Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Ik ben er weer.
Welkom! Hoop dat je het naar je zin zult hebben. 25%  25%  [ 6 ]
Wie ben jij? Stel je niet aan joh. 17%  17%  [ 4 ]
Ow nee he, niet hij weer. 17%  17%  [ 4 ]
Je hebt toch een ban? Opzouten dan. 42%  42%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 24
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 17:09 
 
Hardtraxxer

Goedendag beste en minder goede muziekmakkers,

Na een lange periode te zijn weggeweest door een forumban leek het me vandaag leuk om me hier opnieuw te melden. Mijn laatste feest was Hardshock 2014 (bestaat het festival nog?) en sindsdien verloor ik mijn interesse in muziek langzaamaan, tot deze een half jaar geleden weer opbloeide. Ik weet niet waarom nou precies toen.

Op het forum stond ik in die tijd bekend als een vervelend ventje, wat uiteindelijk tot die definitieve ban leidde. Gelukkig heb ik ervan geleerd en ben ik bijna helemaal veranderd wat dat betreft. Ik dacht namelijk dat ik het leuk vond om te provoceren maar als ik er nu op terugkijk vind ik het eigenlijk maar treurig. Ik deed het vooral voor de aandacht die ik blijkbaar tekortkwam.

Ik heb nu niet meer zo de behoefte om tegen alles en iedereen in te gaan omdat ik wat zekerder ben geworden. Zo gaf ik bijvoorbeeld af op hardstyle omdat ik hardcore na verloop van tijd 'veel stoerder' ging vinden. Het grappige van dit half jaar is dat ik de hardstyle van rond 2010 (youtube mixjes, headhunterz etc.) waar het voor mij mee begon, terug ben gaan luisteren en weer begreep wat mij daar nou zo in aantrok.

Ik ben daarna ook de hardstyle van voor 2010 gaan luisteren en kan nu ook bijv. het Superplastik en Fusion spul en de early hardstyle gaan waarderen. Mijn smaak binnen de harde elektronische muziek is vrij breed want ik houd ook van hardcore met ndustrial, dark ambient, drum-'n-bass en techno invloeden of hardstyle/hardcore die naar (hard)trance neigt. Ik ben weer terug omdat het forum me kan helpen om nieuwe muziek te ontdekken en over dit en totaal andere dingen te kletsen. Ik was het best bekend onder de naam Nerazzurro93. Hopelijk is er nog een plekkie voor mij hier. Stel gerust vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Ik was nog niet actief tijdens je vorige periode, maar ik heb veel over je gelezen. Het is nu ook een stuk rustiger hier, dus ook een stuk minder reacties om uit te lokken. Succes en hopelijk mag ik bij je lijst met vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah tyft op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van mening dat wanneer iemand een stomme fout maakt, je of moet helpen of moet negeren. Jullie arrogantie jegens Neraz hier helpt hem ook geen ene reet om een beter mens te worden. Hoe zou jij reageren als een heel forum je zat uit te dagen en te klieren?

Iemand klein maken voor eigen vermaak is ook gewoon hartstikke onvolwassen en onbezonnen. Degene kan zichzelf in de nesten werken, of in z'n schild kruipen (depressie goed mogelijk). Daar wordt de wereld ook niet echt bepaald mooier van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)

Luister je momenteel alleen oudere hardstyle of volg je de recente hardstyle releases ook weer? Zo ja, welke dj's trekken je op dit moment het meest in de scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle mooie momenten kwamen in een keer terug toen ik die naam zag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 14:22 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Welkom! Ik was nog niet actief tijdens je vorige periode, maar ik heb veel over je gelezen. Het is nu ook een stuk rustiger hier, dus ook een stuk minder reacties om uit te lokken. Succes en hopelijk mag ik bij je lijst met vrienden.

Dankje! De lijst met vrienden haha. Volgens mij dachten sommigen dat dat serieus bedoeld was. Ik zag het als niet meer dan een geintje, maar blijkbaar vonden mensen het heel erg ongewoon of autistisch xd.

patrickjeb schreef:
Ik ben van mening dat wanneer iemand een stomme fout maakt, je of moet helpen of moet negeren. Jullie arrogantie jegens Neraz hier helpt hem ook geen ene reet om een beter mens te worden. Hoe zou jij reageren als een heel forum je zat uit te dagen en te klieren?

Iemand klein maken voor eigen vermaak is ook gewoon hartstikke onvolwassen en onbezonnen. Degene kan zichzelf in de nesten werken, of in z'n schild kruipen (depressie goed mogelijk). Daar wordt de wereld ook niet echt bepaald mooier van.

Niet zeker of je dit meent (sorry daarvoor), maar ik was niet zielig ofzo. Ik vroeg ook zelf om die negatieve reacties en vond die aandacht ook wel leuk, wat een reden was om door te gaan met provoceren. Eén keer (volgens mij, als het niet vaker is) ben ik echt veel te ver gegaan en dat was toen ik met een ernstige ziekte schold richting de huidige princes B. en DellionNL. Daar heb ik het meeste spijt van (voor DellionNL dan).

Svbtwee schreef:
Welkom :)

Luister je momenteel alleen oudere hardstyle of volg je de recente hardstyle releases ook weer? Zo ja, welke dj's trekken je op dit moment het meest in de scene?

Dankje! Ik luister op het moment alleen oudere hardstyle van tot 2012 ongeveer. Wat ik van de nieuwe hardstyle af en toe voorbij hoor komen vind ik niet zo goed als de oudere. De 'raw' hardstyle (is dat nog een term?) van nu die ik meekrijg, klinkt mij erg sfeerloos en geforceerd in de oren. De kicks dreunen ook niet meer zoals voorheen (slappe, schelle punch en minder laag). De melodieuze hardstyle van rond 2009 heeft hardere en fijnere kicks, en meer drive in mijn beleving. Wat ik hoor van de mainstream hardstyle van nu om het zomaar even te noemen, daar vind ik niet veel aan. Klinkt mij te house/EDM achtig, en de tracks lijken veel op elkaar (of lijkt dat omdat ik niet genoeg luister?). Geen eenvoudige maar effectieve melodieën, synths en build-ups om bij weg te dromen meer. Misschien wordt die hardstyle nog steeds wel gemaakt maar kijk ik niet genoeg rond. Hier ben ik daarvoor op de goede plek, denk ik zo.

Broken Balance schreef:
Alle mooie momenten kwamen in een keer terug toen ik die naam zag :lol:

Wij hadden geen opperbeste verstandhouding, zal ik maar zeggen. Is verleden tijd wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ademloos je beginpost gelezen in afwachting welke oude username het was, maar Nera doet me wel een belletje rinkelen inderdaad :lol:

Ben benieuwd kerel! Maar wat meer fanatieke posters op het forum is wel gewenst, vind het aardig rustig de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom.
Ik was even bang dat Hardstyleboy weer terug was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:41 
 
Hardtraxx Elite

Welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 14:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Welkom.
Ik was even bang dat Hardstyleboy weer terug was :lol:



Je nachtmerrie wordt werkelijkheid :evil: :bomb: xd :P :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit kan echt niet meer :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 12:39 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Welkom.
Ik was even bang dat Hardstyleboy weer terug was :lol:
immuunm schreef:
Welkom

Rickzel schreef:
Haha ademloos je beginpost gelezen in afwachting welke oude username het was, maar Nera doet me wel een belletje rinkelen inderdaad :lol:

Ben benieuwd kerel! Maar wat meer fanatieke posters op het forum is wel gewenst, vind het aardig rustig de laatste tijd.


Dank jullie voor het welkom. Ik merk dat ik nog niet echt de motivatie heb gehad om veel te posten. Blijk niet zoveel meer met de nieuwe muziek te hebben. Kan dan wel alles gaan afkraken maar dat heeft geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Harde Style Lover schreef:
hurricane schreef:
Welkom.
Ik was even bang dat Hardstyleboy weer terug was :lol:



Je nachtmerrie wordt werkelijkheid :evil: :bomb: xd :P :clap:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie dafuq is hardstyleboy dan? Niet meegemaakt volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Wie dafuq is hardstyleboy dan? Niet meegemaakt volgens mij...


search.php?keywords=&terms=all&author=hardstylboy&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
have fun
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!