Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar de allereerste post gaan (openingspost) en die dan wijzigen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Naar de allereerste post gaan (openingspost) en die dan wijzigen ;)

aight wist ik niet maat TAADAA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zie dit nu pas. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk hiermee, sorry Jordy. Beetje laf. :lol: Maar in ieder geval, welkom terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Haha zie dit nu pas. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk hiermee, sorry Jordy. Beetje laf. :lol: Maar in ieder geval, welkom terug.

tjhaa als ik niet wil daqt mensen me kennen om van dat gezeik af te zijn dan moet ik in ieder geval een andere naam en plaats bedenken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

welcome back
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
welcome back

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:03 
 

Hey, hou je van Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele slechte grap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hey, hou je van Industrial?


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

ja ik hou heel erg van industrial.. The Outside Agency, Lowroller, AK-Industry, Mindustries, Ophidian dusja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:51 
 

Dan zie ik je in de Hardcore sectie :P

Wat vind je van Goa Trance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Dan zie ik je in de Hardcore sectie :P

Wat vind je van Goa Trance?

Goa, Darkpsy enzo is wel lekkere muziek voor als je truffels, paddo's of lsd of xtc ophebt dan ben ik altijd helemaal in loveeee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:08 
 

:P :P :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!