Vocals zoeken voor een vriend, eerste wat je tegen komt: HEADSHOT!
Hele vette vocal!
Hele vette vocal!
Iddwrote: Inno heeft het volgens mij gewoon gelezen hoor, hij gelooft alleen niks van Willem z'n argument.
Het was in een LIVE set, waarin je alleen je eigen tracks draait.wrote:Maar denk niet dat het hem is
heady mag alles draaien wat hij wil, dat weet je hé ;-)wrote:Het was in een LIVE set, waarin je alleen je eigen tracks draait.wrote:Maar denk niet dat het hem is
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, in een liveset "draai" je alleen maar eigen producties (of samenwerkingen ofc).wrote:heady mag alles draaien wat hij wil, dat weet je hé ;-)wrote:Het was in een LIVE set, waarin je alleen je eigen tracks draait.wrote:Maar denk niet dat het hem is
face it.. hij bepaald tegenwoordig de style met zijn podcasts... (voor het grote gros)
Er zullen er zat zijn die zeggen van 'Hee, dat is niet van jou!?!?', het zal ongetwijfeld wel van hem zijnwrote:ik snap je wel hoor.
ik geef je ook gelijk, maar als hhz nou een anthem in zijn liveset doet.. gaat er niemand zeuren ofwel dan..
Mee eens! Zou zomaar is het anthem kunnen zijnwrote:Ik vind het persoonlijk heel erg klinken als een hardbass anthem, zoals de break met de "activating systems" vocals, de mechanische geluiden, de melodie, de belletjes in de break(waar ik ook invloeden van to protect and serve hoor).
Hele vette track
wrote:weer zo'n debiel!![]()
Die zet het ff lekker op youtube: Headshot (Hard Bass Anthem 2012)