veel? wil toch wel is weten wie produceertwrote:Wat in godsnaam boeit dat?wrote:snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
onterecht toch?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ik wacht ff op een hq 
Als die er een dik pak pegels voor in return krijgt interesseert 't hem denk ik amperwrote:idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..wrote:idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
Echt totaal niets nieuws dit hoor.
Hoevaak wil men deze discussie trouwens nog voeren? iedere debiel hoort toch wel dat dit van wildstylez afkomt.. big fucking deal xD
Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.wrote:jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..wrote:idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
Hoevaak wil men deze discussie trouwens nog voeren? iedere debiel hoort toch wel dat dit van wildstylez afkomt.. big fucking deal xD
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Omdat het me behoorlijk irriteert dat er zo gejankt wordt om het feit dat Wildstylez wellicht voor Alpha2 produceert.wrote:Waarom reageer jij op alle posts waar het woordje alpha² en wildstylez in voor komen?wrote:Wat in godsnaam boeit dat?wrote:snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
OT:
standaard a² plaatje. mss dat hij in hq beter klinkt.
[Waarom reageer jij op alle posts waar het woordje alpha² en wildstylez in voor komen?
OT:
standaard a² plaatje. mss dat hij in hq beter klinkt.[/quote]
Omdat het me behoorlijk irriteert dat er zo gejankt wordt om het feit dat Wildstylez wellicht voor Alpha2 produceert.[/quote]
Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Dus zolang het nergens officieel bevestigd is, loop het niet overal te blaten
OT:
standaard a² plaatje. mss dat hij in hq beter klinkt.[/quote]
Omdat het me behoorlijk irriteert dat er zo gejankt wordt om het feit dat Wildstylez wellicht voor Alpha2 produceert.[/quote]
Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Dat vind ik ook, zou best wel droevig zijn. Dit betekend wel dat wildstylez een nog grotere held is.wrote:idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
-
A
Klopt, Hardtraxx op z'n bestwrote:Sttt Almighty gaat anders weer boehoe doen.wrote:Leuk plaatje van wildstylez
wrote:Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.wrote:jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..wrote:idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?

Mijn punt ging er om dat bij bepaalde aliassen gewoon andere producers zijn dan degene die er onder draaien.
Dat is niets nieuws in de scene..
Zo zie ik het ook voor me, en dan is er in feite niet zo heel veel aan de hand. Je hoort nog altijd duidelijk het verschil tussen een Wildstylez track en een A² track. En zolang ze die draai er aan geven vind ik het prima.wrote: Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Deze poekoe is tantoe leip bradas.
wrote:Deze poekoe is tantoe leip bradas.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nee, doet me niks.
wrote:
Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.

-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
"Luc produceerd.." HAHAHA 
-
J
Technoboy en Amazed produceren zelf, of hoe moet ik dit oppakken?wrote:Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.wrote:jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..wrote:idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Het gebeurt zo veel dat producers voor meerdere mensen produceren. Kijk naar de hele rapscene alsof iedere rapper zijn eigen beats produceert haha.wrote:Zo zie ik het ook voor me, en dan is er in feite niet zo heel veel aan de hand. Je hoort nog altijd duidelijk het verschil tussen een Wildstylez track en een A² track. En zolang ze die draai er aan geven vind ik het prima.wrote: Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Veel bekende artiesten produceren ook vaak samen met iemand (die niet wordt vermeld als artiest)
Zo lang het niet van elkaar geript wordt en dan gereleased is er niets mis mee vind ik.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Nogmaals klik! Hier wordt enkel de track besproken, niet wie of 'wat' produceerd voor iemand anders! Over dat speculeren heeft niemand wat aan! 
Jammer van de epische spelfoud kerelwrote:
-
SHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Deze is HEEEUUL dik, kom maar met die HQ! 
-
A
Dikke track zeg 
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018