wrote:Pitchkicks springen echt overal heen.. niks voor mij
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Live gehoord, pitchen valt nog mee buiten 2 kicks die opeens de lucht in gaan zonder reden vind ik. Voor de rest niet zo intressant als zijn laatste platen.
Al sinds Psychedelic ben ik een liefhebber van dat om de twee kicks pitchen bij Hhz. In het begin vond ik het ook niks, maar ik ben er echt op een andere manier gaan luisteren, ik vind het erg vet klinken.
Met je oren dicht?wrote:Al sinds Psychedelic ben ik een liefhebber van dat om de twee kicks pitchen bij Hhz. In het begin vond ik het ook niks, maar ik ben er echt op een andere manier gaan luisteren, ik vind het erg vet klinken.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
wrote:Met je oren dicht?wrote:Al sinds Psychedelic ben ik een liefhebber van dat om de twee kicks pitchen bij Hhz. In het begin vond ik het ook niks, maar ik ben er echt op een andere manier gaan luisteren, ik vind het erg vet klinken.
Soms vind ik het ook wel iets hebben hoor, vooral die uitschieters die dan keihard door je kamer resoneren
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Vind dit eigenlijk niet zoveel aan. En dat heeft niks met de pitchkicks te maken.
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
True that.wrote:Vind dit eigenlijk niet zoveel aan. En dat heeft niks met de pitchkicks te maken.
Jammer van die pitchkicks, verder spreekt het plaatje me wel aan namelijk 
wrote:Jammer van die pitchkicks, verder spreekt het plaatje me wel aan namelijk
A² produceren toch voor Headhunterz?wrote:Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
wrote:A² produceren toch voor Headhunterz?wrote:Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meentwrote:A² produceren toch voor Headhunterz?wrote:Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
En anders.wrote: Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ik dacht ook dat a2 voor hhz produceert maja..wrote:En anders.wrote: Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent
kijk.. ik neem aan dat je alpha twins (Alpha2) bedoeld..wrote:ik dacht ook dat a2 voor hhz produceert maja..wrote:En anders.wrote: Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent
Headhunterz maak zijn eigen nummers en Wildstylez maakt de tracks voor Alpha2 en voor zichzelf uiteraard.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
kijk.. ik neem aan dat je alpha twins (Alpha2) bedoeld..
Headhunterz maak zijn eigen nummers en Wildstylez maakt de tracks voor Alpha2 en voor zichzelf uiteraard.
oke OT: ik vind het een vet nummer! Wil ik wel live op decibel horen!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Gydo je moet niet alles zo serieus nemen

-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Volgens mij bedoelen ze met Alpha2 niet de alpha twins hoorwrote:kijk.. ik neem aan dat je alpha twins (Alpha2) bedoeld..wrote:ik dacht ook dat a2 voor hhz produceert maja..wrote: Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent
Die ellende wie voor wie produceert. Het gaat hier niet om Wildstylez of A2, maar om Headhunterz. Houd het daar even bij aub.
Die remikjes steeds.. gaat hem nu ook alleen maar steeds meer om bekendheid 
Dat is wel duidelijk jawrote:Gydo je moet niet alles zo serieus nemen![]()
![]()
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
ja maar meer als bekendheid en succes wil je toch niet als producer...?wrote:Die remikjes steeds.. gaat hem nu ook alleen maar steeds meer om bekendheid
Vind dit wel een hele vette remix van Headhunterz. goede kicks, lekkere melo, prima plaat dus. Ook de eerste house plaat die redelijk fatsoenlijk wordt geremixed. Lessons in love en spaceman was niet veel
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
wrote:Vind dit wel een hele vette remix van Headhunterz. goede kicks, lekkere melo, prima plaat dus. Ook de eerste house plaat die redelijk fatsoenlijk wordt geremixed. Lessons in love en spaceman was niet veel
:")