Is,eral,iets meer bekent over de datum?..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011) (A2R015)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2R015
Ik hoorde vd week dat die net voor of net na rebirth komt. Dus even afwachten.
oh das al snel dus dan kan ik nog wel ff wachten 
wrote:Ik hoorde vd week dat die net voor of net na rebirth komt. Dus even afwachten.
Toch maar aan gewaagd om deze te luisteren, maar wat een verschrikkelijke kicks. 
kan niet wachte om deze aan te schaffeuu 
fuck ja! begin hem steeds lekkerder te vinden!!!!

Vind het een lekkere plaat maar wel heel euforisch, ben ik niet gewend van Ran-D en al helemaal niet van B-Front die toch meer de duistere platen produceert normaal gesproken. Maar het maakt de plaat er niet minder op voor mij hoor, top
! Lekker zomers
.
Het begint echt te kriebbelen. Ik heb er zin inwrote:Zaterdag!
Het is haast mode om anthems te maken die altijd minder zijn dan de rest van de nummers van die artiest. Maar goed, was al niet zo n fan van deze twee en gaat dus ook niet veranderen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
wrote:Het is haast mode om anthems te maken die altijd minder zijn dan de rest van de nummers van die artiest. Maar goed, was al niet zo n fan van deze twee en gaat dus ook niet veranderen
Je weet dat je speelt met vuur he, zeggen dat je geen Ran-D of B-Front fan bent op Hardtraxx, ok, zeggen dat je ze beide niks vind. Prepare yourself infidel!!
Last edited by Dark Pact on 03 Apr 2011 13:51, edited 1 time in total.
Van wat ben jij dan fanwrote:Het is haast mode om anthems te maken die altijd minder zijn dan de rest van de nummers van die artiest. Maar goed, was al niet zo n fan van deze twee en gaat dus ook niet veranderen
-
A
En Skedoedel heeft gelijk, haha
Haha:p ben wel benieuwd naar zijn antwoordwrote:En Skedoedel heeft gelijk, haha
Leuke plaat
. Wil hem wel graag hebben.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
vind die tekst zo mooi he 
keep my head up! straight to the top
REBIRTH!
melodie pakt me ook wel 2de climax vind ik het lekkerste
keep my head up! straight to the top
REBIRTH!
melodie pakt me ook wel 2de climax vind ik het lekkerste
Dus dit weekend:D?wrote:Ik hoorde vd week dat die net voor of net na rebirth komt. Dus even afwachten.
Op de vraag wanneer deze gereleased word aan Mister Ran-D en Mister B-Front,reageert Ran-D hierop:

Zei die eigenlijk 4 april al, maar keek nu pas bij me mentions
Edit: Oh wacht, dat was gister!
Oftewel:@Patrickjeb @djbfront Hopelijk deze week al. Anders de week erop.
Zei die eigenlijk 4 april al, maar keek nu pas bij me mentions
Edit: Oh wacht, dat was gister!
Heerlijk plaatje, lekker zomers, iets anders dan wat je gewend bent van deze heren, leuk toch?
Vind het een dikke track
maar als ik al deze reacties zo lees, is er geloof ik echt iets mis met mijn smaak. Ik vind namelijk ook die eerste climax best lekker om naar te luisteren, lekker euforisch
(oke hij haalt het niet bij de climax van A Different Story, maar toch)
Maarja, smaken verschillen *gelukkig*
Maarja, smaken verschillen *gelukkig*
Gister de opening van ran-d bij hardstyle factory.
Vroeg nog aan hem over dat nummer dat het van zn stijl af was, hij zegt ja t moet toch bij t feest gaan passen, je kan wel een duister rauw nummer neer gooien maar daar heeft 3/4 daar geen behoefte aan.
Hoedanook, 2e climax heerlijk. melo is opzich wel vet.
Vroeg nog aan hem over dat nummer dat het van zn stijl af was, hij zegt ja t moet toch bij t feest gaan passen, je kan wel een duister rauw nummer neer gooien maar daar heeft 3/4 daar geen behoefte aan.
Hoedanook, 2e climax heerlijk. melo is opzich wel vet.
Naja, leuk plaatje.
Kicks zijn wat minder, en soms klinkt beetje droog en ik wordt telkens bij die intro voor de geke gehouden omdat ik er telkens een halve maat voor tel
Kicks zijn wat minder, en soms klinkt beetje droog en ik wordt telkens bij die intro voor de geke gehouden omdat ik er telkens een halve maat voor tel