wij willen climax, wij willen climax, wij willen climaxwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!
hopen dat hij zich er niet door laat beinvloeden
Moderator: Tracks Moderators
wij willen climax, wij willen climax, wij willen climaxwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!
Ja met 720 is de kwaliteit soms wel beter, maar het blijft nog oppervlakkig klinken. Als ik hem harder zet klinkt het gewoon schel.wrote:Op welke pixel kijk je hem? 360 heeft bij mij meer geluidskwaliteit dan 480 en 720 namelijk, heel vaag maar het is wel zo
Volgens mij heb ik deze gehoord op Decibel & Mystery Land, die melodieloze track die hij had gemaakt. Of is dat nou weer een andere?wrote:Is "Wildstylez - Feedback" al een aantal malen gedraaid op feesten, of lijkt ie sterk op een andere track? Hij komt me namelijk zeer bekend voor..
correct me if i'm wrong, ma kdenk dat jij doelt op de 160bpm track van wildstylez.. knalt lkkr door en lkkr uptempo,wrote:Volgens mij heb ik deze gehoord op Decibel & Mystery Land, die melodieloze track die hij had gemaakt. Of is dat nou weer een andere?wrote:Is "Wildstylez - Feedback" al een aantal malen gedraaid op feesten, of lijkt ie sterk op een andere track? Hij komt me namelijk zeer bekend voor..
Haha nee sorry die bedoel ik niet.wrote:correct me if i'm wrong, ma kdenk dat jij doelt op de 160bpm track van wildstylez.. knalt lkkr door en lkkr uptempo,wrote:Volgens mij heb ik deze gehoord op Decibel & Mystery Land, die melodieloze track die hij had gemaakt. Of is dat nou weer een andere?wrote:Is "Wildstylez - Feedback" al een aantal malen gedraaid op feesten, of lijkt ie sterk op een andere track? Hij komt me namelijk zeer bekend voor..
dees is ook best lkkr daar niet van!
Inderdaad! Dit wordt te weinig gedaan. Te weinig geexpirimenteert met sounds/melodies/opbouw van alles... Ze zijn altijd maar van hetzelfde liedje, en nooit eens iets anders. Heel goed initiatief daarom, en hoop dat er meer mee geexperimenteerd wordt, en hopelijk niet alleen door Wildstylezwrote:Vooral dat eigenlijk
All you "omagawdwheresthemelody" people are really retarded.
En het leukste is dat hierop gewoon niet wordt gereageert door de mensen die bedoelt worden!wtf are you guys talking about this "is" hardstyle right here. To all the little retards that dont like this track. How about you fuck off then to scooters channel if you want hands up melody bullshit.
wrote:2 nieuwe track van Shockerz
1e vind ik persoonlijk geweldig, inQontrol, Frontliner, en na de track geluid weg xD
View on YouTube
View on YouTube
wrote:Inderdaad! Dit wordt te weinig gedaan. Te weinig geexpirimenteert met sounds/melodies/opbouw van alles... Ze zijn altijd maar van hetzelfde liedje, en nooit eens iets anders. Heel goed initiatief daarom, en hoop dat er meer mee geexperimenteerd wordt, en hopelijk niet alleen door Wildstylezwrote:Vooral dat eigenlijk
Klinkt toch gigantisch veel naar Project One - Halfway There.. Dat is wat mij meteen opviel.wrote:Die Wildstylez plaat is verdomde orgineel! Netjes!
Soort oude stijl in een nieuw jasje!
Hij is amper 12 uur uit, dus dan moet je hem nu toch wel al heeeel vaak geluisterd hebben dat je hem nu al zat bentwrote:Vind hem lekker klinken, maar na een tijdje vind ik hem beetje saai worde!
Youtubevolk... Belachelijkwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!
Nee man dat zijn de die-hard hardstyle fans!!!! Ik quote;wrote:Youtubevolk... Belachelijkwrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!!