Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo!
Ik zit alweer een enige tijd op deze forum met veel genot.
Heb alleen geen Welkom! topic gemaakt dus bij deze!
Oja, ook niet onbelangrijk ben 16 jaar en kom uit Zwolle
Heb Hardstyle ontdekt via m'n broer toen ik 12/13 was, daarvoor luisterde ik veel naar Sensation White e.d.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust! ik bijt niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Fusionmania schreef:
Hallo!
Ik zit alweer een enige tijd op deze forum met veel genot.
Heb alleen geen Welkom! topic gemaakt dus bij deze!

Als jullie vragen hebben stel ze gerust! ik bijt niet! :P

Je zit al 8 maanden op dit forum, maar alsnog welkom!
Wat voor muziek luister je het liefst?
Lekker Raw of Euforisch?
Favoriete Artiesten?

Dank!
M'n smaak ligt echt heel erg breed .
Van de held The Machine tot the Wasted Penguinz
Eigenlijk hou ik wel van allebei, Euforisch iets meer.
M'n eerste feest is Reverze 2012
Favo Artiesten:

Josh & Wesz (Altijd top producties releasen met name Autumn Green en Acquitall.
Wasted Penguinz ( Al vanaf begin af aan al gevolgd steeds betere producties kan niet wachten op hun album)
Ran-d (laatste tijd iets minder laat hem maar Feel my fire maken)
Frontliner ( begin ik nu steeds meer te waarderen terwijl z'n album toch meer een dompertje was.)
Noisecontrollers (Bas blijft koning hoe dan ook.)
Headhunterz (begon wel weer beter te worden maar die house remixen van hem vind ik niet veel aan)
Gunz for hire (Lekkere plaatjes laatste platen beetje meer van het zelfde)
The Machine ( m'n held al sinds m'n 13e met name Mist)
Code Black ( Een propere kerel met veel talent met steeds betere platen)
TnT ( Dwalen iets meer af sinds hun album uitkwam, want die is echt top)
Da Tweekaz (Lekker wat anders, waardeer hun eigen stijl, wel is waar niet van top kwaliteit.)

Nog meer vragen over andere artiesten?
Stel ze gerust! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Herzlich Wilkommen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alsnog welkom dan maar he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alsnog welkom dan maar he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
wootum schreef:
Alsnog welkom dan maar he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
wootum schreef:
Alsnog welkom dan maar he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
wootum schreef:
Alsnog welkom dan maar he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Josh & Wesz (Altijd top producties releasen met name Autumn Green en Acquitall.


Autumn Green ok

Acquitall heeft 1 van de meest afgrijzelijke kicks ooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Citaat:
Josh & Wesz (Altijd top producties releasen met name Autumn Green en Acquitall.


Autumn Green ok

Acquitall heeft 1 van de meest afgrijzelijke kicks ooit :P

Klopt kick is wat minder, maar kan d'r nog wel meer opnoemen :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!