Sorry, i didn't hear itwrote:alweer iemand die zijn filmpjes promoot
Ban die gasten eens
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
B-Front & Frequencerz feat. MC Nolz - One Of A Kind (FUSION 212)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION 212
- 01One Of A Kind (Original Edit)
- 02One Of A Kind (Original Mix)
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Wees blij dat mensen er moeite in steken om een filmpje te maken van een plaat en deze hier neer te zetten. Scheelt jou weer moeite om te zoeken als er een nieuw of beter filmpje is of er een kanaal is neergehaald. Dus bannen gaat niet gebeuren.wrote:alweer iemand die zijn filmpjes promoot
Ban die gasten eens
Ontopic weer
Waarom staat de titel nog steeds als B-Feqz? Mag gerust een letter 'r' tussen de F en de e.
Valt me eigenlijk nu pas op, even aangepast.
wrote:Valt me eigenlijk nu pas op, even aangepast.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vocals mogen weggelaten worden.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Heerlijk
B-Front begint me steeds meer te interesseren 
Goede track, eindelijk een nummer waar de vocals van MC Nolz wel tot zijn recht komen. Meestal vind ik het altijd maar amateuristisch overkomen als hij er doorheen komt. Ik had wel op een stel andere/nieuwe kicks gehoopt.
Waar heb je deze kicks eerder gehoord? Deze zijn toch duidelijk anders.wrote:Ik had wel op een stel andere/nieuwe kicks gehoopt.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Op 150 bpm klinkt hij toch een stuk saaier dan op het bpm dat ze op Hard Bass draaiden.
Er staat toch nergens dat ze zijn hergebruikt? Ik vind de kicks er gewoon niet zo mooi onder passen.wrote:Waar heb je deze kicks eerder gehoord? Deze zijn toch duidelijk anders.wrote:Ik had wel op een stel andere/nieuwe kicks gehoopt.
Prima plaat. Al erger ik me er aan dat in die kickrolls voor de climax er eentje mist. Loopt niet lekker.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ja dat is mij inderdaad ook opgevallenwrote:Prima plaat. Al erger ik me er aan dat in die kickrolls voor de climax er eentje mist. Loopt niet lekker.
Dat is juist fucking bruut!wrote:Ja dat is mij inderdaad ook opgevallenwrote:Prima plaat. Al erger ik me er aan dat in die kickrolls voor de climax er eentje mist. Loopt niet lekker.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Haha inderdaad, dat doet het m nou juist.wrote:Dat is juist fucking bruut!wrote:Ja dat is mij inderdaad ook opgevallenwrote:Prima plaat. Al erger ik me er aan dat in die kickrolls voor de climax er eentje mist. Loopt niet lekker.
Hahaha dat is gruwelijk inddwrote:Dat is juist fucking bruut!wrote:Ja dat is mij inderdaad ook opgevallenwrote:Prima plaat. Al erger ik me er aan dat in die kickrolls voor de climax er eentje mist. Loopt niet lekker.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waar blijft deze release. Komen zat andere dingen vrij op Fusion dus ik heb eerlijk gezegd mijn vraagtekens.
Fatality had ik naar gevraagd, en kreeg gister bericht via hun facebook dat die eraan komt, maybe dat ze deze erbij gooien?
Fusion en 2-trackers van niet-talent releases zekerwrote:Fatality had ik naar gevraagd, en kreeg gister bericht via hun facebook dat die eraan komt, maybe dat ze deze erbij gooien?
OT: blijf dit de minste van de drie collabs vinden, niet in de laatste plaats door de heer Nolz...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zulke stukjes maken de track juist.wrote:Prima plaat. Al erger ik me er aan dat in die kickrolls voor de climax er eentje mist. Loopt niet lekker.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Die 2e climax is echt gruwelijk, maar de kick mist dusdanig kracht dat het voor mij net niet af is.