Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Tune of the Week #14
Poll eindigt op 21 apr 2010 16:37
The Prophet - My Religion [Scantraxx Silver/SSL009] 6%  6%  [ 10 ]
Pradera - Think About It / Spirit [Dutch Master Works/DMW053] 4%  4%  [ 7 ]
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034] 42%  42%  [ 72 ]
D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010] 48%  48%  [ 82 ]
Totaal aantal stemmen : 171
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
. Ik kies dus eerder een nummer met een goede melodie dan dat rauw knallen


En het feit dat om die reden nu al hardstyle wordt geluisterd is zo zonde he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 14:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ach over 2 jaar luisteren zij ook naar t rauwe werk of zijn ze weer weg, omdat je die melodietjes wel een keer zat bent. "Survival of the Hardest" -Darwin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ach over 2 jaar luisteren zij ook naar t rauwe werk of zijn ze weer weg, omdat je die melodietjes wel een keer zat bent. "Survival of the Hardest" -Darwin ^^


Eerlijk gezegd waardeer ik de afwisseling tussen beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Lyst schreef:
Ach over 2 jaar luisteren zij ook naar t rauwe werk of zijn ze weer weg, omdat je die melodietjes wel een keer zat bent. "Survival of the Hardest" -Darwin ^^


Eerlijk gezegd waardeer ik de afwisseling tussen beiden.


Kan ik volledig begrijpen.
Ik hou meer van het rauwe beukwerk, maar af en toe zo'n leuk melodietje dertusse, kan echt geen kwaad hoor!!

On topic: Theracords!!! Bomplaatje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OMG DBSTF meer stemmen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Graag deel ik mee dat ik toch nog even voor DBSTF heb gestemd :P

Alone mag dan niet bijzonder zijn (irritant eerder), maar Together is zo'n vette plaat; die verdient gewoon een stem. Niet omdat die het bekendste is, of omdat ik 'fanboy' zou zijn; maar gewoon... omdat het vette muziek is.
Iedereen die dat niet kan hebben, omdat ze thera willen zien winnen... jammer dan :/

En @ Markos: JIJ snapt het... afwisseling tussen beuken en melodie is inderdaad gewoon het chillste
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nairobi schreef:
. Ik kies dus eerder een nummer met een goede melodie dan dat rauw knallen


En het feit dat om die reden nu al hardstyle wordt geluisterd is zo zonde he.


Kom nou, Dakpan: ik had gedacht dat jij wel beter wist..... als je wat tegen melodieƫn in het algemeen hebt, ga je maar lekker in de industrial-tent staan bij Defqon....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 19:01 
 
Hardtraxx Elite

Het gaat om een track als geheel, met een melodie kan ook erg vet zijn. Maar ik vind die platen van DBSTF gewoon zo slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Props voor Dakpan & Lyst. We worden te erg overspoeld door naabs :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Het gaat om een track als geheel, met een melodie kan ook erg vet zijn. Maar ik vind die platen van DBSTF gewoon zo slap.

Perfect verwoord. Together had echt een vet nummer kunnen zijn met een degelijke kick eronder. Maar dit gaat echt nergens meer over. Het is wel hardstyle, dus het zou best leuk zijn als er ook daadwerkelijk wat bass in zou zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Props voor Dakpan & Lyst. We worden te erg overspoeld door naabs :')

Als jij dat wilt vinden...

feit blijft dat veel mensen DBSTF of the Prophet gewoon vet vinden, ook al is het wat minder 'hard' dan veel andere releases. Het is herkenbaar en vaak zijn de deuntjes aanstekelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik luister veel hardstyle maar toch kan theracords me niet boeien. me stem gaat naar DBSTF omdat together toch nog best een lekker plaatje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst en Dakpan zeuren te veel, veel mensen vinden DBSTF nou gewoon interessanter! Ik vind dat ze dat moeten acsepteren. De scene gaat zo zoals di gaat. Misschien luisterd iedereen over 2 jaar Thera, en is Thera over 2 jaar groter dan Scantraxx? Ik denk het zelf niet ,maar het is maar een voorbeeld. Luister gewoon wat je leuk vind mensen, desnoods vind je My Religion mooi, als dat je smaak is, waardeer ik dat. Alle lof naar Thera dat ze iets nieuws proberen, Trespassing Dikke Pluim. Maar de rest boeit me niet, dus Together verdiend mijn voorkeur. Ciao
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 04:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
We worden te erg overspoeld door naabs :')

Dit is echt dikke onzin. Iedereen begint ergens met een stijl te luisteren en van te houden.
Het is normaal dat je op het begin meer intreseert in de "bekendere" shit, dan het rauwe werk van thera.
Thera is belange nog niet zo bekend als Scantraxx, en ik hoop dat dit nog wel komt. Zodat er eens wat afwisseling gaat komen.
Maar om nu degene met de keuze voor DBSTF naabs gaan noemen, vind ik wel zielig.

Lyst schreef:
Ach over 2 jaar luisteren zij ook naar t rauwe werk of zijn ze weer weg

Geloof mij lyst, Had deze week de EP van zatox uitgekomen, die van Together en thera had ik zeker voor zatox gekozen;).
Maar thera spreekt me momenteel nog niet zo aan:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt onzin om iedereen die D-Block & S-te-Fan beter vind naabs te noemen, als je de muziek mooier vind dan die Therarecords release dan stem je daar toch gewoon op? Net of je verplicht bent om op Therarecords te stemmen als je een echte Hardstyle fan bent. :/

Ach, DBSTF winnen deze poll toch wel en de mensen die op Therarecords hebben gestemt moeten blij zijn dat die op nummer #1 stond in de verkoopdinges. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Lyst en Dakpan zeuren te veel, veel mensen vinden DBSTF nou gewoon interessanter! Ik vind dat ze dat moeten acsepteren. De scene gaat zo zoals di gaat. Misschien luisterd iedereen over 2 jaar Thera, en is Thera over 2 jaar groter dan Scantraxx? Ik denk het zelf niet ,maar het is maar een voorbeeld. Luister gewoon wat je leuk vind mensen, desnoods vind je My Religion mooi, als dat je smaak is, waardeer ik dat. Alle lof naar Thera dat ze iets nieuws proberen, Trespassing Dikke Pluim. Maar de rest boeit me niet, dus Together verdiend mijn voorkeur. Ciao


Ik zou het zelf geen zeuren willen noemen, kwestie van gewoon kritisch zijn.

Dat jij nou alles slikt wat je voorgeschoteld krijgt. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op dit is echt discuzeveren om niks.
Of je het een mooier vind dan het ander heeft enkel en alleen met je smaak te maken, en accepteer toch gewoon dat mensen een andere smaak hebben dan jij. Ik kan me heel goed voorstellen dat DBSTF veel stemmen krijgen aangezien die Thera-release zeker niet bedoeld is voor mensen wiens smaak niet dieper gaat dan de mainstream-hardstyle. We kunnen toch niet verwachten dat iedere hardstyle-luisteraar ook het werk van minder toegankelijke artiesten kan waarderen. Dan zou het ook een dooie bende zijn.

Zoals al gezegd, voor mijn part kies je voor die release van The Prophet. Als dat jouw ding is, go on... smaken verschillen en daar valt niet over te discussiƫren, klaar. Accepteer elkaars smaak als het gaat om muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Willen de mensen mijn uitspraken niet uit hun verband trekken aub. Als ik zeg dat een grote groep mensen op de voorpagina (en mensen die alleen meelezen op het forum), op dbstf stemt, terwijl ze de andere releases (pradera/theracords) niet eens kennen noch geluisterd hebben. En meerdere malen duidelijk heb gezegd dat als iemand van dbstf stijl houdt en die zijn mening kan onderbouwen (bijv. ik houd niet zo van het rauwe of de intro/melodie/outro w/e vind ik te gek), dan heb ik daar geen problemen mee, smaken verschillen nu eenmaal.
Als vervolgens mensen mij gaan quoten en erbij zeggen dat alle dbstf stemmers naabs zijn, wil dat niet zeggen dat ik dat gezegd heb. Het ging mij erom dat veel mensen op de voorpagina op dbstf stemmen, omdat ze of gehyped zijn of het enige zijn dat ze kennen.

Leer aub eens begrijpend lezen, voordat je ingaat op iemands post.

Ik wil nog wel even reageren op
Citaat:
Ik vind dat ze dat moeten acsepteren. De scene gaat zo zoals di gaat.

Dat motto is het probleem van de huidige situatie. Jullie accepteren alles maar onder het motto, de scene gaat zoals die gaat (of hardstyle evolves). Jullie zijn net schapen, als de prophet zegt dat jullie naar de andere weide moeten, doen jullie dat ook.(want de scene gaat zoals die gaat toch?) En als je het er niet mee eens bent, rot je maar op naar een ander genre. Dat onderscheidt ook de echte liefhebbers van de mensen die het hooguit een paar jaar zullen luisteren en daarna weer weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:44 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Ik wil nog wel even reageren op
Citaat:
Ik vind dat ze dat moeten acsepteren. De scene gaat zo zoals di gaat.

Dat motto is het probleem van de huidige situatie. Jullie accepteren alles maar onder het motto, de scene gaat zoals die gaat (of hardstyle evolves). Jullie zijn net schapen, als de prophet zegt dat jullie naar de andere weide moeten, doen jullie dat ook.(want de scene gaat zoals die gaat toch?) En als je het er niet mee eens bent, rot je maar op naar een ander genre. Dat onderscheidt ook de echte liefhebbers van de mensen die het hooguit een paar jaar zullen luisteren en daarna weer weg zijn.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:51 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik wil nog wel even reageren op
Citaat:
Ik vind dat ze dat moeten acsepteren. De scene gaat zo zoals di gaat.

Dat motto is het probleem van de huidige situatie. Jullie accepteren alles maar onder het motto, de scene gaat zoals die gaat (of hardstyle evolves). Jullie zijn net schapen, als de prophet zegt dat jullie naar de andere weide moeten, doen jullie dat ook.(want de scene gaat zoals die gaat toch?) En als je het er niet mee eens bent, rot je maar op naar een ander genre. Dat onderscheidt ook de echte liefhebbers van de mensen die het hooguit een paar jaar zullen luisteren en daarna weer weg zijn.


Als mensen niet van die thera release houden, of ze nou meelopen of niet, wat duidelijk niet zo is, want anders stond de prophet wel bovenaan met DBSTF.. :')

mensen hebben een eigen smaak, dat is niet meelopen. Als mensen van DBSTF houden stemmen ze daar op.. en om dan te zegge dat ze naabs zijn of schapen zijn omdat ze gewoon een andere smaak hebben.. En dat motto is echt het probleem niet hoor, mensen houden gewoon meer van de hardstyle van nu dan early.

Ik heb op dit forum nog nooit iemand gezien (of overheen geleze, maar het komt bijna niet voor :P ) dat iemand die van de zogenoemde nu-style houdt iemand uitscheldt die van early houdt, maar andersom gebeurd het elke dag en worden ze belachelijk gemaakt dat ze geen smaak hebben. De hardstyle verandert, en als jullie early willen luisteren kan dat, maar op feesten zal je t niet veel meer zien. En dan hoef je nog niet iemand belachelijk te maken die van DBSTF, HHZ enz. houdt. Accepteer dat ze een andere smaak hebben en ga niet zeiken ^^

Heb overigens zelf op thera gestemd, maar ik ga niet zeuren dat het noobs enz. zijn, t is nu eenmaal zo, en verandere kan ik er niks aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
mensen hebben een eigen smaak

Ik denk dat je je daar flink in vergist. Kijk voor de grap even naar jumpstyle, hoeveel mensen vonden jumpstyle een paar jaar geleden helemaal te gek? Hoeveel mensen vinden diezelfde jumpstyle nu helemaal kut?
Hoeveel mensen daarvan hebben een eigen mening? Allemaal? Wel toevallig dat ze allemaal in het zelfde jaar een totale ommekeer maken. Oh en waar is een groot deel van de ex-jumpstyle fans terecht gekomen? Precies...
Dat jij daar toevallig niet bijhoort, wil niet zeggen dat deze groep mensen niet bestaat.
En voor de 4e keer, het is die groep die ik belachelijk maak en niet de individuen die op dbstf gestemd hebben, omdat het wel hun smaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja je zal je smaak in de loop der tijd ook ontwikkelen. Vroeger vond ik kinderliedjes ook heel tof, nu niet meer. Snap je...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 12:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is leeftijd gerelateerd, bij jumpstyle was dit echt niet het geval, bovendien maakt bijna iedereen dezelfde move in hetzelfde jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 14:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Together (L)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle