1:35 tot 1:39
die pitched kicks klinke voor geen meter...
wel leuk dat ze een keer iets anders doen
dat vind ik juist een heel dik stukjewrote:1:35 tot 1:39
Sorryvan mn reactie, ik begrijp je nu. Ik snap dat het zo over kan komen, maar zo bedoelde ik het echter niet!wrote:Nee, ik zeg helemaal niet hetzelfde als jij. Jij zegt alleen dat de reacties hier anders zijn dan in het wist je dat topic. En ik voeg daar aan toe dat dat waarschijnlijk komt omdat het andere mensen zijn, terwijl bij wat jij gezegd hebt het ook zou kunnen dat de mensen allemaal van mening veranderd zijn. En om dat laatste nog even te onderstrepen neem ik mezelf als voorbeeld. Kortom dus helemaal niet precies hetzelfde.
Ik ook, vind het echt geniaal dat de pitchkicks ondersteund door een soort vage screech gewoon een hele melodie vormenwrote:dat vind ik juist een heel dik stukjewrote:1:35 tot 1:39
same herewrote:heerlijke track gewoon hoor, moest hem wel paar keer horen voordat ie echt lekker was!
hoe doe je dat? iets toevoegen aan je hyves profiel.. mij lukt het nietwrote:HOLY SHIT!![]()
Helemaal verliefd op deze plaat![]()
Gelijk toegevoegd aan mijn hyves-profiel
Haha serieus nietwrote:hoe doe je dat? iets toevoegen aan je hyves profiel.. mij lukt het nietwrote:HOLY SHIT!![]()
Helemaal verliefd op deze plaat![]()
Gelijk toegevoegd aan mijn hyves-profiel
Live ging ie juist super goed! Normaal erger ik me ook veel aan de pitch kicks, maar hij walmde die lekker door gewoonwrote:Gisteren live gehoord, het blijft een klote track.