Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
nieuwe slim shore klinkt best vett!
maar wtf is ansarat?
maar wtf is ansarat?
Last edited by Oxbow on 13 Oct 2010 16:11, edited 1 time in total.
Jij houd het forumonderdeel Feesten niet zo goed in de gaten volgens mij he ?wrote:nieuwe slim shore klinkt best vett!
maar wtf is ansarat?
Ansarat Festival 2010 (23-10-2010, Festivalweide Rist Oud-Turnhout)
Last edited by Inner Creativity on 13 Oct 2010 16:14, edited 1 time in total.
Ligt het aan mij of gaat de 2e climax net niet lang genoeg door? Klinkt verder best lekker
Super lekkere track van Slim Shore. 
ja is in België hewrote:Jij houd het forumonderdeel Feesten niet zo goed in de gaten volgens mij he ?wrote:nieuwe slim shore klinkt best vett!
maar wtf is ansarat?Staat er al bijna 2 maanden op de eerste pagina.
Ansarat Festival 2010 (23-10-2010, Festivalweide Rist Oud-Turnhout)
maar bedankt voor het melden
Die 2e climax had van mij ook net wat langer mogen duren. Volgens mij is deze niet op Fusion gedraait, denk dat je hem dan wel zou herkennen want het is best een originele track.wrote: Ligt het aan mij of gaat de 2e climax net niet lang genoeg door? Klinkt verder best lekkerWas deze nog op Fusion gedraaid? Kon me namelijk herinneren dat ik toen een nieuwe track van 'm lekker vond gaan (mss de samenwerking met The Pitcher)
pff wel lekkere melodie! 2e climax is
top track!
top track!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Haha, vorig jaar was het zo'n kut feest, en nu heeft het al gewoon een redelijk dik anthem! Haha dikke vooruitgang, ik ben aanwezig
-
S
Dat anthem
. ERG VET!
Vind het persoonlijk een top plaatje
Volgende week zaterdag is het zover! Net wat gaan helpen met de tenten 
Hij heeft hem wel gedraaid.wrote:Die 2e climax had van mij ook net wat langer mogen duren. Volgens mij is deze niet op Fusion gedraait, denk dat je hem dan wel zou herkennen want het is best een originele track.wrote: Ligt het aan mij of gaat de 2e climax net niet lang genoeg door? Klinkt verder best lekkerWas deze nog op Fusion gedraaid? Kon me namelijk herinneren dat ik toen een nieuwe track van 'm lekker vond gaan (mss de samenwerking met The Pitcher)
Heb em niet gehoord. Ben wel een keer naar de wc geweest. of mn oren zaten in mn broekzatwrote:Hij heeft hem wel gedraaid.wrote:Die 2e climax had van mij ook net wat langer mogen duren. Volgens mij is deze niet op Fusion gedraait, denk dat je hem dan wel zou herkennen want het is best een originele track.wrote: Ligt het aan mij of gaat de 2e climax net niet lang genoeg door? Klinkt verder best lekkerWas deze nog op Fusion gedraaid? Kon me namelijk herinneren dat ik toen een nieuwe track van 'm lekker vond gaan (mss de samenwerking met The Pitcher)
Kan me die vocals Acid Technology nog duidelijk herrineren en Slim Shore zei het zelf nog.
In dat geval zal je ongetwijfeld gelijk hebben.wrote:Kan me die vocals Acid Technology nog duidelijk herrineren en Slim Shore zei het zelf nog.
't was wel tijdens de piek van de meeting dus hij zal veel mensen ontgaan zijn. 
Kan best, ik kan hem me in ieder geval niet meer herrinere.
Twitter Ran-D:
Had some really great studio time with my mates the @alphatwins , this is going to be killer track!
Belooft veel goeds, onlangs ook nog met zatox in de studio bezig geweest
Had some really great studio time with my mates the @alphatwins , this is going to be killer track!
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Ben benieuwd..
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Samenwerking tussen ran-d & alpha twins ben benieuwd. Ben wel fan van beide:) En een track met zatox laat maar komenwrote:Twitter Ran-D:
Eigenlijk dus Ran-D & Wildstylez?wrote:Samenwerking tussen ran-d & alpha twins ben benieuwd. Ben wel fan van beide:) En een track met zatox laat maar komenwrote:Twitter Ran-D:
Waarschijnlijk een track die Ran-D zelf maakt met Alpha Twins erbij in de studio af en toe.wrote:Eigenlijk dus Ran-D & Wildstylez?wrote:Samenwerking tussen ran-d & alpha twins ben benieuwd. Ben wel fan van beide:) En een track met zatox laat maar komenwrote:Twitter Ran-D:
Klinkt ook niet verkeerd, maar wel gewoon A² stijlwrote:Eigenlijk dus Ran-D & Wildstylez?wrote:Samenwerking tussen ran-d & alpha twins ben benieuwd. Ben wel fan van beide:) En een track met zatox laat maar komenwrote:Twitter Ran-D:
-
A
Liever released ie zijn oudere track eerst voordat ie aan nieuwe begintwrote:Twitter Ran-D: