http://www38.zippyshare.com/v/4734391/file.html
@ 43:16

@ 43:16
Precies, en dat was eigenlijk de enige reden dat ik het origineel niet zo geweldig vond. Heel blij dus met deze editwrote:Kick is in ieder geval beter.
snel? nummer is al meer dan 5 maanden uit en is in Februari 2013 voor het eerst gedraaid op Hardbass?wrote:Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh
Is niet gedraaid op hardbasswrote:snel? nummer is al meer dan 5 maanden uit en is in Februari 2013 voor het eerst gedraaid op Hardbass?wrote:Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh
Hij vond toch dat de edit al snel kwam, het origineel is toch al op hardbass 2013, voor het eerst gedraaid.wrote:Is niet gedraaid op hardbasswrote:snel? nummer is al meer dan 5 maanden uit en is in Februari 2013 voor het eerst gedraaid op Hardbass?wrote:Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh
Is voor het eerst gedraaid in dit voorjaar
*zucht* ik ga alleen op je opmerking in, als je dat al teveel wordt zit je echt op het verkeerde forum.wrote:Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.
*zucht* ik merk alleen op dat ik vreemd vind dat er zo'n discussie te weeg komt over zoiets. Neem niet alles zo op je in.wrote:*zucht* ik ga alleen op je opmerking in, als je dat al teveel wordt zit je echt op het verkeerde forum.wrote:Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.
vervelend voor je !wrote:*zucht* ik merk alleen op dat ik vreemd vind dat er zo'n discussie te weeg komt over zoiets. Neem niet alles zo op je in.wrote:*zucht* ik ga alleen op je opmerking in, als je dat al teveel wordt zit je echt op het verkeerde forum.wrote:Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.
Hij vond toch dat de edit al snel kwam, het origineel is toch al op hardbass 2013, voor het eerst gedraaid.
en het origineel is al in maart uitgekomen, dan valt het toch wel mee hoe snel er daarna een edit van is gemaakt