Chroman schreef:
Welkom! Ik was nog niet actief tijdens je vorige periode, maar ik heb veel over je gelezen. Het is nu ook een stuk rustiger hier, dus ook een stuk minder reacties om uit te lokken. Succes en hopelijk mag ik bij je lijst met vrienden.
Dankje! De lijst met vrienden haha. Volgens mij dachten sommigen dat dat serieus bedoeld was. Ik zag het als niet meer dan een geintje, maar blijkbaar vonden mensen het heel erg ongewoon of autistisch

.
patrickjeb schreef:
Ik ben van mening dat wanneer iemand een stomme fout maakt, je of moet helpen of moet negeren. Jullie arrogantie jegens Neraz hier helpt hem ook geen ene reet om een beter mens te worden. Hoe zou jij reageren als een heel forum je zat uit te dagen en te klieren?
Iemand klein maken voor eigen vermaak is ook gewoon hartstikke onvolwassen en onbezonnen. Degene kan zichzelf in de nesten werken, of in z'n schild kruipen (depressie goed mogelijk). Daar wordt de wereld ook niet echt bepaald mooier van.
Niet zeker of je dit meent (sorry daarvoor), maar ik was niet zielig ofzo. Ik vroeg ook zelf om die negatieve reacties en vond die aandacht ook wel leuk, wat een reden was om door te gaan met provoceren. Eén keer (volgens mij, als het niet vaker is) ben ik echt veel te ver gegaan en dat was toen ik met een ernstige ziekte schold richting de huidige princes B. en DellionNL. Daar heb ik het meeste spijt van (voor DellionNL dan).
Svbtwee schreef:
Welkom

Luister je momenteel alleen oudere hardstyle of volg je de recente hardstyle releases ook weer? Zo ja, welke dj's trekken je op dit moment het meest in de scene?
Dankje! Ik luister op het moment alleen oudere hardstyle van tot 2012 ongeveer. Wat ik van de nieuwe hardstyle af en toe voorbij hoor komen vind ik niet zo goed als de oudere. De 'raw' hardstyle (is dat nog een term?) van nu die ik meekrijg, klinkt mij erg sfeerloos en geforceerd in de oren. De kicks dreunen ook niet meer zoals voorheen (slappe, schelle punch en minder laag). De melodieuze hardstyle van rond 2009 heeft hardere en fijnere kicks, en meer drive in mijn beleving. Wat ik hoor van de mainstream hardstyle van nu om het zomaar even te noemen, daar vind ik niet veel aan. Klinkt mij te house/EDM achtig, en de tracks lijken veel op elkaar (of lijkt dat omdat ik niet genoeg luister?). Geen eenvoudige maar effectieve melodieën, synths en build-ups om bij weg te dromen meer. Misschien wordt die hardstyle nog steeds wel gemaakt maar kijk ik niet genoeg rond. Hier ben ik daarvoor op de goede plek, denk ik zo.
Broken Balance schreef:
Alle mooie momenten kwamen in een keer terug toen ik die naam zag

Wij hadden geen opperbeste verstandhouding, zal ik maar zeggen. Is verleden tijd wat mij betreft.