Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 12:55 
 
Hardtraxx Addict

Heya peeps,

Ten eerste moet ik mij excuseren dat ik dit board nu pas zie, speciaal voor nieuwelingen die hun eigen voorstellen...
(Fail van mij...)

Anyway, op naar het serieuzere gedeelte...

Ik ben Ox_Ite (mijn artiestnaam), ben 20 jaar en woon in België en Nederland (mijn ouders zijn gescheiden).
Ben ook net begonnen met echt werken, lekker geld verdienen ^^
Ik kwam hier vaak op terecht wanneer ik iets zocht over een nieuwe track of i.v.m. livesets. Daarom heb ik mij dus onlangs gereigstreerd omdat er hier veel wordt over gepraat :)

Mijn muziekgeschiedenis begon als volgt:

Eerst was ik een Punk/Hardrock fan omdat veel van deze liedjes goeie teksten hadden en lekker klonken.
Maar qua artiesten had ik er maar weinig die ik goed vond, daarom luisterde ik naarmate de tijd verder liep, meer naar Trance.
Dit genre vond ik heel speciaal, want het klonk als techno maar dan met betere melodiën, tempo, loops en hardere bass.
Trance veranderde daarna snel naar Hardtrance, Psychedellic, Underground of Goa.
Na een tijd bereikte Jumpstyle en Hardstyle mijn oren en dacht van OMG, die bass en melodie !! Ik begon er steeds meer muziek van te luisteren, totdat het bijna alles was dat ik nog luisterde.

Dat is nu 5 jaar geleden, en nog steeds ligt mijn grote passie bij Hardstyle (van Early tot Raw hardstyle) en waarschijnlijk voor altijd nu :cool: Maar ik luister ook graag naar Trance (Psychedellic/Underground/Hard etc, maar geen commerciële Trance - dat vind ik maar *tuuut*).
Qua Jumpstyle, luister ik alleen nog naar de oudere tracks en Hardjump, maar Tekstyle is net wat te vaag voor mij...
Voor de rest vind ik Soundtracks van films en games heel mooi (niet alle games en films...), vooral van The Lord of The Rings, Kingdom of Heaven, Final Fantasy, Assassin's Creed, Kingdom Hearts en nog wel een paar...

De rest luister ik niet echt graag, maar ik respecteer het. (BEHALVE POP !! ik haat al die radio's die elke dag dezelfde ***zooi afspelen !!)

Maar qua muziekfestivals heb ik er nog maar 1 gedaan (Defqon.1 Extended), dat was supervet, maar binnenkort ook The Qontinent (3 dagen).
Ben wel al naar een aantal feesjes geweest: 1e was Hardbass 2011, dan volgde Reverze 2011, Bassleader, Defqon.1 en Decibel en Thrillogy komen nog...

Misschien zullen jullie je afvragen: waarom ging die pas zo laat naar al die dingen ? Dat is heel simpel, ik woon namelijk in een provincie waar (blijkbaar) weinig mensen dit leuke muziek vinden,
ik heb al 2 jaar moeten zeuren naar mijn vrienden om is mee te gaan (ik ben wel alleen naar Reverze geweest, en toch was het nog *tuuut*nice !!), en uiteindelijk gingen 2 van mijn beste vrienden mee naar Hardbass.
Ze konden hun ogen bijna niet geloven :D , ze gaan volgend jaar zeker weer mee zeiden ze. Maar ondertussen is een van die vrienden ook meegeweest naar Bassleader en Defqon.1 :P
Dit zijn dan mijn Belgische vrienden, maar van vrienden in Nederland gaat er nooit iemand mee (wat toch wel HÉÉL vreemd is...) >.<

Voor de rest zijn mijn hobbies: dagje uit met vrienden, naar discotheken gaan, cafeetje bezoeken, wat gamen en volleybal spelen.
Nu ik begonnen ben met werken, ga ik sparen voor mijn nieuwe auto (duurt wel een paar jaar volgens berekeningen xd ), en zeker naar hardstyle feesjes blijven gaan !!
En natuurlijk af en toe wat beter DJ-equipment aanschaffen hehehe.

Ik denk dat dat een beetje alles was...

Thanks for reading ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:53 
 

Wilkommen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:55 
 

welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Qua Jumpstyle, luister ik alleen nog naar de oudere tracks en Hardjump, maar Tekstyle is net wat te vaag voor mij...

:worship: Eindelijk weer iemand die hetzelfde als mij luisterd :D
Waar in België woon je ergens?

Welkom trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Ox_Ite schreef:
Qua Jumpstyle, luister ik alleen nog naar de oudere tracks en Hardjump, maar Tekstyle is net wat te vaag voor mij...

:worship: Eindelijk weer iemand die hetzelfde als mij luisterd :D
Waar in België woon je ergens?

Welkom trouwens :thumbup:


Niet ver van de Nederlandse grens, in Zelzate (Oost Vlaanderen) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
nielstil schreef:
Ox_Ite schreef:
Qua Jumpstyle, luister ik alleen nog naar de oudere tracks en Hardjump, maar Tekstyle is net wat te vaag voor mij...

:worship: Eindelijk weer iemand die hetzelfde als mij luisterd :D
Waar in België woon je ergens?

Welkom trouwens :thumbup:


Niet ver van de Nederlandse grens, in Zelzate (Oost Vlaanderen) ;)

Oh ik dacht misschien dichter in de buurt omdat ik ook 1km van de grens woon :P (Hoogstraten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom medebelg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
G1LL schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ramirez schreef:
G1LL schreef:
Welkom!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!