Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:20 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

Ik ben Jorn van Tuijn uit Best, 20 jaar oud. Ik luister hardstyle en hardcore vanaf ongeveer 2006 maar voornamelijk hardstyle. Het eerste feest waar ik heen geweest ben is Fusion 2009 in oisterwijk. Verder ben ik sinds 2,5 jaar bezig met zelf wat draaien mash-ups ect. Wat werk daarvan is op mijn soundcloud te vinden:

https://soundcloud.com/jorn-van-tuijn

Gear:
CDJ 850
DJM 350 (USB)
HDJ 1000

Favoriete dj's:
headhunterz, noisecontrollers, frontliner, bioweapon, atmozfears

Ik hoop via hardtraxx vooral met mensen in aanraking te komen die net zo veel van deze muziek houden als ik, en er hun mening over willen geven. Ook wil ik natuurlijk mijn mening/ervaring met jullie delen zodat we er samen beter van worden.

Vragen of reacties over wat hier boven staat of wat er op mijn soundcloud staat zijn zeer welkom!!...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! ^^

De artiesten die je noemt zijn de wat bekendere "mainstream" namen. Is dit omdat de hardere kant je niet zo goed ligt of omdat je je daar nog niet echt in verdiept hebt?

Kom eens langs in de chat.php :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, ENJOY YOUR STAY :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Zenda schreef:
Welkom! ^^

De artiesten die je noemt zijn de wat bekendere "mainstream" namen. Is dit omdat de hardere kant je niet zo goed ligt of omdat je je daar nog niet echt in verdiept hebt?

Kom eens langs in de chat.php :)


Nou ik ken eigenlijk alle hardstyle artiesten/nummers op de echte beginners na dan. Maar ik houd meer van de euforische hardstyle. De rawstyle vind ik ook leuk maar dan meer als ik op qlimax ben ofzo.. of om een set mee af te sluiten. Maar mannen als B-front en frequencerz luister ik ook gewoon naar.

Maar artiesten als hhz en noisecontrollers zijn toch mannen die de hardstyle gemaakt hebben tot wat het nu is... vandaar dat ik daar dat ik graag naar hun luister, met name hun oudere tracks vind ik echt vet. (rockcivilization, astral ect.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:13 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Welkom! :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!