Dikke track, vocals/stem past er goed. Geeft een ruw randje aan de track.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
B-Front & Frequencerz feat. MC Nolz - One Of A Kind (FUSION 212)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION 212
- 01One Of A Kind (Original Edit)
- 02One Of A Kind (Original Mix)
Klinkt op de vocals na wel vet maar kan er eigenlijk weinig uit opmaken door het belachelijk hoge tempo.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Hele gave plaat! 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Waaauw, dit klinkt echt heerlijk
. Weer een pareltje zo te horen. Benieuwd naar de hq!
wrote:wrote:Dat.wrote:Die kickroll voor de climax vind ik episch
Klinkt erg goed
. Moet nog maar even kijken hoe hij verder klinkt dan dit kleine stukje.
Blijkbaar toch wel een B-Freqz volgens Frequencerz zelf(vanaf 2:00):wrote:Krijg ik eerst te horen dat het een B-Freqz plaat is, en nu een solo haha. Heb 't veranderd.
View on SoundCloud
Hoe dan ook, B-Feqz (lol fags) zal het sowieso niet zijn.
Ja een vriend van Nolz had blijkbaar gezegt dat het een solo was van Bob maar het is gewoon een bfreqz track, het wordt een release met alle 3 tracks erop rond April/Mei als t goed iswrote:Blijkbaar toch wel een B-Freqz volgens Frequencerz zelf(vanaf 2:00):wrote:Krijg ik eerst te horen dat het een B-Freqz plaat is, en nu een solo haha. Heb 't veranderd.
View on SoundCloud
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
3 tracker op Fusion? HEEEEEL gaaf! En al zouden ze april/mei gereleast worden ben ik ook blij! Hoe weet je dat eigenlijk?
Van Pepijn zelf, was afgelopen week bij een boeking van hun.wrote:3 tracker op Fusion? HEEEEEL gaaf! En al zouden ze april/mei gereleast worden ben ik ook blij! Hoe weet je dat eigenlijk?
Maar releases duren tegenwoordig aardig lang bij fusion dus ben benieuwd! (Wat ook de reden is dat er een binnenkort een aantal artiesten weg gaan bij dat label)
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Gaan artiesten zelf weg of knikkert Fusion mensen eruit?wrote:Van Pepijn zelf, was afgelopen week bij een boeking van hun.wrote:3 tracker op Fusion? HEEEEEL gaaf! En al zouden ze april/mei gereleast worden ben ik ook blij! Hoe weet je dat eigenlijk?
Maar releases duren tegenwoordig aardig lang bij fusion dus ben benieuwd! (Wat ook de reden is dat er een binnenkort een aantal artiesten weg gaan bij dat label)
Gaan zelf weg, maar meer zeg ik niet haha.wrote:Gaan artiesten zelf weg of knikkert Fusion mensen eruit?wrote:Van Pepijn zelf, was afgelopen week bij een boeking van hun.wrote:3 tracker op Fusion? HEEEEEL gaaf! En al zouden ze april/mei gereleast worden ben ik ook blij! Hoe weet je dat eigenlijk?
Van Nitrouz was denk ik al bekend voor de meeste hier die zelf weg is gegaan.
Maar er volgen ook nog wel meer. Dan heb ik het niet over B-Front en Frequencerz enzo hoor
-
J
3-tracker? Dan is April/Mei niet zo gek lang
Nu maar hopen dat het waar is
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vette plaat ! 
Het is inderdaad een B-Freqz plaat. B-Front of B-Freqz, vind die climax zoooo gruwelijk vet! 
Dat zou toch zo ontzettend dik zijn he!wrote:3-tracker? Dan is April/Mei niet zo gek lang
-
J
Dat wel ja, maar of het ook gaat gebeuren? G4H roepen ook al dat ze elke maand nieuws over Sorrow en The Dopemen geven maar stellen ook alles maar uit.
-
N
Geweldig 
Klopt inderdaad, hopen dat het met deze tracks sneller opschiet!wrote:Dat wel ja, maar of het ook gaat gebeuren? G4H roepen ook al dat ze elke maand nieuws over Sorrow en The Dopemen geven maar stellen ook alles maar uit.
Daarbij is Fusion ook niet de snelste met releasen
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Sorrow komt later uit, adaro zei op HB dat die nog niet klaar was... hij moest er wel bij lachen...wrote:Klopt inderdaad, hopen dat het met deze tracks sneller opschiet!wrote:Dat wel ja, maar of het ook gaat gebeuren? G4H roepen ook al dat ze elke maand nieuws over Sorrow en The Dopemen geven maar stellen ook alles maar uit.
Daarbij is Fusion ook niet de snelste met releasen
Maar waarom is Nitrouz weg dan? heb het niet echt verder gevolgd
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017