wootum schreef:
Fryslan boppe? Is dat de nieuwste Hak-groente ofzo?
Welkom

Ik ben en blijf een Fries he
_theon_ schreef:
Welkom
Favoriete artiesten?
Eigenlijk de hele Theracords crew, Jack of Sound en B-Front zijn ook helden.
Fusion is ook een van de betere labels, om maar even wat algemener te zijn.
Psyko Punkz (Ghostclass, Pull Your Strings), Headhunterz(A New Day, Subsonic enz), DBSTF(Supernova, Shiverz) enzovoort deden het altijd erg goed bij mij, maar dat wordt steeds minder. De nieuwere producties zuigen erg. Wat dat betreft komt Heady wel weer een beetje terug, maar vooral PP wordt verschrikkelijk irritant.
Dus. Mijn verhaaltje maar weer even gedaan dacht ik.