hey,
kzal me ff voorstellen:
Mijn nickname is KSwoosh, mijn echte naam is Kasper
Ik ben 18 jaar [over 2 weken
] en woon in Uden, een gat in Noord-Brabant 
Ik luister al een paar jaar naar hardstyle en hardcore
ik ben helaas nog nooit naar een hardstyle of hardcore feest geweest, maar kga de laatste tijd regelmatig naar de TimeOut, en dan gewoon hele avond stampen
[ik weet het, het is niet te vergelijken met een egt festival, maar tis wel chill!]
dat ik nooit ergens naartoe ben geweest komt voornamelijk door mijn vrienden: bijna niemand houd van hardstyle/hardcore [al gaan ze wel mee naar de timeout]
mijn neefje wel, maar dies weer 2 jaar jonger dan ik :S en zijn vrienden houden dan ook weer wel van hardstyle en hardcore
maar wss/mss ga ik toch met mijn vrienden naar Qlimax 2009
het lijkt me iig vet om een keer naar Qlimax te gaan, en mss ook Masters Of Hardcore :O
lekker lange introductie post
kzal me ff voorstellen:
Mijn nickname is KSwoosh, mijn echte naam is Kasper
Ik ben 18 jaar [over 2 weken
Ik luister al een paar jaar naar hardstyle en hardcore
ik ben helaas nog nooit naar een hardstyle of hardcore feest geweest, maar kga de laatste tijd regelmatig naar de TimeOut, en dan gewoon hele avond stampen
dat ik nooit ergens naartoe ben geweest komt voornamelijk door mijn vrienden: bijna niemand houd van hardstyle/hardcore [al gaan ze wel mee naar de timeout]
mijn neefje wel, maar dies weer 2 jaar jonger dan ik :S en zijn vrienden houden dan ook weer wel van hardstyle en hardcore
maar wss/mss ga ik toch met mijn vrienden naar Qlimax 2009
het lijkt me iig vet om een keer naar Qlimax te gaan, en mss ook Masters Of Hardcore :O
lekker lange introductie post