Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ansarat Festival

Aanwezig? http://www.facebook.com/ansaratfestival ... 8028202629


Locatie: Festivalweide Rist Oud-Turnhout (België)
Wanneer: 23-10-2010
Tijd: 14h00 - 01h00


Area 1 - Jump & Hardstyle

14.00 – 14.45 Deftoys
14.45 – 15.30 The Rebel
15.30 – 16.15 Teka-b vs Bestien
16.15 – 17.00 Dj Ghost
17.00 – 18.00 Davoodi
18.00 – 19.00 Dr Rude
19.00 – 20.00 B-front
20.00 – 21.00 Zany
21.00 – 21.30 Crypsis live
21.30 – 22.00 Donkey Rollers live
22:00 – 23.00 Brennan Heart
23.00 – 24.00 Tatanka
24.00 – 01.00 Avio
Hosted by: MC villain


Area 2 - Dubstep & Electro

15.00 – 16.00 Science
16.00 – 17.00 Kastor & Dice
17.00 – 18.00 Bar9
18.00 – 19.00 Reso
19.00 – 20.00 Bare Noize
20.00 – 21.00 Rave our souls
21.00 – 22.00 Raffa Ciello (vertesse)
22.00 – 23.00 Mightyfools
23.00 – 24.00 Sigi


Area 3 - Hardstyle & Hardcore

14.00 – 14.45 The Twinz Peakz
14.45 – 15.30 Crushz
15.30 – 16.15 Frequencerz
16.15 – 17.00 Dozer
17.00 – 18.00 Slim shore
18.00 – 19.00 Mental Theo
19.00 – 20.00 Vince
20.00 – 20.30 Shadowlands terrorists live
20.30 – 21.30 Mad dog
21.30 – 22.30 Stunned guys
22.30 – 23.00 Art of fighters live
23.00 – 24.00 D-passion
24.00 – 01.00 Masters of Ceremony live
Hosted by: MC Apster


Area 4 - Mainstage

14.00 – 15.30 Mixomatosis
15.30 – 16.30 Dj Rebel
16.30 – 17.00 Annagrace
17.00 – 18.00 Regi
18.00 – 19.00 Vato gonzalez & mc tjen
19.00 – 20.00 Frenz
20.00 – 20.40 Sylver
20.40 – 21.40 Yves V
21.40 – 22.40 Stage Funk
22.40 – 24.00 Dimitri vegas & like mike
24.00 – 01.00 Dj Ruben

Area 5 - Food & Dance

14.00 – 15.30 Pros-t-tunes
15.30 – 17.00 Ampersand
17.00 – 18.30 Guy’do
18.30 – 20.00 Robert Abigail
20.00 – 21.00 Matthijs
21.00 – 24.00 Chille met Nille

Tickets kan je hier bestellen. Of bij de volgende adressen:
Fance, Statiestraat 33, Mol
Toff Music, Victoriestraat 41, Turnhout
De Ville, Vrijheid 58, Arendonk
Videomanie, Wijerken 169, Lommel
Moviemax Balen, Vaartstraat 62-64, Balen
Presale: € 15,00
VIP: € 30,00

Bustickets (vanaf Mol en Balen, te koop bij:)
Fancy in Mol
Moviemax in Balen
Inkomticket + Bus = € 25,00

Drankbonnen:
Boozebag Small: (Koop voor 20 euro drankbonnen en krijg 1 drankbon gratis) € 20,00
Boozebag Large: (Koop voor 40 euro drankbonnen en krijg 3 drankbonnen gratis) € 40,00

‎10 Years Anniversary - Ansarat brengt het festivalgevoel naar het najaar!

3 nice things to remember:
- Volledig (en heerlijk verwarmd) indoor
- New & improved location
- Dagfestival: 14.00 - 01.00

Ticketprijzen blijven gelijk aan de vorige editie: meer uren dus voor hetzelfde geld!

Line up

Mainstage
Frenz
DJ Rebel
Annagrace
Ruben
Sylver
Yves-V
Regi
Hardwell
Vato Gonsalves & MC Tjen
Dimitri Vegas & Like Mike

Jump & Hardstyle

Teka-B vs Bestien
DJ Ghost
Davoodi
Dr Rude
The Rebel
MC Villain
Def Toys
B-Front
Tatanka
Brennan Heart
Crypsis Live
Zany
Donkey Rollers
AVIO

Hardstyle & Hardcore
The Twinz Peakz
Crushz
Slim Shore
Dozer
Frequencerz
Mental Theo
Vince
Shadowlands Terrorists Live
Mad Dog
Stunned Guys
Art of Fighters Live
D-Passion
Masters of Ceremony Live

Dubstep & Electro
Science
Dice & Kastor
Bare Noize
Sigi
Raffa Ciello (Vertesse)
Reso
Mightyfools
Bar9
Rave Our Soul

Food & Dance
Chille Met Nille
Guy-Do
Robert Abigail
Ampersand

General Info

Uren
Zaterdag 23 oktober 2010 van 14.00 tot 01.00u.

Inkom
16 jaar is de minimumleeftijd voor toegang tot Ansarat Festival.

Verboden voorwerpen
Voorwerpen die verboden zijn op het festivalterrein: eigen eten en drinken, spuitbussen, drugs, glas, blikjes, scherpe voorwerpen en elk ander voorwerp dat door security als gevaarlijk kan worden beschouwd.

Foto & Video
Digitale fototoestellen en/of video camera's zijn toegelaten op het terrein, met uitzondering van (semi) professioneel materiaal. Tijdens het evenement zullen er foto- en video-opnames gemaakt worden: bij het betreden van het festivalterrein geven alle bezoekers hun stilzwijgende goedkeuring aan de organisatie om deze beelden te gebruiken.

Parking & Vervoer
Ansarat Festival wordt dit jaar gehouden op een nieuwe locatie: Festivalweide Rist in Oud-Turnhout. Er zijn voldoende toegangsroutes naar het festivalterrein om alles vlot te laten verlopen. Volg de bewegwijzering en de aanwijzingen van medewerkers en politie strikt op. Er is voldoende parking op wandelafstand van het festivalterrein. Bovendien is er een afzonderlijke kiss and ride zone voorzien. Het is aan te raden om voertuigen op de voorziene parkings te parkeren en niet op de straat: daar geldt immers een algemeen parkeerverbod. Politiediensten zullen dit controleren. Kom je met de bus naar Ansarat? Stuur dan even een mailtje naar [email protected] . Je krijgt er niet alleen info over stop- en instapplaats, je krijgt bovendien ook een mooie korting op je toegangstickets.

Bancontact
Op het festivalterrein bestaat de mogelijkheid om met bankkaart te betalen. Ook voor Nederlandse bezoekers zal pinnen mogelijk zijn.

Kluisjes/Vestiaire
Op het festivalterrein kan je een kluisje huren. Je betaalt 5 euro voor een sleutel en kan daar onbeperkt mee in en uit je kluisje. Voor je sleutel betaal je een extra waarborg van 5 euro die je terugkrijgt wanneer je de sleutel onbeschadigd inlevert. Ansarat zal dit jaar extra veel aandacht besteden een goed verwarmde tenten, maar hou er rekening mee dat in deze periode van het jaar het fel kan afkoelen. Door een kluisje te huren kan je 's nachts iets warms aantrekken moest dit nodig zijn.

Promotie: flyers en affiches
Alle vormen van promotie zijn verboden zonder voorafgaande toestemming van de organisatie. Wil je toch promotie voeren op ansarat? Stuur dan een mailtje naar [email protected] .

Trailer


Anthem

Check http://www.ansarat.be for more info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, vreemd dat het dagfestival geworden is, niet slechter, alleen hoop ik dat er dit jaar minder kindjes zijn en dat de kwaliteit van de muziek een pak beter is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Hmm, vreemd dat het dagfestival geworden is, niet slechter, alleen hoop ik dat er dit jaar minder kindjes zijn en dat de kwaliteit van de muziek een pak beter is!

Vorig jaar liep het echt vol met 10jarige precies :mad:
En ja het word zeker beter :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:23 
 

We zullen zien ^^

Geen positieve dingen er over gehoord iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was niet van plan te gaan eigenlijk. Maar het lijkt op nieuwe organisatie (affiche, de tijden,..) eerst line up afwachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid vorig jaar was om te huilen in de HS tent, tijdens Headhunterz hoorde je de muziek niet eens, zo zacht :huh:
En ook veelste koud voor een feest zo laat in het jaar in tenten.
Ik ga er waarschijnlijk niet meer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja, ik ga ff kijken wie der komt draaien en hoeveel het zal kosten.
Vorig jaar wel geamuseerd maar niet echt schitterend qua muziek en geluidskwaliteit...
Is wel vlakbij dus met fietske der naartoe!
Wrs dus weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad vreemd dat het nu overdag is, maar voor mij persoonlijk een voordeel dat het om 1u gedaan is... Vervoer en dergelijke. Maar de line-up moet goed zijn voordat dit een optie kan worden. Vorig jaar enorm geamuseerd, op de paar minpuntjes na die hier al vernoemd waren ;)

Te koud? Truitje aan en alles geven, geen probleem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond dit vorig jaar zeeer geslaagd! :)
Het geluid was niet Suuuuper slecht, maar dat kwam omdat we altijd redelijk vanvoor in het midden stonden... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet naartoe geweest dus dit jaar denk ik wel dat ik erbij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zal dit jaar wel weer gaan denk ik,, maar vorig jaar WAT EEN KUT FEEST! Kut Geluid (ofja geen geluid!), Facking koud, Kut belgen!!! Bij crypsis was het toen zo koud dat op de zeikant van mijn glas bier ijzel kwam, toen heb ik na een half uurtje crypsis af moeten haken. Staat daar Angerfist nep live te doen, en al die belgen te jumpen. Ja wat een fackzooi was dan man :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Ik was niet van plan te gaan eigenlijk. Maar het lijkt op nieuwe organisatie (affiche, de tijden,..) eerst line up afwachten ^^

Geen nieuwe organisatie, heb vorig jaar al met hen gesproken toen ze het festival aan het promoten waren dat ze er een dagfestival van gingen maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik zal dit jaar wel weer gaan denk ik,, maar vorig jaar WAT EEN KUT FEEST! Kut Geluid (ofja geen geluid!), Facking koud, Kut belgen!!! Bij crypsis was het toen zo koud dat op de zeikant van mijn glas bier ijzel kwam, toen heb ik na een half uurtje crypsis af moeten haken. Staat daar Angerfist nep live te doen, en al die belgen te jumpen. Ja wat een fackzooi was dan man :cry:

dat is wel duidelijk stijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik zal dit jaar wel weer gaan denk ik,, maar vorig jaar WAT EEN KUT FEEST! Kut Geluid (ofja geen geluid!), Facking koud, Kut belgen!!! Bij crypsis was het toen zo koud dat op de zeikant van mijn glas bier ijzel kwam, toen heb ik na een half uurtje crypsis af moeten haken. Staat daar Angerfist nep live te doen, en al die belgen te jumpen. Ja wat een fackzooi was dan man :cry:


Ik kan ook zo'n antwoorden geven over Nederlanders, maar dat doe ik toch ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
HardStyler schreef:
Ik was niet van plan te gaan eigenlijk. Maar het lijkt op nieuwe organisatie (affiche, de tijden,..) eerst line up afwachten ^^

Geen nieuwe organisatie, heb vorig jaar al met hen gesproken toen ze het festival aan het promoten waren dat ze er een dagfestival van gingen maken...

Weet ik wel, maar toch is het een nieuwe, heb ik horen zeggen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Timmer schreef:
Ik zal dit jaar wel weer gaan denk ik,, maar vorig jaar WAT EEN KUT FEEST! Kut Geluid (ofja geen geluid!), Facking koud, Kut belgen!!! Bij crypsis was het toen zo koud dat op de zeikant van mijn glas bier ijzel kwam, toen heb ik na een half uurtje crypsis af moeten haken. Staat daar Angerfist nep live te doen, en al die belgen te jumpen. Ja wat een fackzooi was dan man :cry:


Ik kan ook zo'n antwoorden geven over Nederlanders, maar dat doe ik toch ook niet ;)

Wij jumpen niet op hardcore >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nixxus schreef:
Timmer schreef:
Ik zal dit jaar wel weer gaan denk ik,, maar vorig jaar WAT EEN KUT FEEST! Kut Geluid (ofja geen geluid!), Facking koud, Kut belgen!!! Bij crypsis was het toen zo koud dat op de zeikant van mijn glas bier ijzel kwam, toen heb ik na een half uurtje crypsis af moeten haken. Staat daar Angerfist nep live te doen, en al die belgen te jumpen. Ja wat een fackzooi was dan man :cry:


Ik kan ook zo'n antwoorden geven over Nederlanders, maar dat doe ik toch ook niet ;)

Wij jumpen niet op hardcore >.<


Nee, jullie staan daar veel te strak voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een reactie is dat Timmer... Beetje respect is op zijn plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Wat een reactie is dat Timmer... Beetje respect is op zijn plaats.

Wat hij zegt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

ik weet best dat jullie belgen zijn, ik kan het waarschijnlijk ook echt wel vinden met jullie.. Maar sorry hoor in belgie loopt te veel partyvolk rond wat komt om te knokken, als je bij ansarat 3x wegloopt voor een ruzie. En dan staan ze je bij de uitgang op te wachten met 30 man, en bouwhekken die door de lucht vliegen :/ . Wij kwamen daar voor de muziek, dus val ons dan niet lastig!

Er staan ook zat belgen die lekker mee staan te stampen, respect voor hun, maar ik heb echt geen goed woord over voor de rest. Die verneuken het gewoon voor de rest, zoals jullie wel stampende belgen.

En niet boos worden op mij, maar mijn ervaringen met belgen (op hardstyle feesten die niks om muziek geven) is te slecht om positief te gaan doen daarover.

En hetzelfde als bij pinksterfestival, als zelfs de MC zegt dat ze moeten ophouden met ruziemaken. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, ik woon net in die zone waar zowel Ansarat als Pinksterfestival georganiseerd worden, en als je daar niet tegen kan (vechtende mensen enzo) moet je daar echt niet heen gaan.
Want dat is daar schering en inslag, jammer genoeg!
Ik ben het zelf nu ook wel beu, en ga liever naar de grotere feesten, waar je minder van die rotzooi hebt.

Wat me wel van het hart moet, het is wel meestal in de grote tentfuiven dat dit gebeurt.
Ik denk, persoonlijk, dat dit op Ansarat dit jaar net iets minder het geval zal zijn omdat het niet meer gwn een fuif is, maar echt meer een harddance festival, gezien de nieuwe uren.
Althans, dat hoop ik!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ik weet best dat jullie belgen zijn, ik kan het waarschijnlijk ook echt wel vinden met jullie.. Maar sorry hoor in belgie loopt te veel partyvolk rond wat komt om te knokken, als je bij ansarat 3x wegloopt voor een ruzie. En dan staan ze je bij de uitgang op te wachten met 30 man, en bouwhekken die door de lucht vliegen :/ . Wij kwamen daar voor de muziek, dus val ons dan niet lastig!

Er staan ook zat belgen die lekker mee staan te stampen, respect voor hun, maar ik heb echt geen goed woord over voor de rest. Die verneuken het gewoon voor de rest, zoals jullie wel stampende belgen.

En niet boos worden op mij, maar mijn ervaringen met belgen (op hardstyle feesten die niks om muziek geven) is te slecht om positief te gaan doen daarover.

En hetzelfde als bij pinksterfestival, als zelfs de MC zegt dat ze moeten ophouden met ruziemaken. :oh:

Daar kan ik je misschien wel gelijk in geven, soms word ik ook echt ZOT van sommige mensen op feesten. Maar het zijn niet altijd belgen hoord,
op pinksterfestival waren er ook een hoop nederlanders die ruzie zochten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Al mijn vecht ervaring ligt in belgie, en geloof me dat was uit bescherming. Ze moeten komen om te feesten, en niet om een beetje stoer te gaan doen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook schreef:
Ansarat Festival Early bird tickets zullen slechts 12.50 euro (ex fee) kosten. Binnenkort beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

haha maar hilvarenbeek :P nee ik snap wat je bedoeld, ;)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten