Ja correctie, je heb helemaal gelijk, was een lkkre overgang ;PHet geluid viel uit tijdens toxxxic, daarna startte hij deze plaat.
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
wrote:DJ Isaac Ft. Justice - We Are Your Friends
View on YouTube
Weet iemand iets over een release ofzo?
nog niks over bekend en zal denk ik ook niet uitkomen, is meer een dj tool,
hij zal hem hoop ik wel een keertje als free release doen
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik heb hetzelfde als rodger en luister hem nu voor de 2e keer. De track duurt 3,5 min en ik vind de track behoorlijke 1tonig, vanaf 40s komt die synt erbij en die duurt 2 min, daarnaast constanct dezelfde kick dus dat het snel verveeld kijk ik niet raar van op. Daarnaast is wel een track waar ik wat relaxer van wordt ipv dat ik er een enerieboost van krijg en dat is soms ook wel is lekker!wrote:Hij is amper 12 uur uit, dus dan moet je hem nu toch wel al heeeel vaak geluisterd hebben dat je hem nu al zat bentwrote:Vind hem lekker klinken, maar na een tijdje vind ik hem beetje saai worde!
Nieuwe Wildstylez klinkt lekker
! Wordt hij samen met Lost in Music gereleased?
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, op de website van Ran-D kun je zijn bootleg van Pas Americano downloaden 
wrote:Nee man dat zijn de die-hard hardstyle fans!!!! Ik quote;wrote:Youtubevolk... Belachelijkwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!
'one word - sofuckingintense. <3'
'Its making me thinking of Mr puta - Green Stuff' (bij limewire hardstyle typen en dan op search drukken)
'this is shit make something like no time to waste, this was a very great track'
Zo kan ik blijven doorgaan, indd belachelijk!
Deze danwrote:Nee man dat zijn de die-hard hardstyle fans!!!! Ik quote;wrote:Youtubevolk... Belachelijkwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!
'one word - sofuckingintense. <3'
'Its making me thinking of Mr puta - Green Stuff' (bij limewire hardstyle typen en dan op search drukken)
'this is shit make something like no time to waste, this was a very great track'
Zo kan ik blijven doorgaan, indd belachelijk!
'This is Hardstyle as it's Purest, as it's Hardest, as it's most Ancient and the very most Adrenaline Pumping way it ever can be.
Joram, keep the VERY good work up, and never let the Bass fade away.
10/10'
-
A
Music To Be Heared, dikke melo 
Andere is niet van je het dinges
nah niet zo vet
Andere is niet van je het dinges
nah niet zo vet
Fantastisch die Wildstylez, mooie verrassing
Werd er blij van ja! Geen break
Misschien eindelijk is een keer de verandering die Dov 2 jaar geleden beloofde?
Ik hoop dat ze zich niet laten leiden door youtube comments, god wat een mongolen daar.
Normaal gesproken reageer ik niet op youtube, maar hier moest ik toch even een post bij zetten!
Misschien eindelijk is een keer de verandering die Dov 2 jaar geleden beloofde?
Ik hoop dat ze zich niet laten leiden door youtube comments, god wat een mongolen daar.
Normaal gesproken reageer ik niet op youtube, maar hier moest ik toch even een post bij zetten!
HELD! Laat je niet van de wijsbrengen door die gekke buitenlanders.
Echte hardstyle fans zijn weer blij met dit fantastische stukje werk!
Geen break, gast you made my day!
Music to be heard klinkt indd lekker:D
Die andere klinkt ook niet verkeerd.
Die andere klinkt ook niet verkeerd.
Klinkt prima
Verreweg het beste wat Scantraxx te bieden heeft op dit moment. 
Second Identity wordt ECHT een vet album! Die heren bewijzen voor mij dat echt goede melodieuze hardstyle toch nog niet is uitgestorven. En die reversed basses in de intro's zijn fantastisch! Ik krijg weer helemaal het 2006-2008 gevoel.
Music To Be Heard

Music To Be Heard
ik blijf hem toch echt waardeloos vinden A-lusion, voegt echt helemaal niks toe die gast.
-
D
onderbouw dat eens??...ga niet zomaar dingen lopen te roepenwrote:ik blijf hem toch echt waardeloos vinden A-lusion, voegt echt helemaal niks toe die gast.
Vroeger toen A-lusion nog platen als Perfect it maakte 
En Drummer beatwrote:Vroeger toen A-lusion nog platen als Perfect it maakte
Alien Intelligence
Trouwens nog niet zo veel verassends gezien van Second Identity, beter maakte A-Lusion alleen een album. Verlang weer naar tracks als Blue Fairy, Veritas, Perfect It en In Trouble.
Trouwens nog niet zo veel verassends gezien van Second Identity, beter maakte A-Lusion alleen een album. Verlang weer naar tracks als Blue Fairy, Veritas, Perfect It en In Trouble.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
lekkere plaat van Wildstylez, doet ie wel weer goed na z'n missertje met isaac. Het is nog niet het aller hardste nummer maar zeker een van de sterkste van Scantraxx lately
is gewoon een kwestie van smaak, ik vind die kick niet mooi klinken en die melodieen slaan niet aan bij mij.wrote:onderbouw dat eens??...ga niet zomaar dingen lopen te roepenwrote:ik blijf hem toch echt waardeloos vinden A-lusion, voegt echt helemaal niks toe die gast.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
en dat ligt AAALLLLEEEMAAAAL aan A-Lusion :')
+1 wat een wazig gast. legt het fatsoenlijk uit of laat je menig links liggenwrote:en dat ligt AAALLLLEEEMAAAAL aan A-Lusion :')
Ach jongens, iedereen schreeuwt wel eens wat. Dat mag dan ook wel gezegd worden
vind die intro's van second identity tot nu toe allemaal heel dik klinken,
alleen de climaxxen vallen me iet wat tegen (behalve bij god of the underworld)
maar als ze live een set draaien ga ik zeker wel los hoor, want slecht is het zeker niet!
alleen de climaxxen vallen me iet wat tegen (behalve bij god of the underworld)
maar als ze live een set draaien ga ik zeker wel los hoor, want slecht is het zeker niet!