Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Tune of the Week #14
Poll eindigt op 21 apr 2010 16:37
The Prophet - My Religion [Scantraxx Silver/SSL009] 6%  6%  [ 10 ]
Pradera - Think About It / Spirit [Dutch Master Works/DMW053] 4%  4%  [ 7 ]
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034] 42%  42%  [ 72 ]
D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010] 48%  48%  [ 82 ]
Totaal aantal stemmen : 171
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
mensen hebben een eigen smaak

Ik denk dat je je daar flink in vergist. Kijk voor de grap even naar jumpstyle, hoeveel mensen vonden jumpstyle een paar jaar geleden helemaal te gek? Hoeveel mensen vinden diezelfde jumpstyle nu helemaal kut?
Hoeveel mensen daarvan hebben een eigen mening? Allemaal? Wel toevallig dat ze allemaal in het zelfde jaar een totale ommekeer maken. Oh en waar is een groot deel van de ex-jumpstyle fans terecht gekomen? Precies...
Dat jij daar toevallig niet bijhoort, wil niet zeggen dat deze groep mensen niet bestaat.
En voor de 4e keer, het is die groep die ik belachelijk maak en niet de individuen die op dbstf gestemd hebben, omdat het wel hun smaak is.


Je hebt idd gwn zo gelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Senator schreef:
Together (L)


haha, dit is dan ook prachtig :huh: Op de voorgaande pagina's loopt een discussie over onderbouwen, schapen en de evolutie van hardstyle en dan deze goed onderbouwde keuze :lol:

Of het is sarcastisch, dan beschouw deze opmerking als niet geplaatst ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
The Senator schreef:
Together (L)


haha, dit is dan ook prachtig :huh: Op de voorgaande pagina's loopt een discussie over onderbouwen, schapen en de evolutie van hardstyle en dan deze goed onderbouwde keuze :lol:

Of het is sarcastisch, dan beschouw deze opmerking als niet geplaatst ^^

Er zijn ook gewoon mensen die geen zin hebben om een hele lap tekst neer te planten maar gewoon laten zien waar ze op gestemd hebben. ;) Niemand is hier iets verplicht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
The Amethist schreef:
The Senator schreef:
Together (L)


haha, dit is dan ook prachtig :huh: Op de voorgaande pagina's loopt een discussie over onderbouwen, schapen en de evolutie van hardstyle en dan deze goed onderbouwde keuze :lol:

Of het is sarcastisch, dan beschouw deze opmerking als niet geplaatst ^^

Er zijn ook gewoon mensen die geen zin hebben om een hele lap tekst neer te planten maar gewoon laten zien waar ze op gestemd hebben. ;) Niemand is hier iets verplicht toch?


Het is ook geen verplichting, maar ik vond het wel grappig na zo'n discussie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is mijn smaak wel te gevarieerd, ik weet 't ook niet meer! Ik kan de ne tracks wel waarderen en de ander niet. Ik acsepteer 't gewoon zoals het is, en als die dubstyle invloeden nu helemaal in worden ofzo dan ga ik daar niet aan mee, want dat vind ik helemaal niks (om maar een voorbeeld te noemen). Maar als het zo zou gaan dan moet 't maar:P Je kunt altijd terug vallen naar de nummers die je nog steeds vet vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Misschien is mijn smaak wel te gevarieerd, ik weet 't ook niet meer! Ik kan de ne tracks wel waarderen en de ander niet. Ik acsepteer 't gewoon zoals het is, en als die dubstyle invloeden nu helemaal in worden ofzo dan ga ik daar niet aan mee, want dat vind ik helemaal niks (om maar een voorbeeld te noemen). Maar als het zo zou gaan dan moet 't maar:P Je kunt altijd terug vallen naar de nummers die je nog steeds vet vind ;)


Inderdaad, daar ben ik het ook mee eens. je kan steeds terugvallen op nummers die je wel vet vind.
Ik luister ook graag rauwe plaatjes, maar evengoed melodie plaatjes waar je vrolijk van word.

Maar om een voorbeeldje te geven over die dubstyle, dat vind ik eerlijk gezegd ook niets.
En als er veel mensen zijn die het niets vinden, zouden ze het de dj's kunnen laten voelen. En dan zou lyst gelijk hebben.
Dat het gaat zoals de scene gaat. Als een bepaalde groep mensen laat voelen dat ze het niets vinden. Zoals down whit the hardstyle. Ook nooit meer iets vangehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 08:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Together/Alone klinkt best lekker maar is gewoon een 13-in-a-dozen track, die van Pradera is ook niets mis mee, maar ik ben wel redelijk fan van gemixte genres en dan met name als het er nog harder van wordt. Nogal logisch dat ik dus voor Thera en dus niet Prophet ben gegaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit wel de eerste keer dat er zoveel mensen gestemd hebben op de TotW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 15:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nah, sinds t op de voorpagina staat zijn er wel zo'n 150-180 stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 12:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik wil wel even aangeven dat ik ontzettend blij ben met het vele support voor onze Collaborations release! Dus dank daarvoor. Dat we het moeten afleggen tegen de d-block en s-te-fan release vind ik ook niet erg, had ik zelfs ook wel verwacht in 1e instantie en niet dat we er zo dichtbij zouden staan haha :D

Dus nogmaals dank en voor diegene die de collab e.p. eens echt lekker hard willen horen, aanstaande zaterdag is er een leuk feestje in Helmond he ;) En je kunt nog gratis kaartjes winnen ook (zie nieuws)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Willen de mensen mijn uitspraken niet uit hun verband trekken aub. Als ik zeg dat een grote groep mensen op de voorpagina (en mensen die alleen meelezen op het forum), op dbstf stemt, terwijl ze de andere releases (pradera/theracords) niet eens kennen noch geluisterd hebben. En meerdere malen duidelijk heb gezegd dat als iemand van dbstf stijl houdt en die zijn mening kan onderbouwen (bijv. ik houd niet zo van het rauwe of de intro/melodie/outro w/e vind ik te gek), dan heb ik daar geen problemen mee, smaken verschillen nu eenmaal.
Als vervolgens mensen mij gaan quoten en erbij zeggen dat alle dbstf stemmers naabs zijn, wil dat niet zeggen dat ik dat gezegd heb. Het ging mij erom dat veel mensen op de voorpagina op dbstf stemmen, omdat ze of gehyped zijn of het enige zijn dat ze kennen.

Leer aub eens begrijpend lezen, voordat je ingaat op iemands post.

Ik wil nog wel even reageren op
Citaat:
Ik vind dat ze dat moeten acsepteren. De scene gaat zo zoals di gaat.

Dat motto is het probleem van de huidige situatie. Jullie accepteren alles maar onder het motto, de scene gaat zoals die gaat (of hardstyle evolves). Jullie zijn net schapen, als de prophet zegt dat jullie naar de andere weide moeten, doen jullie dat ook.(want de scene gaat zoals die gaat toch?) En als je het er niet mee eens bent, rot je maar op naar een ander genre. Dat onderscheidt ook de echte liefhebbers van de mensen die het hooguit een paar jaar zullen luisteren en daarna weer weg zijn.


Ik zie een Skull clone op Hardtraxx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iedereen die van early houdt en kritisch is op de huidige stand van zaken is een scul kloon? Ken je scul wel eens? Of ken je hem alleen van de paar posts over hem hier op hardtraxx :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Iedereen die van early houdt en kritisch is op de huidige stand van zaken is een scul kloon? Ken je scul wel eens? Of ken je hem alleen van de paar posts over hem hier op hardtraxx :')


Ik heb een account op GHF en ik heb hier een mooie brief van hem op me pc haha :D

Maar het is niet meteen negatief bedoeld hoor, ik vind het juist vet dat mensen het opnemen voor de Early hardstyle waar ik ook een fan van ben, alleen soms gaat het een beetje te ver ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

toch maar dbstf met gebrek aan beter. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk de kans gehad om die Collab EP goed te beluisteren, dus DBSTF heeft een stem minder en Geck-O en vriendjes een stem erbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Eindelijk de kans gehad om die Collab EP goed te beluisteren, dus DBSTF heeft een stem minder en Geck-O en vriendjes een stem erbij :thumbsup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt de nieuwe Tune of The Week? Ik snap nog steeds niet helemaal hoe dat nu precies gaat, op welke dag begint het en op welke dag komt de volgende? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als het goed is komt hij vanavond ;)

maarja die wordt lang niet zo spannend als deze TOW,
de winnaar kan ik nu al voorspellen :P
Scantraxx Special 027 - Sampler [Scantraxx Special/SCSP027] :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
de winnaar kan ik nu al voorspellen :P


Dat dacht ik vorige (week 14) ook, maar het is gelukkig nog spannend geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Oxbow schreef:
de winnaar kan ik nu al voorspellen :P


Dat dacht ik vorige (week 14) ook, maar het is gelukkig nog spannend geworden ^^


Klopt,
Maar als we kijken naar het aantal stemmen deze week vind ik dat Theracords ook gewoon door moet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Wanneer komt de nieuwe Tune of The Week? Ik snap nog steeds niet helemaal hoe dat nu precies gaat, op welke dag begint het en op welke dag komt de volgende? ;)

Elke woensdag komt ie ;) Maar aangezien gister men laptop is gecrasht had ik niet meer de middelen om hem er op te plaatsen! ;) Ben er nu mee bezig. Nieuwe TOTW komt binnen 5min! ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle