Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo ik ben Jelmer, ik woon in Twente en sinds een paar weken kijk ik zo'n beetje elke dag op deze site. Ik ben bijna 16 jaar dus ik kan nog niet naar zo heel veel feesten maar ga ik nog zeker wel doen :cool: Ik hou van vooral Harstyle, maar Hardcore mag er ook wezen :P Ik luister veel naar hardstyle en hardcore en daar blijft het ook bij.. Ik wil wel graag leren mixen maar zo'n dj set vind ik wel een beetje te duur:D

Ik heb niet echt een favoriete dj maar als ik moet kiezen word dat denk ik Headhunterz.
Je kan alles aan me vragen:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 18:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Je kan alles aan me vragen:D


pincode plz ^^

Welkom hier! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou exact hetzelfde zeggen..
Vertel eens wat meer.. Wat voor soort HS hou je vooral van? Wat meer melodieus, of wat harder? En meer dan alleen Headhunterz?

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

He? ik had hier al geantwoord..

Nog maar een keer welkom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Je kan alles aan me vragen:D

adres?hetero,bi of homo?
nee geintje
welkom man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom Hier ;)

Ben je een Donkey Fan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Welkom Hier ;)

Ben je een Donkey Fan? ^^


Erg goede vraag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha dankje.. pincode krijg je niet, ik ben hetero, Het ligt aan mijn stemming of ik een melodieus nummer leuk vind of een iets harder nummer.. Als ik eerlijk mag zijn vind ik Showtek arrogant, omdat ze denken dat ze alles zijn en ik vind ze te commercieel.. Zany ben ik ook niet heel erg fan van, ik kan niet uitleggen waarom ^^ .. Misschien vind ik hem ook een beetje te commercieel. Donkey Rollers fan? Ja ze maken goede muziek dus waarom niet?! En voor de rest vind ik alle dj's wel oké!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja over die pincode, Jor-D vraagt niet, he demands!

:D

Citaat:
Misschien vind ik hem ook een beetje te commercieel


? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké.. Klein controlevraagje. Wat is precies commercieel?
Want iedereen vindt het tegenwoordig bijzonder chic om met dat woordje te gooien.
Niet lullig bedoeld verder hoor!

(En Headhunterz kan er af en toe ook wat van hoor ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals Showtek: Ze maken een clip bij Hold us Back.. Ze verneuken apologize (vind ik).. In hun interview filmpjes enzo praten ze engels, misschien beetje vaag, maar ik vind dat ze arrogant overkomen: Dat ze zichzelf de beste hardstyle dj's voelen ofzo.. Misschien zien jullie dat niet zo mja iedereen heeft zijn eigen smaak :)
Klein voorbeeld bij Zany: Op 2 schoolfeesten van mij word alleen 2x Nothing else matters van Zany gedraait en geen ander hardstyle nummer.. En bij mijn schoolfeest draaien ze alleen feest muziek en apres-ski muziek dus dat nummer van Zany is best bekend..
Ik vind de muziek van Headhunterz ook gewoon mooier als dat van Showtek.. Ik vind Showtek een beetje te soft aan het worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké ze hebben goede nummers gemaakt maar Showtek zuigt gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar omdat Zany Nothing Else Matters heeft? En Headhunterz' Rock Civilisation dan? Wat toch een hoop van de mensen hier aan de HS heeft geholpen? En DBSTF's Words From The Gang?

Zany en HHZ hebben allebei gewoon een remix van een bekende plaat, is op sich niets mis mee toch?

Met Showtek ben ik het op het moment eens, die moeten even op de plaats geholpen worden. Voor de rest verdienen ze niets meer dan respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:19 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Met Showtek ben ik het op het moment eens, die moeten even op de plaats geholpen worden. Voor de rest verdienen ze niets meer dan respect.


Had het zelf niet beter kunnen verwoorden! :worship:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!