lekker hoor! 
heerlijke kicks, goede melo en opbouw, vette vocals. Topplaat!
Of wat dacht je van Fragments, Nowhere To Hide, In Time.. Kan nog steeds niet geloven dat dat uit de handen van Wildstylez komt.wrote:Hoezo komt die niet gewoon onder Wildstylez uit en doet die onder de A2 alias weer plaatjes als Unleashed?
Die tracks zijn door alpha2 zelf gemaakt.wrote:Of wat dacht je van Fragments, Nowhere To Hide, In Time.. Kan nog steeds niet geloven dat dat uit de handen van Wildstylez komt.wrote:Hoezo komt die niet gewoon onder Wildstylez uit en doet die onder de A2 alias weer plaatjes als Unleashed?
wrote:Beter denkt Q ook gewoon aan de mensen die niet aan die social media troep doen.
Hoopte al dat niemand op het idee zou komen dat ik geen Twitter heb.wrote:wrote:Beter denkt Q ook gewoon aan de mensen die niet aan die social media troep doen.
https://twitter.com/#!/wildstyleznlwrote:Heb Wildstylez getwitterd met de vraag hoe het nou zit met die A2 producties en kreeg dit terug:
wildstyleznl:
Tracks before 2012 were produced by me and tracks from 2012 and on are for @noisecontroller.
wrote:De tweet is overduidelijk een troll van Dakpan, maar A2 zijn nu niet echt een voorbeeld van artiesten die bekend zijn geworden door hun talent.
Dan zou hij jou moeten followen op Twitter, no way dat hij dat doetwrote:Hij stuurde me een DM.
Sta gewoon tussen zn gevolgden hoor: http://twitter.com/#!/vanwilpenwrote:Dan zou hij jou moeten followen op Twitter, no way dat hij dat doetwrote:Hij stuurde me een DM.. Troll failed.
Klopt. Maar Alpha2 hadden destijds ook een totaal andere sound die in de verste verte niet leek op die van Wildstylez.wrote:Of wat dacht je van Fragments, Nowhere To Hide, In Time.. Kan nog steeds niet geloven dat dat uit de handen van Wildstylez komt.wrote:Hoezo komt die niet gewoon onder Wildstylez uit en doet die onder de A2 alias weer plaatjes als Unleashed?
Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.wrote:Ontzettend gruwelijke track, petje af.
Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!