Take a chill pill. Doen eer wel meerdere hierwrote:Nou nou, merk ik hier wat vijandigheid op? Chill peepz
C
Hardtraxxer
240 posts member since 2011
last seen Nov 2012
So it seems 
A
Ja ey, ik mag toch ook zeggen wat ik wil?wrote:ey klep dicht ik mag vragen wat ik wil!wrote:He houesopwrote:ook the Outside Agency niet? wat meer hardcore gerelateerd is?
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ja maar het is altijd op mij! altind die reactie van jou op mij! word er gek van 
E
verdorie,
we houden ons aub rustig. we laten eenieder in zn waarde en gaan door met het welkom heten van nieuwe leden.
anders vliegt dadelijk hier wat.
we houden ons aub rustig. we laten eenieder in zn waarde en gaan door met het welkom heten van nieuwe leden.
anders vliegt dadelijk hier wat.
K
Inderdaad er vliegt een vraag
Hou je ook van industrial?
A
Joh, en hoe zou dat toch komen? Ach laat ook maar, het dringt ook nooit doorwrote:ja maar het is altijd op mij! altind die reactie van jou op mij! word er gek van
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
Tymon en Satronica bv kan ik nog wel appreciëren, maar dat is dan voor mij ook niet echt industrial...
K
Hap hap hapwrote:Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
Tymon en Satronica bv kan ik nog wel appreciëren, maar dat is dan voor mij ook niet echt industrial...
Industrial is hier een Troll moet je niet/nooit/heel heel soms serieus nemenwrote:Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Dat had ik al doorwrote:Industrial is hier een Troll moet je niet/nooit/heel heel soms serieus nemenwrote:Ik heb het al eerder gezegd hier, industrial is niet mijn ding.wrote:Inderdaad er vliegt een vraag
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Nope geen industriële middelen 
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
wrote:Wheuj weer een Belg
Hou je van muziekindustrie?
Welkom
Welkom
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Wat voor vragen krijgt een mens hier toch?wrote:Hou je van muziekindustrie?
Welkom
Ik hou van de muziekindustrie voor het maken van muziek, ik hou er niet van dat de industrie er alles aan doet om geld in 't laadje te brengen.
Muziek is een therapie en dit zou dan ook gratis beschikbaar moeten zijn
D
Let maar niet op al die gekkies hier! 
A
_0-
K
Ken je de industriestraat in hengelo?
Oke flauw nu ophoudeng dank u
Oke flauw nu ophoudeng dank u
Bijna 3 pagina's en het is niet eens een vrouw, waar gaat het heen met Hardtraxx.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 17 days ago

C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Idd, straks staat hier ook een slotje op...wrote:Bijna 3 pagina's en het is niet eens een vrouw, waar gaat het heen met Hardtraxx.