Komt alleen maar omdat oa hier van die geruchtenmakers zijn die niet op een bronnetje of iets kunnen wachten. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Zeker wel vet!!
Achja, dan kun je later roepen dat je de eerste was... zucht.wrote:Komt alleen maar omdat oa hier van die geruchtenmakers zijn die niet op een bronnetje of iets kunnen wachten. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Je kan anders ook ff kappen met zeuren voor een keer. Het is een forum. Daar wordt oa gespeculeerdwrote:Komt alleen maar omdat oa hier van die geruchtenmakers zijn die niet op een bronnetje of iets kunnen wachten. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Headhunterz twitter:
Hij heeft nu pas zijn eerste versie klaar liggen, we moeten het dus nog horen. Einde speculatie.djheadhunterz Headhunterz
Had to come up with the first vrs of the anthem today. You'll hear it soon enough but I'll be still working on it to make it perfect.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
If Headshot were an anthem, it would have been for Unreal Tournament.
zei headhunterz op twitter
zei headhunterz op twitter
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
FB HHZ
Dus dit is duidelijk een gewone hardere track van hem. Geen anthem.Headhunterz
-
T
Dat wisten we al dat dit geen anthem was.wrote:FB HHZ
Dus dit is duidelijk een gewone hardere track van hem. Geen anthem.Headhunterz
Ik ga niet meedoen in deze speculatie, maar er staat dat hij de eerste versie vandaag klaar moest hebben, niet dat hij de eerste versie vandaag pas klaar had.wrote:Headhunterz twitter:Hij heeft nu pas zijn eerste versie klaar liggen, we moeten het dus nog horen. Einde speculatie.djheadhunterz Headhunterz
Had to come up with the first vrs of the anthem today. You'll hear it soon enough but I'll be still working on it to make it perfect.
Hij moest vandaag de 1e versie klaar hebben, Hard Bass lineup word aankomende week aangekondigd en komt de trailer. Zegt mij genoeg, toch?
hij maak alvast een qlimax anthem voor 2017 geloof ik.
ot, wel een vette plaat, maar weer niet overtuigend genoeg, zoals al z'n nieuwe platen. vind ik
ot, wel een vette plaat, maar weer niet overtuigend genoeg, zoals al z'n nieuwe platen. vind ik
Dat zou wel egt een geniale troll zijn 
Supergeniaal, zeker 100 HT-ers voor de gek gehouden!!wrote:Dat zou wel egt een geniale troll zijn
Zal ze leren om te zeggen dat hij slechte tracks als Hard is the Message en Psychedelic maaktwrote:Supergeniaal, zeker 100 HT-ers voor de gek gehouden!!wrote:Dat zou wel egt een geniale troll zijn
Schei nou uit dalijk plakt hij hier weer zo'n group of haters intro aan.
-
J
dat TBA kan toch wel weg in de titel aangezien deze track gewoon Headshot heet?
hahahawrote:Schei nou uit dalijk plakt hij hier weer zo'n group of haters intro aan.
wrote:Schei nou uit dalijk plakt hij hier weer zo'n group of haters intro aan.
-
D
hmmm klinkt wel lekker voor een HHZ plaat! ben benieuwd naar een betere preview 
Gast, hij was gewoon de tracklist van het filmpje aan het opnoemen =P...wrote:Die's al free released, dus denk 't nietwrote: 09. Headhunterz - Woznotwoz![]()
Verder is het, met de release van de Hardbass-trailer, nu dus definitief geen anthem. Maar Khadber, jij had wel zand in je vagina zitten volgensmij =P. Beetje speculeren is toch juist leuk?