Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Hallo allemaal!

Heb al meer dan een jaar een account, maar gebruikte deze vooral om dingen op te zoeken zoals nieuwe tracks. Ben de laatste tijd veel actiever geworden en wil me bij deze daarom ook voorstellen! :)

Mijn naam is Roelof Zwart, ben 18 jaar oud en woon in Berlikum (Fries: Berltsum, vandaar mijn naam xd ), thuisbasis van discotheek Sans Souci! Hier ben ik dan ook vaak te vinden!

Naast voetbal ben ik verkocht aan hardstyle (en dan vooral het wat steverige werk)! Ben zo rond m'n 14e in het wereldje gerold door het kijken van oude dvd's en cd's. Favoriete artiesten zijn: Adaro, B-Front, Crypsis, Digital Punk, E-Force, Frequencerz, Jack of Sound, Radical Redemption, Titan. Begin de laatste tijd ook steeds meer interesse te krijgen voor Hardcore. Ben zelf ook al twee jaar bezig met draaien (hardstyle). Droom is nog steeds om ooit eens op een feestjes te draaien voor liefhebbers (in Sans Souci bijvoorbeeld xd )!

Zijn er nog vragen dan hoor ik het graag!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
U Sirius? Welkom! ^^
Hardtraxxer
last seen Sep 2022
Haha en of ik het meen! ;p
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Welkom mede fries :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Hoi, wat vind je van Warface?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Welkom :)
Hardtraxxer
last seen Sep 2022
The Venator wrote:Hoi, wat vind je van Warface?
Ben fan van zijn tracks Schizophrenics & FTP. Daarnaast ben ik erg benieuwd naar zijn album, staan interessante collabs en soloplaten op!
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Nog welkom op het forum!