Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo Hardtraxxers!

Ik zal mezelf meteen eventjes voorstellen.
Ik ben Ruud, 19 jaar en kom uit Someren (ligt in de buurt van Eindhoven/Helmond).

Hier lang geleden veel livesets en dergelijke gedownload en na lange tijd weer eens op de site gekomen, gelijk maar even geregistreerd.

Mijn muzieksmaak is erg breed, zal even een lijstje maken van wat ik mooi vind:
(early)Hardstyle
(early)Hardcore
Dubstep
Drum 'n Bass
Electro
(punk/hard/alles)Rock
Een beetje hip-hop
Zal vast nog wel het een en ander vergeten zijn.

Mochten er nog vragen zijn dan stel ze gerust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

FlaxxDesign schreef:
Helmond

:D

Welkom! Wat zijn je favoriete artiesten binnen de hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :D

Feesten op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

FlaxxDesign schreef:
(punk/hard/alles)Rock

Metal? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:34 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Welkom! Wat zijn je favoriete artiesten binnen de hardstyle?

Dat gaat dan toch richting de raw
- B-Front
- Zany
- Crypsis
- Etc

patrickjeb schreef:
Feesten op de planning?

- Right Dub 4 in Helmond zit er weer aan te komen, klein dubstep feestje 21 juli
- Weekje Sziget, (bijna) geen elektronische muziek maar wel weekje feesten in Hongarije 6 t/m 12 augustus
- Wwop #4, klein dubstep feestje in Lierop 1 september
- Resist #2, Nederlands grootste dubstep rave 17 november.

En wil als mijn bankrekening het toelaat ook nog wel een of 2 hardcore/hardstyle feesten meepakken ;)

chicken schreef:
Metal? :drool:

Dat gaat me dan weer net even iets te ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YOOOO,

4x Someren nu op het forum!

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 23:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom!

Kun je ook de melodieuze kant van hardstyle waarderen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

Zenda schreef:
Kun je ook de melodieuze kant van hardstyle waarderen? ^^


Jazeker, maar dat vind ik meer muziek voor op een buitenfestival in de zon. Dat mogen ze overdag dus best draaien. ´s avonds heb ik dan liever dat ze gewoon de flinke beukplaten erin gooien.

Ik moet wel zeggen dat mijn liefde voor hardstyle af aan het nemen is en dat het meer hardcore en dubstep zijn de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 14:43 
 
Hardtraxx Newbie

The Indicator schreef:
4x Someren nu op het forum!


Wie zijn nog meer uit someren dan? Ik ken alleen Urbandesigner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FlaxxDesign schreef:
The Indicator schreef:
4x Someren nu op het forum!


Wie zijn nog meer uit someren dan? Ik ken alleen Urbandesigner.


Ik ;), Jij en een vriend van Urbandesigner ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:13 
 
Hardtraxx Newbie

The Indicator schreef:
Ik ;), Jij en een vriend van Urbandesigner ;)


En dat zijn?

The Indicator = ??
Urbandesigner = Tim
Baartjuh = Bart denk ik
En ikzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubstep, DNB en Hardcore :thumbsup: Favoriete dnb artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:14 
 
Hardtraxx Newbie

Luister DnB eigenlijk alleen op internetradio, zou zo vlug geen titels of artiesten weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:43 
 

Ik zal even een duwtje in de BESTE richting ooit zetten hihi fanboyisme

http://www.youtube.com/watch?v=l8uPV8wwBYo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FlaxxDesign schreef:
The Indicator schreef:
Ik ;), Jij en een vriend van Urbandesigner ;)


En dat zijn?

The Indicator = ??
Urbandesigner = Tim
Baartjuh = Bart denk ik
En ikzelf


Denk niet dat je me kent, heb je wel een paar keer gezien denk ik. Ik ben Bjorn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Is jullie dorp zo klein dat een voornaam voldoende is om uit te leggen wie je bent? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Is jullie dorp zo klein dat een voornaam voldoende is om uit te leggen wie je bent? :huh:



Haha grapjas, tuurlijk niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

chicken schreef:
Is jullie dorp zo klein


Wel stadsrechten joh ^^
Ben jij die Bjorn die mij toe heeft gevoegd op FB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, 100 procent correct ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Vragen van mijn kant:
Vind je dat Socializerz zijn vraag mag stellen?
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite (Alles)Rock artiesen?
Welke stylen qua Hardcore waardeer je tussen Mainstream en Speedcore?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?

Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:08 
 
Hardtraxx Newbie

The Indicator schreef:
Ja, 100 procent correct ;)


Dan weet ik wel wie je bent, ken je niet maar wel van gezicht
mikeee schreef:
Welkom

Vragen van mijn kant:
Vind je dat Socializerz zijn vraag mag stellen?
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite (Alles)Rock artiesen?
Welke stylen qua Hardcore waardeer je tussen Mainstream en Speedcore?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?


- Haha, van mij wel.
- Noize Suppressor, Neophyte, Angerfist, Outblast, Endymion, Art of Fighters, Partyraiser, The Viper.
- Sum41, Rise Against, Dropkick Murphys, Volbeat. Zo kan ik nog wel even doorgaan :P
- Kan zeer veel waarderen maar speedcore/terror vind ik dan net wat minder, houd wel van de iets duisterdere/hardere kant.
- Livesets, releases en off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Van Volbeat naar metal is maar een kleine stap. Ik zie potentie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kan een beetje metal ook wel waarderen maar niet te lang. Vorig jaar naar zwarte cross geweest en daar toch best wat uren in de metalweide gestaan, vind dat live goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:45 
 

The Indicator schreef:
FlaxxDesign schreef:
The Indicator schreef:
4x Someren nu op het forum!


Wie zijn nog meer uit someren dan? Ik ken alleen Urbandesigner.


Ik ;), Jij en een vriend van Urbandesigner ;)

Zeg, Die lui uit Someren, he, zijn dat allemaal Designers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nah ik houd niet zo van designen!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!