Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 01:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ben nu sinds een paar maandjes dagelijks op Hardtraxx te vinden en recentelijk pas een account aangemaakt. Mijn naam is Remco en ik woon in Amsterdam. Ik luister pas een klein jaartje Hardstyle en eigenlijk pas sinds februari écht. Ik heb zo'n 6/7 jaar geleden wel een tijdje naar Angerfist geluisterd maar ben daar al vrij snel mee gestopt. 4 jaar geleden serieus begonnen met Rap/Hip Hop luisteren maar na 3 jaar en duizenden nummers geluisterd te hebben was ik opzoek naar iets nieuws.

Dat vond ik in de Hardstyle, tot en met februari vooral mainstream geluisterd (Frontliner, Brennan Heart, Headhunterz). Op 1 februari heeft mijn huidige vriendin me meegesleurd naar Hard Bass en sindsdien ben ik verkocht. Vooral nummers als Down Down, Cats, Jets & Breaks, Pandora maar ook Hard Bass van de WMF hebben me toen gegrepen. Al vrij snel ben ik Crypsis beginnen te luisteren en vanaf dat moment ben ik me echt verder gaan verdiepen. Ik ben toen zelf wel meer naar de hardere/raw kant gaan luisteren en dat doe ik nog steeds.

Dit was ff mijn intro, vragen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, naar welke rap/hip-hop artiesten heb je veel geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks, een aantal namen die ik veel heb geluisterd: Tupac, Biggie, Nas, Jay-Z (oude nummers), Mobb Deep, Wu-Tang Clan, Big L, Dr. Dre, Snoop Dogg, Eazy-E, Ice Cube, Eminem, DMX, Immortal Technique, Gang Starr, The Game, 50 Cent

Uit de hedendaagse rap scene heb ik vooral naar Kendrick Lamar, Freddie Gibbs, Joey Bada$$ en Hopsin geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 15:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!