Socializerz schreef:
Fusionmania schreef:
Hallo!
Ik zit alweer een enige tijd op deze forum met veel genot.
Heb alleen geen Welkom! topic gemaakt dus bij deze!
Als jullie vragen hebben stel ze gerust! ik bijt niet!

Je zit al 8 maanden op dit forum, maar alsnog welkom!
Wat voor muziek luister je het liefst?
Lekker Raw of Euforisch?
Favoriete Artiesten?
Dank!
M'n smaak ligt echt heel erg breed .
Van de held The Machine tot the Wasted Penguinz
Eigenlijk hou ik wel van allebei, Euforisch iets meer.
M'n eerste feest is Reverze 2012
Favo Artiesten:
Josh & Wesz (Altijd top producties releasen met name Autumn Green en Acquitall.
Wasted Penguinz ( Al vanaf begin af aan al gevolgd steeds betere producties kan niet wachten op hun album)
Ran-d (laatste tijd iets minder laat hem maar Feel my fire maken)
Frontliner ( begin ik nu steeds meer te waarderen terwijl z'n album toch meer een dompertje was.)
Noisecontrollers (Bas blijft koning hoe dan ook.)
Headhunterz (begon wel weer beter te worden maar die house remixen van hem vind ik niet veel aan)
Gunz for hire (Lekkere plaatjes laatste platen beetje meer van het zelfde)
The Machine ( m'n held al sinds m'n 13e met name Mist)
Code Black ( Een propere kerel met veel talent met steeds betere platen)
TnT ( Dwalen iets meer af sinds hun album uitkwam, want die is echt top)
Da Tweekaz (Lekker wat anders, waardeer hun eigen stijl, wel is waar niet van top kwaliteit.)
Nog meer vragen over andere artiesten?
Stel ze gerust!
