Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011) (A2R015)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2R015
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
*Hoopt op een

- Dub Mix
- Dark Mix

(H)

die opbouw naar de duistere climax is trouwens echt megafapvoer. het opbouwen naar de break in de midintro, dat de melodie erin komt is ook fapvoer overigens.

Eigenlijk.. is dit hele nr fapvoer.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
- Dark Mix
Daar hoopte ik inderdaad ook al op, of in ieder geval een andere mix van dit nummer.
Niet dat deze slecht is hoor, integendeel :worship:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
deze is echt :love:
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Daveytl wrote:
- Dark Mix
Daar hoopte ik inderdaad ook al op, of in ieder geval een andere mix van dit nummer.
Niet dat deze slecht is hoor, integendeel :worship:
Bedoel je met dark, hardcore ? Of zeg maar een meer rauwere hardstyle versie ?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
hele nummer de 2e climax :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Tweede climax zonder twijfel beste gedeelte van het nummer. De rest is ook best vet, lekker zomers nummer.
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Khadber wrote:Vind het een prima anthem! Vrolijk en zomers maar toch met een wat harder kantje. Ik mag het wel zo. Het is inderdaad niet wat je 123 bij B-Front of Ran-D verwacht (alhoewel Ran-D ook met regelmaat meer melodische plaatjes maakt), maar toch is het een prima plaat.

Gaat zeker gehaald worden.
Dit! Ik denk dat de verwachtingen van deze collab hoog lagen.. En dat daarom het resultaat voor sommigen tegenvalt. Maar bedenk je wel dat het een anthem moet worden. Je kunt daarom geen dikke rauwe plaat gaan afleveren. Ik vind dat ze een prima anthem hebben neergezet met een kleine rauwe rand :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
I was knocked down, face to the ground
The dark around me held me captive
Got to find my way
It was a hard time, but time goes by
Day by day I'm feeling stronger
Time to let it go

It's my rebirth!
I feel alive, back again nothing can stop me
This is who I am
Keep my head up, straight to the top
Breaking free, you can't control me
Time to take the night
Rebirth!

Wel sterke tekst.
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
p-stylez wrote:I was knocked down, face to the ground
The dark around me held me captive
Got to find my way
It was a hard time, but time goes by
Day by day I'm feeling stronger
Time to let it go

It's my rebirth!
I feel alive, back again nothing can stop me
This is who I am
Keep my head up, straight to the top
Breaking free, you can't control me
Time to take the night
Rebirth!

Wel sterke tekst.
Zeker passend bij de naam 'Rebirth'..
Maar de vocals uit 'the message is hardstyle' blijft toch de beste tekst allertijden :P :P
T
Hardtraxxer
124 posts member since 2010
last seen Apr 2014
geweldig dikke plaat dit :bomb:
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen May 2015
zit wel een lekkere kick onder! :drool:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
:D Hoppa! Heerlijke plaat!

Eindelijk eens een anthem waar tijd in gestopt is en wat ook daadwerkelijk speciaal voor dat feest gemaakt is :) Dat hebben we lang niet gehoord.

Goede anthems zijn zeldzaam tegenwoordig... Maar dit is er 1 hoor!
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Oct 2015
De track is wel lekker maar niet super bijzonder, ik vind het allang vet dat een feestje zo in de buurt en waar ik naar toe een anthem op zijn naam heeft en dan nog wel van zulke helden als ran-d en b-front! 2 April word :bomb:!
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Lekker plaatje voor in de zomer! :D
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
:love:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind de intro leuk klinken met die rev bass :)
1e climax vind ik echt niks met die pitchkicks en melo is mij wat te vrolijk
2e climax is al stukken beter :drool: ...hopen dat er een Dark mix komt ofzo zou vet zijn :thumbup:

overal wel leuke festival plaat maar ik blijf erbij dat ze beter 1 of 2 andere artiesten hadden kunnen kiezen voor deze anthem.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Wat zijn die pitchende kicks in de mid-intro lelijk joh.
Toch is het wel een lekker trackje.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Maximum wrote:Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:
Omdat het misschien andere mensen zijn die reageren? Ik vind het nog steeds waardeloos.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
man waarom altijd die lelijke pitch kicks / de break waardeloos / climax klinkt te bekend max enforcer gold achtig
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Lyst wrote:
Maximum wrote:Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:
Omdat het misschien andere mensen zijn die reageren? Ik vind het nog steeds waardeloos.
No shit Sherlock! Dat is precies wat ik zelf zeg, maar erg relbels vanje dat jij nog ff hier komt melden dat je het een waardeloos nummer vind. Echt toegevoegde waarde van 0,0. :')
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Maximum wrote:
Lyst wrote:
No shit Sherlock! Dat is precies wat ik zelf zeg, maar erg relbels vanje dat jij nog ff hier komt melden dat je het een waardeloos nummer vind. Echt toegevoegde waarde van 0,0. :')
Nee, ik zeg helemaal niet hetzelfde als jij. Jij zegt alleen dat de reacties hier anders zijn dan in het wist je dat topic. En ik voeg daar aan toe dat dat waarschijnlijk komt omdat het andere mensen zijn, terwijl bij wat jij gezegd hebt het ook zou kunnen dat de mensen allemaal van mening veranderd zijn. En om dat laatste nog even te onderstrepen neem ik mezelf als voorbeeld. Kortom dus helemaal niet precies hetzelfde. ;)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ik benieuwd wat Ran D zegt over zn pitchkicks.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
stuur hem een pm .. hijs hier lid.

Ik vind die pitchkicks hier echt geen probleem, worden hier goed gebruikt. (IMO)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Snap niet waarom er uberhaupt weer overdreven pitchkicks in moeten zitten. Euforische tracks kunnen het ook gewoon heel goed doen met gewoon doorbeukende kicks die wel drive hebben (kijk naar Smack)