Last edited by Qydos on 29 Jun 2012 17:10, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
J
Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix)
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wrote:Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz & Wildstylez Remix)
Wat was dit een drama zeg, je hoort het op dat filmpje niet goed maar de kicks vliegen onlogisch van hot naar her 
Bron?wrote:wrote:Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz & Wildstylez Remix)
Edit: Al gezien
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Lijkt wel bijna op Gotta Have Ya Love.. bah.wrote:de kicks vliegen onlogisch van hot naar her
Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Ben het een beetje klaar mee met al die remixen van hem! 
Last edited by Dylan-E on 24 Jun 2012 18:00, edited 1 time in total.
-
A
Mee eenswrote:Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..
Nogal ja....wrote:Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..
WTF die kicks pitchen elke 2 noten? En ook van die lelijke vieze uitschieters er tussen, klinkt echt nergens naar 
Sowieso al jammer om zo'n plaat te remixen, nergens voor nodig. Als ie 't dan ook nog eens zo lelijk doet is 't voor mij wel gedaan. Ga maar weer gewoon zelf hardstyle maken Willem
Sowieso al jammer om zo'n plaat te remixen, nergens voor nodig. Als ie 't dan ook nog eens zo lelijk doet is 't voor mij wel gedaan. Ga maar weer gewoon zelf hardstyle maken Willem
Lekker geld klappeng :'). Sorry maar t wordt steeds erger met die house remixen tegenwoordig
wrote:Ben het een beetje klaar mee met al die remixen van hem!
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Hebben die gasten niks beters te doen dan house platen te mixen?
maar even serieus laat die platen met rust, ze zijn best goed en die gasten kunnen zelf beter gewone platen gaan maken ..
maar even serieus laat die platen met rust, ze zijn best goed en die gasten kunnen zelf beter gewone platen gaan maken ..
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
kies dan een house plaat uit waar fatsoenlijk een remix van te maken is
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
headhunterz heeft toch reignite gemaakt een hardstyle plaat? en dan maakt hij een hardstyle remix samen met joram van een house plaat is het nie goed het is toch hardstyle , laat ze dan toch lekker doen :')
-
RHardtraxxer
- 157 posts member since 2012
- last seen May 2018
zoals iedereen al zegt, kom weer eens een keer met een nieuwe track en niet met een House remix, HHz kan bijna een album vol zetten met alleen maar zn House remixen
kicks pitchen idd alle kanten op, jammer
kicks pitchen idd alle kanten op, jammer
Goedzo, jij snapt het!wrote:headhunterz heeft toch reignite gemaakt een hardstyle plaat? en dan maakt hij een hardstyle remix samen met joram van een house plaat is het nie goed het is toch hardstyle , laat ze dan toch lekker doen :')
Waarom maakt hij niet gewoon een remix van een House plaat, vervolgens gewoon een HS plaat, dan weer een remix van een House plaat, dan weer een HS plaat. Laat hem zo maar jaren doorgaan!
Over de plaat: Dat constant pitchen van de kicks is toch helemaal niet nodig :') Kom op Willem, je kan beter dan dit..
Het kan prima niet je ding zijn, maar dat "ga weer eens hardstyle maken" argument.. Wat een gelul.
Dat pitchen om de paar beats klinkt zo ontiegelijk KUT 
Ik moet zeggen dat dat vele pitchen van de kick me hier wel aanstaat eigenlijk. Durf het bijna niet te zeggen, want nu krijg ik de rest van het forum over me heen, maar bij sommige nummers past het en ik lijk het hier zowaar te vinden passen.. 
Kicks zijn een onderdeel van de melodie en daarom vind ik het ook wel goed klinkenwrote:Ik moet zeggen dat dat vele pitchen van de kick me hier wel aanstaat eigenlijk. Durf het bijna niet te zeggen, want nu krijg ik de rest van het forum over me heen, maar bij sommige nummers past het en ik lijk het hier zowaar te vinden passen..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
+1. Vind het los van elkaar leuke genres, maar in combinatie is het pure poepwrote:Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..