Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Headhunterz - Headshot

Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Deze beukte zo ziekelijk hard! (L)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
HHZ heeft weer een geweldige plaat afgeleverd :$
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Lekker. Alleen vind de kick niet zo goed.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Wat een drive :drool: Geniale track van Heady!!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 11 days ago
b-ram wrote:Wat een drive :drool: Geniale track van Heady!!
Helemaal mee eens ^^ .
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Snap alle reacties niet zo. Volgens mij speelt 't feit dat HHz weer een hardere track heeft gemaakt veel meer mee dan de track zelf. Want die is echt niet bijzonder.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Dakpan wrote:Snap alle reacties niet zo. Volgens mij speelt 't feit dat HHz weer een hardere track heeft gemaakt veel meer mee dan de track zelf. Want die is echt niet bijzonder.
Dat denk ik ook maar nu is dit wel een track van Willem die me pas echt in maanden trekt. Misschien komt het ook wel omdat ik van de iets hardere hardstyle houd.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
gruwelijk dit :thumbup:
E
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2009
last seen Jan 2013
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Leuke track, vet dat ie zoiets weer doet. Alleen zo bijzonder is het ook weer niet. :) Screeches in de climax doen me trouwens verdacht veel denken aan de screeches in de 2e climax van Distorted Remix, maar zijn beide volgens mij rond precies dezelfde tijd gemaakt. :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Ik vind hem vet :D De track op zich pakt me wel, het idee is erg sterk en vocals zijn ook vet verwerkt :).
Alleen de kicks zijn wel een best minpunt aan deze track.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dakpan wrote:Snap alle reacties niet zo. Volgens mij speelt 't feit dat HHz weer een hardere track heeft gemaakt veel meer mee dan de track zelf. Want die is echt niet bijzonder.
Idd. Vind de climax niet echt pakkend. Had liever een andere climax gezien na die intro en break.
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Feb 2012
held :bomb: :woot:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Deze track deed totaal niet onder voor de andere tracks op Loudness en dat is een erg goed teken :cool: way to go Willem, hij was heerlijk ^^
J
Wanneer komt dat album dan nou eigenlijk?

Allemaal wel leuk en aardig, maar als vind deze niet veel meer aan, zelfde geld voor Disrespect en Perfect Weapon, veel te vroeg gehoord vind ik.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Lekkere plaat, zeker naar hem nog wat vaker geluisterd te hebben :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
JEFSKIII wrote:Wanneer komt dat album dan nou eigenlijk?

Allemaal wel leuk en aardig, maar als vind deze niet veel meer aan, zelfde geld voor Disrespect en Perfect Weapon, veel te vroeg gehoord vind ik.
Wie weet komt er wel helemaal geen Headhunterz album, omdat hij zich vooral heeft gefocust op Hard With Style heeft die veel tracks die op het album zouden moeten komen al veel te vroeg gedraaid. Wie weet gaat hij het album nu in een andere 'vorm' gieten (8-tracker, ofzo?). Althans dit zei Headhunterz in het Q&A topic.

OT: Track kan me niet echt bekoren.
D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Dit zou gvd de Hardbass 2011 Anthem moeten zijn!
Vervang headshot voor Hardbass en het is al een betere anthem dan die Doomed kopie..
Dit is goeie shit van hem eindelijk!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind het opzich een leuk nummerm aar de kicks vallen me tegen en live vond ik hem ook niet op en top..
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik vind het wel een lekker nummertje. ^^ Ben trouwens benieuwd wat P-stylez vind van deze track.. aangezien hij hier zijn mening nog niet echt duidelijk over gegeven heeft.
Hardtraxxer
51 posts member since 2011
last seen Dec 2012
View on YouTube

Echt een dikke plaat! :bomb: