thera release ligt nog steeds op kop 
Dat zou erg kansloos zijn.Just4Music wrote:Zal ik stiekem accountje aanmaken om te stemmen![]()
Dat zou erg kansloos zijn.Just4Music wrote:Zal ik stiekem accountje aanmaken om te stemmen![]()
Dan gaat forumopa zeuren.Just4Music wrote:Zal ik stiekem accountje aanmaken om te stemmen![]()
It's just a joke, Mr SeriousDennis Aka Mash wrote:Dat zou erg kansloos zijn.Just4Music wrote:Zal ik stiekem accountje aanmaken om te stemmen![]()
Met jou kan ik pratenLyst wrote:Gelukkig stond de theracords er nog tussen, de rest is echt
KUTMONGOOL!flevoboys wrote:Gestemd op : D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
Is dat nou nodig danfrankhardenberg wrote:KUTMONGOOL!flevoboys wrote:Gestemd op : D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
sarcastisch heHenk-Jan wrote:Is dat nou nodig danfrankhardenberg wrote:KUTMONGOOL!flevoboys wrote:Gestemd op : D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
Beunhaasfrankhardenberg wrote:KUTMONGOOL!flevoboys wrote:Gestemd op : D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
Is nu de laatste keer geweest frank. Ik heb nou al vaak genoeg dingen van je moeten editen omdat je niet normaal kunt doen. Probeer het nou eens.frankhardenberg wrote:KUTMONGOOL!flevoboys wrote:Gestemd op : D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
En als je vaak hardstyle luisterd? dan kan dit niet toegankelijke muziek zijn?Khadber wrote: Overigens snap ik best de beweegrede voor mensen om dbstf te stemmen. Als je niet al te vaak hardstyle luistert is DBSTF gewoon prima toegankelijke muziek. Theracords is dat minder.
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel te zeggen dat voor de meeste mensen, zeker mensen die nog niet zo bekend zijn met het genre, het niet zo veel vinden. Ik vind zelf Theracords wisselend interessant. De ene wel, de ander totaal niet, maar ik snap best dat mensen dit niets vinden.lorennzkee wrote:En als je vaak hardstyle luisterd? dan kan dit niet toegankelijke muziek zijn?Khadber wrote: Overigens snap ik best de beweegrede voor mensen om dbstf te stemmen. Als je niet al te vaak hardstyle luistert is DBSTF gewoon prima toegankelijke muziek. Theracords is dat minder.
Ik luister bijna altijd hardstyle, draai hardstyle, ben verslaafd aan hardstyle. Maar tharecordz is gwn men ding niet:)
Dan moet je daar ook niet voor stemmen he:),