^ Wat hij zegt!DJAlcatrax wrote:Erg handig voor beginners. Alleen is dit wel een leidraad, voor produceren zijn eigenlijk geen regels... Maar dit is zeker een heel goed hulpmiddel!
Related topics
- View the latest post: Hardstyle Lead Tutorial | Zany - Sky High
- View the latest post: Hardstyle kick tutorial by SPECIAL KREW | Creating a kick out of only 3 layers (project included)
- View the latest post: Tutorial: 5 Ways To Pitch A Hardstyle Kick
- View the latest post: Tutorial: Gated Kicks For Raw Hardstyle
- View the latest post: Tutorial: Making of a Hardstyle Track
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Totaal overbodige bump 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
^ Wat hij zegt!
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
dit vind je al na een keer googlen dus als je dit nog niet wist ben je wel een heel erge beginner
Alsof jij al een prof bent.Syztrax wrote:dit vind je al na een keer googlen dus als je dit nog niet wist ben je wel een heel erge beginner
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
zeg ik ook niet maar ik ben wel langer bezig als vandaag, dat had ik als een van de 1e dingen opgezochtThe Venator wrote:Alsof jij al een prof bent.Syztrax wrote:dit vind je al na een keer googlen dus als je dit nog niet wist ben je wel een heel erge beginner
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Bedankt voor de zeer nuttige info.Syztrax wrote:zeg ik ook niet maar ik ben wel langer bezig als vandaag, dat had ik als een van de 1e dingen opgezochtThe Venator wrote:Syztrax wrote:dit vind je al na een keer googlen dus als je dit nog niet wist ben je wel een heel erge beginner
De topic's die jij opent zijn ook kwa niveau "Hardstyle maken voor dummies", dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.
Breaks
Plugin site
Ontopic:
Hier staan ook erg handige tutorials: http://harderstate.com/tutorials-f22
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
het is wel inhoudelijker, hier staat bijv alleen waar een break moet en hoe lang hij moet komenBasss27 wrote:Bedankt voor de zeer nuttige info.Syztrax wrote: zeg ik ook niet maar ik ben wel langer bezig als vandaag, dat had ik als een van de 1e dingen opgezocht
De topic's die jij opent zijn ook kwa niveau "Hardstyle maken voor dummies", dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.
Breaks
Plugin site
Ontopic:
Hier staan ook erg handige tutorials: http://harderstate.com/tutorials-f22