Het nieuws in Toulouse afgelopen tijd is interessanter dan deze track... 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik moet oppassen dat ik die geripte HWS versie niet te vaak ga luisteren. Begin er helemaal verslaafd aan te raken. Leuke melodie met een heerlijke zachte ''violensynth'' (kan 't niet beter omschrijven
) op de achtergrond. Kicks pitchen precies op het goede moment en precies de goede hoogte.
Als iemand nou een edit maakt waarin de pitchkicks in een logische volgorde gaan is dit wederom best een geslaagde remix. Maar dit is wel de minste van de 4 recente house-remixen, zeker door die totaal niet fijn lopende stuiterkicks.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
"It's a good way to test yourself. Are you open minded?"
Ja tuurlijk Willem. Als je deze track van jou niet goed vind, ben je gelijk closedminded?
Ik vind het ook weer zo'n nietszeggende track met huppelende kicks. Daarentegen sta ik wel open voor het mengen van stijlen, mits het goed gebeurd. Dit is gewoon kudt.
Ja tuurlijk Willem. Als je deze track van jou niet goed vind, ben je gelijk closedminded?
Ik vind het ook weer zo'n nietszeggende track met huppelende kicks. Daarentegen sta ik wel open voor het mengen van stijlen, mits het goed gebeurd. Dit is gewoon kudt.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
jammer kipje dat ging over sludgewrote:"It's a good way to test yourself. Are you open minded?"
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah, "The next track". Sorry, was nog niet wakker blijkbaar. 
Al geldt het ook voor dat nummer.
Al geldt het ook voor dat nummer.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Het origineel (die ik niet kon) is al een ontzettend saaie kutplaat en deze remix is zowaar nog erger. Saai, inspiratieloos en het uitmelken van sounds. Kom maar weer eens met een track met normale kicks Heady want dit slaat nergens op.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
Reignite?wrote:Het origineel (die ik niet kon) is al een ontzettend saaie kutplaat en deze remix is zowaar nog erger. Saai, inspiratieloos en het uitmelken van sounds. Kom maar weer eens met een track met normale kicks Heady want dit slaat nergens op.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Het orgineel is zeker een goede track hoor
Deze remix vind ik weer iets te simpel gedaan, maar hij is nog niet af dus kan nog verbeterd worden.
Deze remix vind ik weer iets te simpel gedaan, maar hij is nog niet af dus kan nog verbeterd worden.
Die intro is ook beest. Heerlijke sounds.
Sowieso is dit een zeer fijne remix. House bootlegs gaat Headhunterz wel goed af zeg
Hier trouwens een versie die wat langer is dan de video in de openingspost:
View on YouTube
Sowieso is dit een zeer fijne remix. House bootlegs gaat Headhunterz wel goed af zeg
Hier trouwens een versie die wat langer is dan de video in de openingspost:
View on YouTube
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Ben deze track in de loop der tijd toch wat meer gaan waarderen. Vind de sounds in de opbouw naar de climax vetter klinken dan in het origineel
. Intro is ook zeker niet mis. Climax zelf ben ik nog steeds niet helemaal weg van.
-
KHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
echt een super nummer!!!
Had deze nog nooit geluisterd. Lekker nummertje 
Ja ook deze is vet! Krijg steeds meer zin in zaterdag 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat een kut zooi, zelfde kicks zelfde soundbank, En wat zijn die verschrikkelijk! 
Deze is ook al zo fijn
Ben blij als ik ze zaterdag eindelijk live krijg te horen in het ziggggooodomee
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Gelukkig gebruikt code black nooit dezelfde kicks heawrote:Wat een kut zooi, zelfde kicks zelfde soundbank, En wat zijn die verschrikkelijk!
Weinig artiesten die bij elke track een andere kick gebruiken hoor.
Nog nooit live gehoord? Op Q-base hoorde ik deze serieus 6 keer ofzowrote:Deze is ook al zo fijnBen blij als ik ze zaterdag eindelijk live krijg te horen in het ziggggooodomee
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Daar heb ik geen problemen mee omdat die imo gewoon goed klinkt.. Die van HHZ klinkt zo hol als een drumstel in een lege kerk..wrote:Gelukkig gebruikt code black nooit dezelfde kicks heawrote:Wat een kut zooi, zelfde kicks zelfde soundbank, En wat zijn die verschrikkelijk!![]()
Weinig artiesten die bij elke track een andere kick gebruiken hoor.
Nee :p Laatste keer dat ik een setje van Headhunterz of welke 'mainstream' dj meepakte was bij Rebirthwrote:Nog nooit live gehoord? Op Q-base hoorde ik deze serieus 6 keer ofzowrote:Deze is ook al zo fijnBen blij als ik ze zaterdag eindelijk live krijg te horen in het ziggggooodomee
Dus zaterdag in het ziggodome zijn alle nummers nieuw voor mij
Ik heb hem op Q-Base ook alleen bij Heady zelf gehoord volgens mij, maar toen kende ik hem eigenlijk nog niet echt.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
ook deze kan dicht gereleased:)
Maak een post report aan of laat het topic gewoon afzakken in de lijst. Denk je dat een mod elke post in een topic gaat lezen om te kijken of er misschien in staat dat het topic dicht kan?wrote:ook deze kan dicht gereleased:)
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
de meeste toch wel als ik eerlijk mag zijnwrote:Maak een post report aan of laat het topic gewoon afzakken in de lijst. Denk je dat een mod elke post in een topic gaat lezen om te kijken of er misschien in staat dat het topic dicht kan?wrote:ook deze kan dicht gereleased:)
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Artiest: Nicky Romero
Track(s): Toulouse (Headhunterz Remix)
Sample/video: View on YouTube
album version
Track(s): Toulouse (Headhunterz Remix)
Sample/video: View on YouTube
album version