heerlijk die reverse in de intro en outro 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011) (A2R015)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2R015
Hij is uit ja.wrote:Jeuuj vandaag release:D
Toch vrij snel released eigenlijk, zeker een leuk anthem voor een feest als Rebirth. Al ben ik beter gewend van deze heren, maar deze zal ongetwijfeld vast wel eens voorbij komen thuis.
Vind de vocals zo ontzettend schijt, Ran-D moet z'n bek leren houden
Rest van de track vind ik wel aardig prima eigenlijk, vooral de 2e climax.
wrote:Vind de vocals zo ontzettend schijt, Ran-D moet z'n bek leren houdenRest van de track vind ik wel aardig prima eigenlijk, vooral de 2e climax.
Is een anthem he, dan kan je altijd wel zoiets verwachten.wrote:Vind de vocals zo ontzettend schijt, Ran-D moet z'n bek leren houdenRest van de track vind ik wel aardig prima eigenlijk, vooral de 2e climax.
Ik vind die vocals juist wel sterk, keer wat anders dan de standaard anthem shit.
Op villain na wel ja. Stoor me echt zwaar aan z'n accent en die 'stoere' stem en attitude. Bij villain is dat erger, maar bij de rest een stuk minder (al komt DV8 wel aardig in de buurt). Renegade en PP vind ik eigenlijk niet echt te vergelijken. Het zou voor mij wss al een stuk schelen als ze ns een keer een Britse (of evt. Amerikaanse) MC zouden regelen, al hoeft dat ook niet altijd beter te zijn.wrote:wrote:Vind de vocals zo ontzettend schijt, Ran-D moet z'n bek leren houdenRest van de track vind ik wel aardig prima eigenlijk, vooral de 2e climax.
Jij heb liever vocals van Psyko Punkz, Villain, Renegade, MC Dv8 enzo?
Ik vind overigens in elke track op Feel My Fire en In For The Kill de vocals slecht. In Under Attack voegen ze wel gigantisch veel toe, maar als iemand anders ze had ingesproken had ik ze veel vetter gevonden. Fanatics gaan ook nog wel. Son Of Torture oke, maar vind het stuk van Nikkita weer 100x beter. Living For The Moment, Until We Meet Again en deze vind ik gewoon pijnlijk.
Who's got these beats that will make you go?
Als anthem gezien is dit een perfecte track. Ze hebben heel erg het ''rebirth'' gevoel kunnen nabootsen.
Als losse track is het een matige track, maar omdat het een anthem is moet je het niet als een losse track zien..
7/10 Gaat denk ik wel erg snel vervelen..
Als losse track is het een matige track, maar omdat het een anthem is moet je het niet als een losse track zien..
7/10 Gaat denk ik wel erg snel vervelen..
Ben ik de enige die de 1e climax veel vetter vind dan de 2e?
Lijkt wel of ie vals is ofzo, kan het niet uitleggen
wrote:Vind de vocals zo ontzettend schijt, Ran-D moet z'n bek leren houden
Amen.wrote:Op villain na wel ja. Stoor me echt zwaar aan z'n accent en die 'stoere' stem en attitude. Bij villain is dat erger, maar bij de rest een stuk minder (al komt DV8 wel aardig in de buurt). Renegade en PP vind ik eigenlijk niet echt te vergelijken. Het zou voor mij wss al een stuk schelen als ze ns een keer een Britse (of evt. Amerikaanse) MC zouden regelen, al hoeft dat ook niet altijd beter te zijn.
Ik vind overigens in elke track op Feel My Fire en In For The Kill de vocals slecht. In Under Attack voegen ze wel gigantisch veel toe, maar als iemand anders ze had ingesproken had ik ze veel vetter gevonden. Fanatics gaan ook nog wel. Son Of Torture oke, maar vind het stuk van Nikkita weer 100x beter. Living For The Moment, Until We Meet Again en deze vind ik gewoon pijnlijk.
Beter gaat hij nu gewoon samples/vocals uit films enzo gebruiken ipv elke track diezelfde vocals. Z'n kicks mag hij trouwens ook wel veranderen die beginnen ook lichtelijk te iriteren.
Idd. Intro, break, climax, 2e climax... Alles is gewoon vet.wrote:Wat een geweldige plaat
Geweldige plaat!!! Echt tof! Vocals zijn geniaal! Snap niet van sommigen hier dat ze het weinig vinden...
Verwachtingspatroon
Verwachtingspatroon
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
wrote:Wat een geweldige plaat
Dissonanten, iets wat B-Front heel vaak gebruikt in zijn melodielijnen. Ik vind hem eerlijk gezegd wel beuken die tweede climaxwrote:Ben ik de enige die de 1e climax veel vetter vind dan de 2e?
Intro is voor Ran-D doen wel erg kort
maar hij is wel leuk te mixen.
Deze track heeft alleswrote:Dissonanten, iets wat B-Front heel vaak gebruikt in zijn melodielijnen. Ik vind hem eerlijk gezegd wel beuken die tweede climaxwrote:Ben ik de enige die de 1e climax veel vetter vind dan de 2e?
Lijkt wel of ie vals is ofzo, kan het niet uitleggen. De eerste is heerlijk zomers en de tweede is gewoon rammen
.
heerlijke reverse
heerlijke mid + einde gepicht
zomerse eerste climax
2de gewelds climax
en een outro tsja die valt dan weer tegen
maar dat boeit ons niet
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Na een paar keer luisteren moet ik toch concluderen dat dit echt een topplaat is!
.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
nou zeg. dat is lekker orgineelBeter gaat hij nu gewoon samples/vocals uit films enzo gebruiken ipv elke track diezelfde vocals.
Liever onorigineel dan lachwekkend slecht. M'n vriendin en ik hebben gisteren nog in een scheur gelegen terwijl we naar Living For The Moment luisterdenwrote:nou zeg. dat is lekker orgineelBeter gaat hij nu gewoon samples/vocals uit films enzo gebruiken ipv elke track diezelfde vocals.