welkom 
+1, welkomKSwoosh wrote:klinkt goed!
ben je al aant produceren?
dan ben ik wel benieuwd naar wat sampletjes
+1, welkomKSwoosh wrote:klinkt goed!
Ik ben bezig met produceren, k denk nu zo'n 7 jaar langKSwoosh wrote:klinkt goed!
RobertV wrote:pics or it didn't happen.

Owja, ik hoop ook dat je het kuntKepro wrote:Go Gostosa
wind je eigen niet op Duracel bunnymaarten1410 wrote:Owja, ik hoop ook dat je het kuntKepro wrote:Go Gostosa
gaan we nu al tegen haar scheldenKepro wrote:Go Gostosa
Gostosa staat nog niet in de Van Dalen.Timmer wrote:gaan we nu al tegen haar scheldenKepro wrote:Go Gostosa
ja heeel duidelijk zo'n fotobassbelouder wrote:Ik ben bezig met produceren, k denk nu zo'n 7 jaar langKSwoosh wrote:klinkt goed!
Zo goed?![]()
Groetjes,
Bassbelouder.
16-7 is geen 11ProfaNe wrote:ja heeel duidelijk zo'n fotobassbelouder wrote:Ik ben bezig met produceren, k denk nu zo'n 7 jaar langKSwoosh wrote:klinkt goed!
Zo goed?![]()
Groetjes,
Bassbelouder.
en je bent op je 11e begonne mt produceng? wat voor muziek?
welkom
zeker goed jabassbelouder wrote:RobertV wrote:pics or it didn't happen.
Zo goed?![]()
Groetjes,
Bassbelouder.
je weet wat er gebeurd he...bRt_ wrote:Leuk dat er wat meer dames zich aanmelden hier! Hou ze dan ook hier he Jongens!
Nee Swooshie, het begint al in het welkomstopic...KSwoosh wrote:je weet wat er gebeurd he...bRt_ wrote:Leuk dat er wat meer dames zich aanmelden hier! Hou ze dan ook hier he Jongens!
ze komen in het foto topic en dan....tja.......
deze keer wel jaoostzaner wrote:Nee Swooshie, het begint al in het welkomstopic...KSwoosh wrote:je weet wat er gebeurd he...bRt_ wrote:Leuk dat er wat meer dames zich aanmelden hier! Hou ze dan ook hier he Jongens!
dan gaan ze mee naar DefqonKSwoosh wrote:je weet wat er gebeurd he...bRt_ wrote:Leuk dat er wat meer dames zich aanmelden hier! Hou ze dan ook hier he Jongens!