Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Tune of the Week #14
Poll eindigt op 21 apr 2010 16:37
The Prophet - My Religion [Scantraxx Silver/SSL009] 6%  6%  [ 10 ]
Pradera - Think About It / Spirit [Dutch Master Works/DMW053] 4%  4%  [ 7 ]
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034] 42%  42%  [ 72 ]
D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010] 48%  48%  [ 82 ]
Totaal aantal stemmen : 171
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 11:42 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Pradera zeker wel !
heerlijke tracks!
en wtf die prophet xd egt een slechte track zeg neit normaal!


je bedoelt 3 slechte tracks neem ik aan? xd

Theracords gestemd. Trespassing en No Time For Breakdown ^^
Hoop niet dat D-Block & S-te-Fan winnen, ze hebben een naam hoog te houden en dan komen ze met Together aanschijten.. Alone is nog wel een lekker plaatje, maar naar mijn mening verdienen ze het niet om deze week te winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 12:19 
 

WIJNUH schreef:
KSwoosh schreef:
Pradera zeker wel !
heerlijke tracks!
en wtf die prophet xd egt een slechte track zeg neit normaal!


je bedoelt 3 slechte tracks neem ik aan? xd

ja, das hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb op die van Theracords gestemd, veruit de beste van de 4

Trespassing :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb DBSTF gestemd...
Theracords is niet echt mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat nog een hele spannende worden zie ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ja DBSTF staan voor met een stem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My Relgion heeft ook nog is 7 stemmen. :lol:
En het zal inderdaad nog spanned worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

+1 Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034]

Heerlijk die oude tunes! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:45 
 
Hardtraxxer

NoiseHunterZ schreef:
bRt_ schreef:
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034]

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen zeurt wel een beetje dat de Scantraxx releases slecht zijn, maar ik weet bijna zeker dat mensen nu niet eerlijk voor hun stem uit durven te komen vanwege de negativiteit rondom het restant van de releases.

Denk dat er een beetje kuddegedrag is in de manier van stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Yes hij staat weer voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@de mensen die vonden dat ik zeurde, een paar pagina's terug:
Lees aub mijn posts eens fatsoenlijk door. Dan had je wel gezien dat ik ook wel snap dat mensen de together release het mooist vinden. Deze mensen kunnen hun mening goed onderbouwen en hebben gewoon een andere smaak dan ik. Waar ik op doelde was het verschil in stemgedrag tussen mensen die op het forum actief zijn en voor hun stem uitkomen (omdat ze het kunnen onderbouwen) en de mensen die alleen meelezen of op de voorpagina actief zijn. Van die laatste 2 groepen mensen, betwijfel ik of ze uberhaupt alle releases wel geluisterd hebben.. Ik heb namelijk het idee dat er gewoon standaard op de bekende artiest gestemd wordt, omdat ze dbstf goed kennen van de feesten en een pradera/theracords artiest niet. Dit is dan niet je smaak volgen, maar iets wat gehyped is. En volgens mij zijn de together stemmers het wel met mij eens, dat de together release niet zo uitmuntend is, dat de overige tracks niet eens geluisterd hoeven te worden.

Trouwens brt, kun je volgende keer de tracks los in de post zetten onder de release. Sommige mensen op de voorpagina begrijpen het verschil niet tussen een release en een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
@de mensen die vonden dat ik zeurde, een paar pagina's terug:
Lees aub mijn posts eens fatsoenlijk door. Dan had je wel gezien dat ik ook wel snap dat mensen de together release het mooist vinden. Deze mensen kunnen hun mening goed onderbouwen en hebben gewoon een andere smaak dan ik. Waar ik op doelde was het verschil in stemgedrag tussen mensen die op het forum actief zijn en voor hun stem uitkomen (omdat ze het kunnen onderbouwen) en de mensen die alleen meelezen of op de voorpagina actief zijn. Van die laatste 2 groepen mensen, betwijfel ik of ze uberhaupt alle releases wel geluisterd hebben.. Ik heb namelijk het idee dat er gewoon standaard op de bekende artiest gestemd wordt, omdat ze dbstf goed kennen van de feesten en een pradera/theracords artiest niet. Dit is dan niet je smaak volgen, maar iets wat gehyped is. En volgens mij zijn de together stemmers het wel met mij eens, dat de together release niet zo uitmuntend is, dat de overige tracks niet eens geluisterd hoeven te worden.

Trouwens brt, kun je volgende keer de tracks los in de post zetten onder de release. Sommige mensen op de voorpagina begrijpen het verschil niet tussen een release en een track.


Zeurde is inderdaad niet mijn beste woordkeuze, maar ik denk dat je mijn punt ook wel begrijpt.

Ik heb eerlijk gezegd dat ik niet stemde omdat ik er een hoop niks aan vind en de Thera release niet ken.

Maar denk wel dat er een heel hoop met de groep mee stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je mag m best even luisteren anders hoor xd

www.theracords.com hij begint meteen met afspelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is een moeilijke deze week; andere weken was de keuze voor mij veel duidelijker :(

- DBSTF en The Prophet zijn typische scantraxx-sound: verslavend en herkenbaar, maar weer te standaard en ook te vaak gehoord (iig die DBSTF tracks dan)
- Theracords moet je van houden; goede muziek, maar eigen styletje... deze release is met name invloeden van industrial: niet helemaal mijn ding.
- Pradera; nog nooit van gehoord...(WEL geluisterd, uiteraard); tracks zijn zeker niet slecht, met name 'spirit' is wel ok. Maar ook weer niet bijzonder genoeg voor een stem.

Lastig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
DraQonWar schreef:
The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.


Laat me raden je stemt ook op Cohen en je bent voor Ajax?
Of meen je dit serieus en en heb je geen jodenobsessie :P

sorry moest even


Jammerlijke reactie, Oxbow.... :thumbdown:
Ik vind Dov vet, Ajax vet, en Cohen ook wel ok... ben ik nu ook een joden-obsessieveling? ... of is het in Nederland toch nog ok om iets van joden tof te vinden? Kom nou... wordt eens volwassen en stap eens af van die kortzichtige houding. :x

Bovendien: Dov = king, (in ieder geval zijn oude releases)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Martinos schreef:
Bovendien: Dov = king, (in ieder geval zijn oude releases)

Zany = King (Al zijn releases) :P

Maargoed. terug ontopic! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op Thera. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martinos schreef:
Oxbow schreef:
DraQonWar schreef:
The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.


Laat me raden je stemt ook op Cohen en je bent voor Ajax?
Of meen je dit serieus en en heb je geen jodenobsessie :P

sorry moest even


Jammerlijke reactie, Oxbow.... :thumbdown:
Ik vind Dov vet, Ajax vet, en Cohen ook wel ok... ben ik nu ook een joden-obsessieveling? ... of is het in Nederland toch nog ok om iets van joden tof te vinden? Kom nou... wordt eens volwassen en stap eens af van die kortzichtige houding. :x

Bovendien: Dov = king, (in ieder geval zijn oude releases)


Mensen die bij alles serieus gaan nadenken vinden mij inderdaad kortzichtig, maar gelukkig zijn er ook nog mensen die het allemaal niet zo serieus nemen en zien dat ik het meer een beetje spottend bedoel, van ooh ik weet niet welke ik moet kiezen dus ik kies de bekenste/grootste dj, net als in de politiek en voetbal,

Ohjaa Theracords weer bovenaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 15:57 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Mensen die bij alles serieus gaan nadenken vinden mij inderdaad kortzichtig, maar gelukkig zijn er ook nog mensen die het allemaal niet zo serieus nemen en zien dat ik het meer een beetje spottend bedoel, van ooh ik weet niet welke ik moet kiezen dus ik kies de bekenste/grootste dj, net als in de politiek en voetbal,


Ik heb niet bewust gekozen voor de bekendste en grootste dj ;) Ik heb eerst alle nummers geluisterd zoals ook in mijn reactie stond, ik heb dus gewoon gekozen welke release naar mijn mening het beste was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je de juiste keuze gemaakt en gekozen voor jou eigen smaak. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:20 
 
Donateur

en Theracords gaat aan top! ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:21 
 
Hardtraxx Elite

Zal ik stiekem accountje aanmaken om te stemmen :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een moeilijke keuze deze week, voor mij aan de ene kant DBSTF met lekkere melo's aan de andere kant de rauwe Thera release. Dan ook nog de underdog Pradera. Kheb ze allemaal nog een keer geluisterd en toen toch voor Thera gekozen vanwege het rauwe kararter van de tracks :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle