A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Hallo Hardtraxx!

Wij zijn yannick & Bastiaan ookwel Amazis.

Beginnende producers, op het gebied van Jump, Hard en Trap-stijl :thumbsup:
Last edited by Amazis on 22 Oct 2013 09:05, edited 1 time in total.
D
Hoi, houden jullie van swag?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
trapstyle is geen muziek, maar verkrachting van hardstyle

en hoi
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Haha okee jammer er zo gereageerd wordt meteen lol,
Het is niet dat we continue trap nummers maken.. Maar vind het wel intressant om me erin te verdiepen.. plus het gaat op de meeste parties wel los!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
V2Madness wrote:Haha okee jammer er zo gereageerd wordt meteen lol,
Het is niet dat we continue trap nummers maken.. Maar vind het wel intressant om me erin te verdiepen.. plus het gaat op de meeste parties wel los!

mja op wat voor ''party's'' draai je die muziek
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
dellionNL wrote:Hoi, houden jullie van swag?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Hehe, probeer er maar aan te wennen. Is wel een beetje de manier waarop hier gereageerd wordt wanneer iets iemand niet aanstaat. Helaas moet ik Anithing ook wel gelijk geven wat betreft trapstyle. :$

Welkom!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Is dat nu ook al een genre? :(
Gewoon mijden dus ..

Welkom otherwise
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Broken Balance wrote:Is dat nu ook al een genre? :(
Gewoon mijden dus ..
chicken wrote:
Hehe, probeer er maar aan te wennen. Is wel een beetje de manier waarop hier gereageerd wordt wanneer iets iemand niet aanstaat.
Zelf vind ik Trapstyle wel geinig af en toe. Heb er niks tegen iig.

Welkom op Hardtraxx :)
Ik ben verzocht mijn welkomstberichten in te korten, dus bij deze jongens :thumbsup:
Hardtraxxer
57 posts member since 2013
last seen Feb 2014
welkom
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
haha dank!

Wat betreft de 'trap' Wat je de laatste tijd steeds meer ziet, is dat bijvoorbeeld Yellow Claw (trap dj's) dit mixen met bijvoorbeeld hardstyle/jump.
Dus waarom niet andersom? We zijn vooral nog aan het experimenten, maar je ziet steeds meer jump/hardstyle remixes van trap nummer maar ook andersom!
Ben een paar keer bij een set van yellow claw geweest, en dit ging behoorlijk los!
Ook het omgekeerde gaat aardig los, aangezien de meeste trap nummers de zelfde snelheid aanhouden als hardstyle/jump (150bpm) is dit voor de partygangers best een lekker moment om 'even op adem te komen'

buiten alles zijn wij totaal niet van de swag etc haha eerder antiswag.. :whistle:
Maar ik raad een ieder aan eens beelden op youtube te zoeken van bijvoorbeel darkraver, of yellow claw om een impressie te krijgen hoe dit uitpakt!

Grtt
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Welkom.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
V2Madness wrote:haha dank!

Maar ik raad een ieder aan eens beelden op youtube te zoeken van bijvoorbeel darkraver, of yellow claw om een impressie te krijgen hoe dit uitpakt!

Grtt
been there done that en nee is niet zo bijzonder.....en ''trapstyle'' is alleen maar leuk voor apres-ski noobs, heeeeeeeeeeeeeeeeel soms dat er een do-able nummer tussen zit maar het meeste is gewoon crap
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
AniThing wrote:
V2Madness wrote:haha dank!

Grtt
been there done that en nee is niet zo bijzonder.....en ''trapstyle'' is alleen maar leuk voor apres-ski noobs, heeeeeeeeeeeeeeeeel soms dat er een do-able nummer tussen zit maar het meeste is gewoon crap

*correctie, JIJ vind dat bagger ;)
ieder heeft zijn of haar eigen voorkeuren mbt stijlen muziek etc. Ik maak mee dat er gelukkig een heleboel mensen zijn die het wel waarderen en dan heb ik het niet over apreski 'noobs' maar over festival gangers :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
*Correctie, jij vindt dat bagger ;)

Welkom :D
Hardtraxxer
153 posts member since 2013
last seen Mar 2015
AniThing wrote:heeeeeeeeeeeeeeeeel soms dat er een do-able nummer tussen zit maar het meeste is gewoon crap
Oftewel CRAPSTIJL :thumbsup:
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
:x
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Welkom
B
Hoi :)