Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allen,

Ik ben Kenneth, 22 jaar en ik woon in de mooiste stad van het voor de meesten van jullie wellicht verre zuiden (oftewel Antwerpen).. Ik ben in 2011/2012 op slag verliefd geworden op de hardstyle en daar is de afgelopen 8 jaar nog maar weinig aan veranderd :love:

Ik ben wellicht daardoor nog steeds een grote fan van de 2012/nustyle-sound en bijkomend ook de muziek uit de jaren 2008-2011 die tegenwoordig gelukkig veelvuldig weerklinkt op de talloze classics feesten. Op dat soort feesten ben ik dan ook het meest van al te vinden. Ik heb aan m'n passie voor de muziek eveneens een van mn beste maten overgehouden en met hem rijd ik al van aan het begin heel de lage landen door om zo veel mogelijk feesten en festivals mee te pikken. Die kan ik intussen al niet meer op 10 handen tellen. Na 8 jaar vond ik het ook wel een keer tijd om eens gelijkgezinden te ontmoeten buiten de feesten om dus voilà, hier ben ik :D

Ik heb het een tijd best moeilijk gehad met de veranderingen die de laatste jaren hebben plaatsgevonden in de scene. De dominantie van de raw, de gated kicks, de psy/goa/experimentele periode, de verwaarlozing van de melodieuze kant en (don't shoot me) de kwaliteit die soms ver zoek was.. zijn voor mij redenen geweest voor flink wat ergernis, maar zoals het een trouwe fan toekomt heb ik me er wel steeds voor open gesteld en daardoor weet ik de 'nieuwe' hardstyle tegenwoordig alsmaar meer te appreciëren. Dankzij jongens als DBSTF, Keltek en D-Sturb kan ik tegenwoordig zelfs weer even hard genieten van sommige klappers als vroeger :worship:

Ik hoop hier dan ook genoeg nieuwe verrassende platen en artiesten te ontdekken en kijk ernaar uit om hopelijk veel gezellige mensen te ontmoeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom en pas op voor Sarabande, die breekt je in tweeën als een tandenstoker.

Vraagjes:
- Welke snel-/autoweg in België vind je het fijnst om op te rijden?
- Patat of friet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
- Welke snel-/autoweg in België vind je het fijnst om op te rijden?
- Patat of friet?


Ik zal deze alvast voor hem invullen:
- De weg naar Nederland
- Friet

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
THArdstyler schreef:
- Welke snel-/autoweg in België vind je het fijnst om op te rijden?
- Patat of friet?


Ik zal deze alvast voor hem invullen:
- De weg naar Nederland
- Friet

Welkom!

Correct! Al moet ik ook eerlijk zeggen dat mijn favoriete weg in NL na een feest die naar België is.. Een beetje verlichting langs de snelweg is toch altijd weer een verademing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer Belgen, meer beter. Welkom!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!