ik ben al blij dat ze de melodie niet een op een hebben gekopieerd. Verder valt er niet zo veel uit op te maken, die pitchkicks storen mij iig nog niet.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
doe mij maar de tommy trash remix 
De colabs tussen Headhunterz & Wildstylez vallen me al tegen sinds ze gestopt zijn met P1. Dit is maar weer eens een bevestiging. Ik hoor hier bijna alleen maar Headhunterz in, zoals in alle colabs die na P1 gedaan zijn.
wrote:Kom op Joram, je kan beter dan dit..
Vind de melodie niet 100% goed werken in deze hardstyle uitvoering, en de 2 hoogste pitchkicks hadden van mij lager gekund. Om de 2 pitchen vind ik niet erg, past hier ook naar mijn mening. Toch weer niet verkeerd, maar ook niet 1 van de beste platen van hen van de laatste tijd.
Pfff... kap eens met die dancehousebootlegmeukstylebootlegremixen aub. De laatste 3/4 platen van HHZ zijn allemaal houseremixen, doe es normaal zeg. Bouw je eigen tracks en zorg dat het bestempeld kan worden als HARDSTYLE.
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Dit klinkt wel zo mega vet he!
-
G
Zoveel Collabs zijn er na Project one ook niet meer geweest, en degene die ik daarvan het vetste vond was stuck in ur head, en daarin hoor ik meer Wildstylez dan Headhunterz.wrote:De colabs tussen Headhunterz & Wildstylez vallen me al tegen sinds ze gestopt zijn met P1. Dit is maar weer eens een bevestiging. Ik hoor hier bijna alleen maar Headhunterz in, zoals in alle colabs die na P1 gedaan zijn.
wrote:Kom op Joram, je kan beter dan dit..
Wel leuk dat ze een house plaat remixen, is nog niet eerder gedaan en vind t erg origineel.
Logische pitchkicks zijn ook een dik pluspunt!
Vind die kicks wel passen, net als bij Mindgame zo'n idee. Maar vindt de track opzich alleen niet wat
je moet t ook niet beoordelen op een LQ youtube filmpje. Als je voor de luidsprekers staat is zo'n pitch kick juist heel erg vetwrote:Dat pitchen om de paar beats klinkt zo ontiegelijk KUT
Voor mij is dit gewoon een erg lekkere plaat
Ah zuur man, ik had op een Flow Rida - Whistle Bootleg gehoopt.
Nja dit is ook wel vet! 
wrote:Wel leuk dat ze een house plaat remixen, is nog niet eerder gedaan en vind t erg origineel.
Nee. Dat vind jij.wrote:Als je voor de luidsprekers staat is zo'n pitch kick juist heel erg vetwrote:Dat pitchen om de paar beats klinkt zo ontiegelijk KUT![]()
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
juist, jij hebt het begrepenwrote:doe mij maar de tommy trash remix
Hoor je wel een beetje ja.wrote:Wat was dit een drama zeg, je hoort het op dat filmpje niet goed maar de kicks vliegen onlogisch van hot naar her
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Dit is dus een Hhz solo 
Dit is dan weer echt helemaal niks.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Headhunterz heeft dit alleen geremixed! niet Wildstylez!
Staat 2 posts boven je ook dat het Headhunterz is.wrote:Headhunterz heeft dit alleen geremixed! niet Wildstylez!
Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
hehewrote:Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Hap.wrote:hehewrote:Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
Remix valt me eigenlijk nog wel mee zo in HQ.
Ben meestal niet zo'n grote fan van de geremixte house tracks, maar na deze een paar keert gehoord te hebben weet de melodie me toch te pakken! Lekker plaatje