Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Hallo iedereen!

Nou ik ben dus Max ik ben 20 jaar en ben al 6 jaar een liefhebber van de harderstylez! :)
ik kan eigenlijk al zeggen dat ik van heel jongs af aan(een jaar of 4/5) al reageerde op de hardcore die je toen af en toe in auto's hoorde die voorbij sheesde en me broer vreesde al voor t ergste! en jahoor i'm hooked by this music! Ik hou echt van alles in de electronische muziek scene van jump(niet de commerciele zooi!) tot hardcore.
ook van alle hardstyle soorten zoals early raw en nustyle (al vind ik het persoonlijk allemaal hardstyle :p)
hou ook wel van rag herrie zoals radium enzo! maar dat niet uren achter elkaar :p

Op het moment is mijn grootste held wel Frontliner.
ik luister al naar die kerel sinds hij nog onder de alias abject zat en heb ook vrijwel alle nummers van hem die je horen kan.
Verder vind ik vrijwel elke dj/producer wel iets moois hebben.


Ik ben verder een erg energieke kerel en elke keer als ik hardstyle etc hoor lijkt t wel alsof er een knop bij me om gaat en wil ik meteen losgaan!
Ik heb ook al meerdere feesten meegemaakt waaronder intents festival hardbass groundzero wish-outdoor sunset festival noem maar op.
Spijtig genoeg ben ik bij de meerdere alleen geweest omdat ik met mensen omgaan die er niet of niet genoeg van houden op een paar na dan. helaas willen die niet mee naar elk feest. dus moet ik maar alleen maar ook dan vermaak ik me prima aangezien iedereen aardig is. alsof je in de hemel komt denk ik soms wel eens :D

Verder doe ik als hobby wel eens produceren en djen. ik verwacht er verder niet zoveel van later dus ik hou t lekker op hobby niveau en dan zien we wel :)

ik werk met FL-studio(goh wat verrassend) en helaas nog met dj software(aangezien ik door school geen tijd heb om het geld bijelkaar te krijgen voor fatsoenlijke dj gear.)

Ik produceer nu ongeveer een jaar als ik alles bij elkaar op zou tellen. en ik begin een aantal zaken door te krijgen al zijn heel veel dingen nog acrakadabra.
virtueel djen gaat zeer goed al mis ik wel t feit dat ik niet 2 dingen tergelijkertijd kan doen(althans tot zover ik weet dan :p).

Ik kwam al vaker kijken op hardtraxx dus ik dacht ach ik zit dr tegenwoordig zovaak op dan maar een profiel maken ^^.

Combustion
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom kerel :beer:

Mischien iets om een MIDI controller te kopen? Kan je goedkoop toch lekker met je handen draaien :D

En hoe denk je over Industrial Hardcore, Terror & Speedcore (Durf het bijna niet meer te vragen xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Welkom kerel :beer:

Mischien iets om een MIDI controller te kopen? Kan je goedkoop toch lekker met je handen draaien :D

En hoe denk je over Industrial Hardcore, Terror & Speedcore (Durf het bijna niet meer te vragen xd )


hahah ik heb wel een MIDI board maar geen MIDI controller. Maar daar kom ik ookal een end mee :) heb al geluidjes gemaakt die wel vreselijk klinke maar wel bepaalde wazige eigenschappen hebben die je ook wel eens hoort in nummers dus langzaam wordt t allemaal steeds beter ^^

ja ik vind dat ook allemaal wel leuk klinken alleen heb ik me er nooit echt in verdiept
maar vind dit soort muziek vooral aan t einde van kleine/middelgrote feesten leuk als t dak dr nog ff helemaal afgeknalt wordt met een verhoogd bpm!

zou graag dit nummer ook op ene feest willen horen:

vind hem vooral aant begin als leuk als voor t eerst die kick erin knalt dat is toch wel een kippenvel momentje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets vind ik live wel vet. Maar voor thuis heb ik toch liever echte Terror, zijn toch iets hardere kicks imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Alvast voor de andere hoe zit het met Theracords?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mooie introductie!

Welkom hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Alvast voor de andere hoe zit het met Theracords?

Therachords music produced from the heart (L)

ben van therachords gaan houden sinds de eerste keer ground-zero wat vorig jaar was.
bij de 'raw hardstyle tent' stonden veel theracords producers en ik vond het toch wel erg leuk om te horen(vooral omdat ik t vroeger wat minder vond. maar das tegenwoordig dus heel anders)
verder ken ik 1 van de producers (Phrantic) al een lange tijd. Heb alleen de laatste tijd spijtig vrijwel geen contact meer met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Zoiets vind ik live wel vet. Maar voor thuis heb ik toch liever echte Terror, zijn toch iets hardere kicks imo :)

ja ik heb wel af en toe me moment thuis dat ik ff helemaal los moet gaan haha.
maar ik kan het bijvoorbeeld niet de hele dag aanhoren zoals ik dat wel met Jump, tek en hardstyle kan. :)
komende zaterdag weer een klein feestje in Vlaardingen 'sound assault' ben er al bij 2 geweest waarvan er 1ntje RTC live had! dat was echt dikke shit! zal ik nooit meer vergeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Welkom :) Als je problemen hebt mensen te vinden om naar party's te gaan moet je hier maar ff in het feesten-gedeelte kijken of er nog een meeting wordt georganiseerd :)


Inderdaad, altijd erg gezellig die meetings. Ik ga ook vaak alleen naar feesten toe, en je leert altijd wel een hoop nieuwe mensen kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:39 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Project 141 schreef:
Welkom :) Als je problemen hebt mensen te vinden om naar party's te gaan moet je hier maar ff in het feesten-gedeelte kijken of er nog een meeting wordt georganiseerd :)


Inderdaad, altijd erg gezellig die meetings. Ik ga ook vaak alleen naar feesten toe, en je leert altijd wel een hoop nieuwe mensen kennen.

precies!
maar zon meeting heb ik nog nooit gedaan lijkt me erg leuk! vooral als het een hele grote groep liefhebbers is die helemaal uit zijn paasei gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

welkom! no more questions :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
welkom! no more questions :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!