The Indicator schreef:
Ja, 100 procent correct

Dan weet ik wel wie je bent, ken je niet maar wel van gezicht
mikeee schreef:
Welkom
Vragen van mijn kant:
Vind je dat Socializerz zijn vraag mag stellen?
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite (Alles)Rock artiesen?
Welke stylen qua Hardcore waardeer je tussen Mainstream en Speedcore?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
- Haha, van mij wel.
- Noize Suppressor, Neophyte, Angerfist, Outblast, Endymion, Art of Fighters, Partyraiser, The Viper.
- Sum41, Rise Against, Dropkick Murphys, Volbeat. Zo kan ik nog wel even doorgaan
- Kan zeer veel waarderen maar speedcore/terror vind ik dan net wat minder, houd wel van de iets duisterdere/hardere kant.
- Livesets, releases en off-topic