Last edited by Dakpan on 10 May 2013 16:25, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The 4th Kind (Original Mix)
- 02The 4th Kind (Original Edit)
Erg sterke sfeervolle track als ik het zo hoor. Intro en outro zijn heel energiek en die lege climax die langzaam opbouwt is echt heel vet gedaan, die schelle screeches klinken heel strak. Interesse zeker gewekt.
Klinkt wederom als een super dikke plaat van hun. 
Nummer is wel ok, alleen die tekst verneukt het weer. Beetje dom en kinderachtig.
Sooooooooo
Vind die opbouw naar de climax egt gaaf
en die 2e climax klapt er ook lekker in hoor 
Alles aan dit nummer is goed. Vocals zijn erg vet verwerkt.
Wow, echt wow! Heeft B-Front de laatste 2 jaar eigenlijk al wat slecht geproduced? Echt weer superdikke plaat dit. Meest constante producer voor mijn part.
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Holy crap! Wat een vet nummer 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ziek.
-
I
Beste nummer die ik de laatste tijd voorbij heb horen komen 
Klinkt zeker weer prima
Hun laatste samenwerkingen waren ook zeer geslaagd!
Dit dus.wrote:Alles aan dit nummer is goed.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Climax valt eigenlijk wat tegen na de geniale opbouw er naar toe. Jammer ook dat daar die tekst nog tussenkomt.
-
DHardtraxx Veteran
Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Met mij erbij 2 is echt wel iedereen. En ik alleen net voor de climax, de rest is prima te pruimen. De timing vind ik alleen wat jammer.wrote:Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dik! 
-
DHardtraxx Veteran
"Iedereen". Niet alles wat ik zeg letterlijk nemen haha.wrote:Met mij erbij 2 is echt wel iedereen. En ik alleen net voor de climax, de rest is prima te pruimen. De timing vind ik alleen wat jammer.wrote:Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?
De generalisatie die je voor de volgende keer zoekt, is 'men'. Wat heeft men tegen de vocals? Als je echt op eieren wilt lopen, zeg je: "wat hebben sommigen tegen de vocals?"wrote:"Iedereen". Niet alles wat ik zeg letterlijk nemen haha.wrote:Met mij erbij 2 is echt wel iedereen. En ik alleen net voor de climax, de rest is prima te pruimen. De timing vind ik alleen wat jammer.wrote:Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?
-
DHardtraxx Veteran
Bedankt voor de tip, ik zal er aan denken!wrote: De generalisatie die je voor de volgende keer zoekt, is 'men'. Wat heeft men tegen de vocals? Als je echt op eieren wilt lopen, zeg je: "wat hebben sommigen tegen de vocals?"