Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik lees al een tijdje mee om een op de hoogte te blijven van de nieuwste nummers en sommige topics zijn gewoon hilarisch om te lezen (thyron, vdk topic enz...)
Ik vond het ook maar eens tijd om eens wat van mij te laten horen en mij voor te stellen ipv stiekem steeds mee te zitten lezen.

Ik ben Bram, 18 jaar, ik luister sinds 4-5 jaar hardstyle maar vooral afgelopen 1.5-2 jaar is dit het genre wat ik echt het meeste luister.
Over mijn muzieksmaak:
-Enorm grote fan van B-freqz (soort van B-freqz militant misschien wel :whistle: ), wat kunnen zij toch samen pareltjes maken en ook lekker gevarieerd vergeleken met de hedendaagse raw :$
Ook in hun eigen acts kunnen deze heren mij zeker boeien. Vooral freqz is weer lekker bezig de laatste tijd.
-The Vision: Wat een melodieën kan die man maken
-Atmozfears: Zie the vision, en op climax ook echt genoten van zijn nieuwe producties.
-Noisecontrollers: Pure genialiteit, creativiteit en kwaliteit
-Dbstf van vroeger: Door deze muziek ben ik hardstyle vet gaan vinden, de eerste jaren had ik alleen nooit echt verder gezocht naar andere muziek. Helaas kunnen zij me de laatste tijd niet meer zoveel boeien met hun producties.
-Adaro: Ben gewoon fan van zijn producties punt
Verder ben ik er vrijwel zeker van dat The Pitcher na zijn album op dit lijstje komt en ook RR + Ran-d + JoS (Mashup Jack :yay: ) als ze doorgaan zoals nu.

Ik hoop hier in ieder geval lekker op niveau te kunnen praten over de muziek die ik leuk vindt want ben die FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW !!!!!!11!!!!!ELF en sneller=harder instellingen wel een beetje beu xd
Lijkt me ook wel lache om misschien wat nieuwe mensen te leren kennen op feestjes (Eerstvolgende is Hard Bass :yay: :clap: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:28 
 
Hardtraxx Newbie

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom :)

Waar kom je vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geboren in Boxmeer, verhuis naar Herkenbosch (ligt bij Roermond) toen ik 11 was en na de zomervakantie verhuisd naar Eindhoven voor mijn studie (op loopafstand van het klokgebouw :yay: ). Ben daar sinds kort mee gestopt dus woon nu ook weer in Herkenbosch :( . Verwacht momenteel dat ik komend schooljaar in Tilburg ga studeren en wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)

Doe je toevallig ook aan vissen en is daar je naam van afgeleid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:39 
 
Hardtraxxer

Welkom :)

Wie weet zien we elkaar wel op HB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt :)

Lenny schreef:
Welkom! :)

Doe je toevallig ook aan vissen en is daar je naam van afgeleid? :P


Heb een keer gevist toen ik 12 was alleen ving ik niets dus ben ik er maar mee gestopt. Niet echt iets om albatrots op te zijn. De naam heb ik er dus ook niet op gebaseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Aan je beschrijving te zien ben je meer dan welkom!
Zo iemand kan ik altijd wel waarderen, geniet van je tijd op Hardtraxx en meng je lekker in discussies
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Albatrots schreef:
Geboren in Boxmeer


Boxmeer 4 life allusz :woot:

Nee geintje, welkom op Hardtraxx ex-dorpsgenoot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:03 
 

Welkom :) Leuke introductie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom :cool:

Luister je naast hardstyle nog naar andere genres?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Welkom :cool:

Luister je naast hardstyle nog naar andere genres?


Ik sta eigenlijk open voor alles (Je door vooroordelen laten lijden is misschien wel het domste wat je kan doen naar mijn mening) zo kan ik bijvoorbeeld van rock (green day) genieten maar vind ik het ook tof om naar een techno feestje te gaan. Het genre wat ik het meeste buiten hardstyle luister is denk ik progressive house met de nummers van Tritonal in het bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is je naam zeker van afgeleid?


En in mindere mate deze?


Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Hier is je naam zeker van afgeleid?


En in mindere mate deze?


Welkom :D

Klopt helemaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:11 
 
Hardtraxxer

Welkom en een heerlijke avatar! :lol: :lol:

Edit:
Albatrots schreef:
want ben die FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW !!!!!!11!!!!!ELF en sneller=harder instellingen wel een beetje beu xd

Goeie instelling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jow
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!