Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
die mid intro klapt er nog best hard in :thumbup:
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
RobertV wrote:
Hymn wrote:Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier.. :whistle:
kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind? :$
Ja, Headhunterz vind ik geweldig ja maar wat heeft dat te maken met Nik Fish of Wasted Penguinz?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Hymn wrote:
RobertV wrote:
Hymn wrote:Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier.. :whistle:
kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind? :$
Ja, Headhunterz vind ik geweldig ja maar wat heeft dat te maken met Nik Fish of Wasted Penguinz?
nee, ik zegt bij voorbaat al mensen, dit topic is niet bedoeld om weer zo'n soort discussie te beginnen xd
ik weet waar dit toe gaat leiden.... new track topic

View on YouTube

!LET OP!

t filmpje is puur bedoeld om aandacht af te leiden van eventuele discussies.
Ik stel mijzelf niet aansprakelijk op eventuele discussies en/of opmerkingen die deze track bij mensen losmaakt!
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Staat er niet als nieuw op, maar dit is handiger dan die Loudness site!
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
'In The studio with.... ??'

Image

Staat op de 'plixi' (Twitter foto opslag site) van B-front! http://plixi.com/p/46840494
En die 2 heren zijn de Toneshifterz als je het mij vraagt, dus dat kan wel een harde collab worden lijkt mij!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
das al van een tijdje terug toch?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Oxbow wrote:die mid intro klapt er nog best hard in :thumbup:
Jah nogal!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
styl0w wrote: View on YouTube
Instant :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
p-stylez wrote:das al van een tijdje terug toch?
Is dat zo, zou best kunnen. Heb van die track zelf nog niks gehoord dus denk post het avast hier. xd
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
LNDRTJN wrote:
Arvy wrote:View on YouTube

Hoe vinden jullie hem zo?? :whistle:
Woww wat een vette energie zit er in deze plaat.. :bomb:
Dit klinkt erg lekker ja ^^ Deze plaat wil ik wel hebben.... :thumbsup:
D
JolleNL wrote:
Sainen wrote: Ik vraag het me echt af vraag of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...
Ja, want de kaartjes zijn al uitverkocht en er is nog geen lineup of anthem bekend. :P
hoop dat de Qlimax anthem weer wat duisterder wordt !!
sinds '2008' zijn de anthems best wel vrolijk wat totaal niet past bij het feest zelf ;)
A
Opperhoofd wrote:
Klementino wrote:
Timmer wrote: vette melodie! Alleen als je net die kicks wat lomper maakt, dan is het best wel leuk nummertje.. Maar meer als ok is het dan nu ook niet, maar niet zeker niet slecht ;)

Wat mij betreft is dit echt een reden om spontaan fan te worden, ze spraken mij met hun eerdere releases al aan, maar damn ze kunnen echt kneiterharde kicks maken... wil deze zeker graag in HQ horen, want als die kicks dan nog net zo hard klinken als dat ze nu doen dan wordt dit echt een topper. Vond de kicks in Anxiety al lekker, maar dit is klinkt nog veel meer veelbelovend.

1 kantekening, ik vind dat ze dit soort nummers net als Resistance wel een beetje verpesten door er zo'n belachelijk lange break toe te voegen... Live the moment(dat misschien te vaak gedraaid is maar toch een topper is) heeft misschien ook een lange break maar die voegt echt iets toe en die is echt speciaal... deze breaks voegen nauwelijks iets toe en zijn veel te lang imo
Maar waarom kunnen die gasten niet even gewoon normaal doen. :')
Euhm, boeie?
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkSymphony wrote:
JolleNL wrote:
Sainen wrote: Ik vraag het me echt af vraag of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...
Ja, want de kaartjes zijn al uitverkocht en er is nog geen lineup of anthem bekend. :P
hoop dat de Qlimax anthem weer wat duisterder wordt !!
sinds '2008' zijn de anthems best wel vrolijk wat totaal niet past bij het feest zelf ;)
en toch, de 2008 anthem van technoboy was briljant echt bril-fockin-jant.
ben het wel met je eens, al vond ik de anthem van 2009 nou niet bepaald een euforische sfeer erin hebben ofzo, niet duister, maar wel mystiek, die sfeer doet het ook al goed voor mij. Ben erg benieuwd naar anthem dit jaar :thumbup:
D
en toch, de 2008 anthem van technoboy was briljant echt bril-fockin-jant.
ben het wel met je eens, al vond ik de anthem van 2009 nou niet bepaald een euforische sfeer erin hebben ofzo, niet duister, maar wel mystiek, die sfeer doet het ook al goed voor mij. Ben erg benieuwd naar anthem dit jaar :thumbup:[/quote]

ik zeg ook niet dat die niet vet is ofso integendeel zelfs :D
maar Qlimax heeft altijd een duister Thema (weet niet hoe ik het anders kan zegge)
dus hoop dat de Anthem van dit jaar wat meer richting de 'Darkside' gaat. ^^
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkSymphony wrote: ik zeg ook niet dat die niet vet is ofso integendeel zelfs :D
maar Qlimax heeft altijd een duister Thema (weet niet hoe ik het anders kan zegge)
ik snap wel wat je bedoeld, maar DBSTF anthem vorig jaar was toch niet iets wat niet bij qlimax' thema pas, integendeel zelfs, hele mystieke sfeer, maar je verlangt zeker terug naar een power of the mind of The Prophecy track?
Al is die dikke hardick 10 in power of the mind nog zo irri te horen, zo'n sfeer is idd wel iets wat je hoopt bij qlimax te horen.
Daarom zou t ook zonde zijn als Brennan Heart t anthem maakt, wat iemand op t forum hier beweert aangezien z'n pa bij Q-dance werkt ofzo :whistle: , ik denk niet dat hij in staat is zo'n specifieke sfeer goed neer te zetten, al kan die het wel! Dat weet ik zeker, maar hij zou denk ik de plank schaven in plaats van op de kop te slaan.
Je hoopt toch meer op een zany type :$
D
Skedoedelefloeps wrote:
DarkSymphony wrote: ik zeg ook niet dat die niet vet is ofso integendeel zelfs :D
ik snap wel wat je bedoeld, maar DBSTF anthem vorig jaar was toch niet iets wat niet bij qlimax' thema pas, integendeel zelfs, hele mystieke sfeer, maar je verlangt zeker terug naar een power of the mind of The Prophecy track?
Al is die dikke hardick 10 in power of the mind nog zo irri te horen, zo'n sfeer is idd wel iets wat je hoopt bij qlimax te horen.
Daarom zou t ook zonde zijn als Brennan Heart t anthem maakt, wat iemand op t forum hier beweert aangezien z'n pa bij Q-dance werkt ofzo :whistle: , ik denk niet dat hij in staat is zo'n specifieke sfeer goed neer te zetten, al kan die het wel! Dat weet ik zeker, maar hij zou denk ik de plank schaven in plaats van op de kop te slaan.
ik vind Brennan heart als hij de anthem maakt, niet echt bij Qlimax passen zijn stijltje is te blij voor Qlimax
idd hoop ook weer op een Zany anthem of wat minder bekende maar toch bekend genoeg om een anthem te maken!!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
DarkSymphony wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
ik vind Brennan heart als hij de anthem maakt, niet echt bij Qlimax passen zijn stijltje is te blij voor Qlimax
idd hoop ook weer op een Zany anthem of wat minder bekende maar toch bekend genoeg om een anthem te maken!!
Zatox zou nog steeds de beste optie zijn op dit moment vind ik, maar dat gebeurt helaas toch niet bij Q-Dance.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Poepislekker wrote:
Zatox zou nog steeds de beste optie zijn op dit moment vind ik, maar dat gebeurt helaas toch niet bij Q-Dance.
als ik kijk naar wie het qua knallers van producties dit jaar verdiend moet het naar mijn mening haast wel zany gaan worden xd
vind iig dat iemand van fusion m verdient, label draait op ziekelijk hoge toeren atm, of misschien een tilltje.

dit is m iig niet:

View on YouTube

xd
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Sainen wrote:Ik vraag het me echt af of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...
Krijg je weer allemaal jankende dagjes mensen omdat brennen fart 't anthem niet heeft gemaakt ofzo..
Hoop zelf op the pitcher of de donkey rollers.. maar dat gaat toch niet gebeuren :oh:
I
Hardtraxxer
77 posts member since 2009
last seen Nov 2010
Ik zeg B-Front,Hij is toch wel een van de rauwere en duistere hardstyle goden
A
Mannonymous wrote:the pitcher
Zou heel mooi zijn :)
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Deepack/A-Lusion/The Pitcher ofzo
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
View on YouTube

Ansarat 2010 Anthem
Last edited by Inner Creativity on 13 Oct 2010 16:08, edited 1 time in total.
D
Artiest
last seen Apr 2019
katamaran wrote:Deepack/A-Lusion/The Pitcher ofzo
laatste naam zou vet zijn en aan de ene kant niet verbazen aan de andere kant wel xd, eerste 2, nee bedankt...
moet er niet aan denken naar een feest te gaan met A-lusion (in deze periode) als "hoogtepunt" met de anthem... :sick:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Ansarat anthem
1e climax: niks bijzonders
2e climax: :drool: