Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Wat een gevoel nu al in deze plaat.. Veelbelovend.
-
MHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Nov 2020
Deze komt in de set van Alpha2 na rebirth anthem, onder de naam alpha2 - from the rain
potato, potahto...wrote:Deze komt in de set van Alpha2 na rebirth anthem, onder de naam alpha2 - from the rain
Super dikke plaat was dat zeg! Erg lekkere kick.
Live klonk deze echt vet op Reverze, wel speciale vocals :p
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Hier heb ik geen HQ voor nodig.. Kneiterdik:love:
-
MHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Nov 2020
Ik ben in de war:( melo heeft btw iets weg van let it gowrote:potato, potahto...wrote:Deze komt in de set van Alpha2 na rebirth anthem, onder de naam alpha2 - from the rain
-
J
Het is A2 - From The Rain ja 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Klikt geweldig! Alpha Twins is goed op weg 
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015
de climax weet me totaal nie te boeie, lijkt me een plaat die snel gaat vervelen!
wachte even HQ af voor een beter oordeel!
wachte even HQ af voor een beter oordeel!
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
i like 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
bel jezelfwrote:snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
-
J
wrote:bel jezelfwrote:snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wat in godsnaam boeit dat?wrote:snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
ik heb het ook nog nooit bevestigd gezien. het zou best kunnen hoor, er zijn wel overeenkomsten. ik moet wel zeggen dat ik meer heb met die iets oudere platen van A2 dan de nieuwe geproduceerde platen als het rebirth anthem en dit nummer. misschien HQ 
Waarom reageer jij op alle posts waar het woordje alpha² en wildstylez in voor komen?wrote:Wat in godsnaam boeit dat?wrote:snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!
OT:
standaard a² plaatje. mss dat hij in hq beter klinkt.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
heeft best veel weg van " Let it Go'' of licht het aan mij :p
De melodie klinkt in dezelfde toonsoort als je het mij vraagt!
Al vind ik het wel een super vet nummer
Heerlijke vocals er door heen die er vet zijn!
Big up naar A2 Records
De melodie klinkt in dezelfde toonsoort als je het mij vraagt!
Al vind ik het wel een super vet nummer
Heerlijke vocals er door heen die er vet zijn!
Big up naar A2 Records