Phuture Noize Labs.
Niet zo heel interresant hehe maar het doet zn werk

preciesJoeyvg wrote:Terwijl de helft er toch niet mee om kan gaan
Heuj Marcotjuh! Jij bent echt goed bezig man!PhutureNoize wrote:pic
Phuture Noize Labs.
Niet zo heel interresant hehe maar het doet zn werk

Daar zou je tog zo naast gaan liggenBasss27 wrote:Heuj Marcotjuh! Jij bent echt goed bezig man!PhutureNoize wrote:pic
Phuture Noize Labs.
Niet zo heel interresant hehe maar het doet zn werkLukt het produceren nog aardig op je E8400?
M'n eigen hok dan ook maar effe.

Is dat trouwens een fijn ding die Akai? Want ben er over aan 't denken om me een MPK49 te gaan halenWes wrote:
Numark N4, Akai mpk25, speakers: Philips SPA5300 (Worden (Als ik geld heb) krk's studio monitoren) en Sony MDR-ZX300 (Word ook wat anders).
ik wist dat dit zou komenmarsiascout wrote:Produced dat trouwens wel lekker? Met je apparatuur zo op je bureau?
Ja ik had even niet het budget om een mpk49 te gaan halen maar als ik eerlijk ben raad ik die echt aan! maar deze 25 is ook echt tof.Is dat trouwens een fijn ding die Akai? Want ben er over aan 't denken om me een MPK49 te gaan halen

idd haha.. ik kom er maar niet uit met dat programma, ziet er nice uitSocializerz wrote:Nu je toch bezig bent
Ziet er goed uit man!
Wil je wel eens dat projectje doorsturen van after effectsLuxion wrote:idd haha.. ik kom er maar niet uit met dat programma, ziet er nice uitSocializerz wrote:Nu je toch bezig bent
Ziet er goed uit man!
ja dat zou ik ook wel erg nuttig vindenScavengerDJ wrote:Wil je wel eens dat projectje doorsturen van after effectsLuxion wrote:idd haha.. ik kom er maar niet uit met dat programma, ziet er nice uitSocializerz wrote:Nu je toch bezig bent
Ziet er goed uit man!Je hoeft dan eigenlijk alleen je titel en artiestnaam te veranderen en dat vind je makkelijk, kan ik eventueel wat uitleg bijgeven als je dat wil. Je hoeft dan enkel een achtergrondje te gebruikken dat je zelf vet vindt!
Socializerz wrote:Boelie-beatz wrote:@scavengerDj daar ben ik wel in geïnteresseerdik ben nu 6 1/2 uur bezig geweest om ook zoiets te maken (alleen dan met balken) en toen ik het gerenderd had zat er geen geluid in, terwijl de visuals wel de beat weergaven.. hoe had jij dat opgelost?
Ah, dat moet je oplossen met je render que. Als je naar file en render gaat, kies dan om deze in de render que te zetten. Je gebruikt dan als output module best de quicktime codec(.mov bestand). En voor jou probleem, je moet audio input aanzetten(48000hz, 32 bit, stereo).Boelie-beatz wrote:@scavengerDj daar ben ik wel in geïnteresseerdik ben nu 6 1/2 uur bezig geweest om ook zoiets te maken (alleen dan met balken) en toen ik het gerenderd had zat er geen geluid in, terwijl de visuals wel de beat weergaven.. hoe had jij dat opgelost?