hahaha echt he!wrote:+1 wat een wazig gast. legt het fatsoenlijk uit of laat je menig links liggenwrote:en dat ligt AAALLLLEEEMAAAAL aan A-Lusion :')
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Daar heb je de replay optie voor hewrote:Hij is amper 12 uur uit, dus dan moet je hem nu toch wel al heeeel vaak geluisterd hebben dat je hem nu al zat bentwrote:Vind hem lekker klinken, maar na een tijdje vind ik hem beetje saai worde!
-
S
Missertje? Lost in Music is een heerlijke plaat.wrote:lekkere plaat van Wildstylez, doet ie wel weer goed na z'n missertje met isaac. Het is nog niet het aller hardste nummer maar zeker een van de sterkste van Scantraxx lately
Music To Be Heard heeft een heerlijke melodie en Alien Intelligence is eens iets heel anders, opbouw redelijk standaard maar leuke originele synth in de climax.
Het album van SI gaat ver boven het niveau van de laatste 2 Scantraxx albums uitkomen, dat is zeker
Het album van SI gaat ver boven het niveau van de laatste 2 Scantraxx albums uitkomen, dat is zeker
Ik vind Alien Intelligence echt een dikke plaat! 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
FF website opgestart om de previews nog een keer te beluisteren. En tering t eind van atlantis die knalt er wel dik op 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
De break van Atlantis vind ik zooooooo dramatisch slecht, het nummer zelf is wel dik.wrote:FF website opgestart om de previews nog een keer te beluisteren. En tering t eind van atlantis die knalt er wel dik op
Maar die stem irriteert mij heel erg, maar de stem van God of the underworld is daarin tegen focking master.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Of de o zo bekende:wrote:Nee man dat zijn de die-hard hardstyle fans!!!! Ik quote;wrote:Youtubevolk... Belachelijkwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!
'one word - sofuckingintense. <3'
'Its making me thinking of Mr puta - Green Stuff' (bij limewire hardstyle typen en dan op search drukken)
'this is shit make something like no time to waste, this was a very great track'
Zo kan ik blijven doorgaan, indd belachelijk!
'56 justin bieber fans'
ok, van nu af aan mag niemand hier meer zijn mening geven behalve als je die héél erg goed kunt onderbouwen!!!wrote:+1 wat een wazig gast. legt het fatsoenlijk uit of laat je menig links liggenwrote:en dat ligt AAALLLLEEEMAAAAL aan A-Lusion :')
De roots van hardtraxx zijn juist een hoopje ongeregeld die van alles roepen en niks onderbouwen.wrote:ok, van nu af aan mag niemand hier meer zijn mening geven behalve als je die héél erg goed kunt onderbouwen!!!wrote:+1 wat een wazig gast. legt het fatsoenlijk uit of laat je menig links liggenwrote:en dat ligt AAALLLLEEEMAAAAL aan A-Lusion :')
Ehh, je mening moet je sowieso goed kunnen onderbouwen, want anders is je mening uit de lucht gegrepen.wrote:ok, van nu af aan mag niemand hier meer zijn mening geven behalve als je die héél erg goed kunt onderbouwen!!!wrote:+1 wat een wazig gast. legt het fatsoenlijk uit of laat je menig links liggenwrote:en dat ligt AAALLLLEEEMAAAAL aan A-Lusion :')
Als je iets niet kunt onderbouwen, dan weet je eigenlijk niet waarom je dat vind.
Of je overal een onderbouwing bij moet geven is iets anders natuurlijk.
@Odyssee, je doet nu precies hetzelfde :')
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
View on YouTube
Krusaders - Barricade
Nou deze kant mogen ze van mij wel op gaan , tering wat heerlijk
Krusaders - Barricade
Klinkt idd een stuk beterwrote:View on YouTube
Krusaders - Barricade![]()
![]()
![]()
klinkt idd beterwrote:Klinkt idd een stuk beterwrote:View on YouTube
![]()
![]()
Nou deze kant mogen ze van mij wel op gaan , tering wat heerlijkWie weet gaan we gewoon met z'n allen uitkijken naar de Scantraxx releases van December / Januari
Waar is die midintro van afgeleid? Vind de track weinig aan overigens.
+1wrote:Vind de track weinig aan overigens.
Ben benieuwd hoe dit in HQ klinkt. Als ze hem goed masteren enzo ga ik dit nummer erg waarderen denk ik.
ja inderdaad. ben erg benieuwd in hq, hopelijk gaan ze nu wel de goeie kant uit met hun soundswrote:Ben benieuwd hoe dit in HQ klinkt. Als ze hem goed masteren enzo ga ik dit nummer erg waarderen denk ik.
facepalmwrote:
Oh wacht dom van mij. Jij bent natuurlijk een van de roots van hardtraxxwrote:facepalmwrote:
Member # 6 Odyssee
Epicwrote:Oh wacht dom van mij. Jij bent natuurlijk een van de roots van hardtraxxwrote:facepalmwrote:
@Odyssee, je doet nu precies hetzelfde :')![]()
Member # 6 Odyssee
Juist haha. Lekker nonchalant dingen roepen zonder te onderbouwen. Heerlijk!wrote:Oh wacht dom van mij. Jij bent natuurlijk een van de roots van hardtraxxwrote:facepalmwrote:
@Odyssee, je doet nu precies hetzelfde :')![]()
Member # 6 Odyssee
-
M
heerlijk nummerwrote:View on YouTube
![]()
![]()
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Die nieuwe van Wildstylez
Gewoon geweldig. Hij laat zien dat hij toch wat creativiteit in zijn tracks steekt.
Zo mag hij er meer maken.
Gewoon geweldig. Hij laat zien dat hij toch wat creativiteit in zijn tracks steekt.
Zo mag hij er meer maken.