Take a chill pill. Doen eer wel meerdere hierCore_freak wrote:Nou nou, merk ik hier wat vijandigheid op? Chill peepz
Active topics in Welkom!
Moderators
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
So it seems 
-
A
Ja ey, ik mag toch ook zeggen wat ik wil?Forbidden Phobia wrote:ey klep dicht ik mag vragen wat ik wil!Almighty wrote:He houesopForbidden Phobia wrote:ook the Outside Agency niet? wat meer hardcore gerelateerd is?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ja maar het is altijd op mij! altind die reactie van jou op mij! word er gek van 
-
E
verdorie,
we houden ons aub rustig. we laten eenieder in zn waarde en gaan door met het welkom heten van nieuwe leden.
anders vliegt dadelijk hier wat.
we houden ons aub rustig. we laten eenieder in zn waarde en gaan door met het welkom heten van nieuwe leden.
anders vliegt dadelijk hier wat.
-
K
Inderdaad er vliegt een vraag
Hou je ook van industrial?
-
A
Joh, en hoe zou dat toch komen? Ach laat ook maar, het dringt ook nooit doorForbidden Phobia wrote:ja maar het is altijd op mij! altind die reactie van jou op mij! word er gek van
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2012
Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.kaboem wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
Tymon en Satronica bv kan ik nog wel appreciëren, maar dat is dan voor mij ook niet echt industrial...
-
K
Hap hap hapCore_freak wrote:Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.kaboem wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
Tymon en Satronica bv kan ik nog wel appreciëren, maar dat is dan voor mij ook niet echt industrial...
Industrial is hier een Troll moet je niet/nooit/heel heel soms serieus nemenCore_freak wrote:Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.kaboem wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2012
Dat had ik al doormikeee wrote:Industrial is hier een Troll moet je niet/nooit/heel heel soms serieus nemenCore_freak wrote:Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.kaboem wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2012
Nope geen industriële middelen 
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2012
nielstil wrote:Wheuj weer een Belg
Hou je van muziekindustrie?
Welkom
Welkom
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2012
Wat voor vragen krijgt een mens hier toch?Henk-Jan wrote:Hou je van muziekindustrie?
Welkom
Ik hou van de muziekindustrie voor het maken van muziek, ik hou er niet van dat de industrie er alles aan doet om geld in 't laadje te brengen.
Muziek is een therapie en dit zou dan ook gratis beschikbaar moeten zijn
-
D
Let maar niet op al die gekkies hier! 
-
A
_0-
-
K
Ken je de industriestraat in hengelo?
Oke flauw nu ophoudeng dank u
Oke flauw nu ophoudeng dank u
Bijna 3 pagina's en het is niet eens een vrouw, waar gaat het heen met Hardtraxx.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 12 hours ago

-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2012
Idd, straks staat hier ook een slotje op...sjobie wrote:Bijna 3 pagina's en het is niet eens een vrouw, waar gaat het heen met Hardtraxx.