Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wist niet dat Hardtraxxers een grote familie waren, dus daarom verschijn ik ook maar even op dit forum.

Mijn naam is Jurrit van der Meulen, ik ben 17 jaar oud en 1 jaar te jong ;( Ik woon in een gehucht in Friesland wat ze Tzum noemen en klik op Hardtraxx vooral op het Hardstyle-forum. Wie weet komen er nu wat vragen, want ik zou niet weten wat ik nog meer moet vertellen wat een beetje interessant zou zijn.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Welkom :beer:

Steven dude, wtf?

Dan doe ik het maar:

Hoe denk je over hardcore?
Industrial Hardcore?
Drum'n'Bass?
Crossbreed?
Dubstep?

En welkom natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hardcore gaat er beter in dat Industrial hardcore, wat opzich nog wel te doen is. Hardcore is dus een ja :thumbup:
Drum & Bass sta ik voor open maar meestal verveelt me dat te snel. Grappig dat je Crossbreed vraagt, dat heb ik misschien een week geleden ontdekt maar dat is een ja, leuk. Dubstep is a no go, hou ik totaal niet van. Heb het vaak geprobeerd te luisteren omdat vrijwel iedereen om me heen zegt dat het leuk is maar ik ben nog niet een nummer tegengekomen waar ik blij van werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:15 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom

Favoriete artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fryslan boppe? Is dat de nieuwste Hak-groente ofzo?

Welkom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Draidy schreef:
Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Fryslan boppe? Is dat de nieuwste Hak-groente ofzo?

Welkom :P


Ik ben en blijf een Fries he :P

_theon_ schreef:
Welkom

Favoriete artiesten?


Eigenlijk de hele Theracords crew, Jack of Sound en B-Front zijn ook helden.
Fusion is ook een van de betere labels, om maar even wat algemener te zijn.
Psyko Punkz (Ghostclass, Pull Your Strings), Headhunterz(A New Day, Subsonic enz), DBSTF(Supernova, Shiverz) enzovoort deden het altijd erg goed bij mij, maar dat wordt steeds minder. De nieuwere producties zuigen erg. Wat dat betreft komt Heady wel weer een beetje terug, maar vooral PP wordt verschrikkelijk irritant.

Dus. Mijn verhaaltje maar weer even gedaan dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

welkom! hoop dat je industrial hardcore wat meer gaat waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
welkom! hoop dat je industrial hardcore wat meer gaat waarderen


Zit hier eigenlijk ook niet echt in, tips qua dj's/nummers? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Forbidden Kick schreef:
welkom! hoop dat je industrial hardcore wat meer gaat waarderen


Zit hier eigenlijk ook niet echt in, tips qua dj's/nummers? :corn:

Ophidian, The Outside Agency, The Relic, Mindustries, Moleculez :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Owh god, nog iemand uit friesland! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Owh god, nog iemand uit friesland! :P

U mad bro


Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Forbidden Kick schreef:
welkom! hoop dat je industrial hardcore wat meer gaat waarderen


Zit hier eigenlijk ook niet echt in, tips qua dj's/nummers? :corn:

Draidy heeft al een aantal artiesten er neer gezet. maar hier nog wat

Deathmachine
Igneon System
AK-Industry
Eye-D & Hidden (is wel drum & Bass)
Switch Technique
Humanaptra
Armageddon Project
Tapage
Tymon
Synapse
Sei2ure
Enzyme X
Project Omeaga
Peaky Pounder
I:Gor


zullen er vast wel meer zijn maar dit weet ik uit me hoofd. :) denk wel dat je er genoeg aan hebt toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Owh god, nog iemand uit friesland! :P


Haha al een beetje een beruchte status hier opgebouwd ?
Zolang het niveau Carglass-reclame maar niet bereikt wordt.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
JVDM schreef:
Forbidden Kick schreef:
welkom! hoop dat je industrial hardcore wat meer gaat waarderen


Zit hier eigenlijk ook niet echt in, tips qua dj's/nummers? :corn:

Draidy heeft al een aantal artiesten er neer gezet. maar hier nog wat

Deathmachine
Igneon System
AK-Industry
Eye-D & Hidden (is wel drum & Bass)
Switch Technique
Humanaptra
Armageddon Project
Tapage
Tymon
Synapse
Sei2ure
Enzyme X
Project Omeaga
Peaky Pounder
I:Gor


zullen er vast wel meer zijn maar dit weet ik uit me hoofd. :) denk wel dat je er genoeg aan hebt toch? :P


Hier ben ik wel even zoet mee. Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 00:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jurheinen schreef:
Owh god, nog iemand uit friesland! :P


Haha al een beetje een beruchte status hier opgebouwd ?
Zolang het niveau Carglass-reclame maar niet bereikt wordt.. :corn:





:worship: Deze is wel vet ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

@JVDM: alstu en succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:51 
 
Hardtraxxer

Welkom!
&& indd Fryslan Boppe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Riianne -- schreef:
Welkom!
&& indd Fryslan Boppe! :D


Dit :D
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!