Active topics in Producer's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
:lol:
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Had deze reacties al verwacht, maar maakt niet uit voor House producen wat ik momenteel doet gaat het echt perfect. Al klinkt het op je KRK boxen perfect qua producen maar als je ze dan nog gaat luisteren op logitech kan het heel raar uitpakken. En nu doe ik het andersom en onder vind geen problemen!

Maar maakt niet uit :)
R
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Cruelty wrote:Troll of zo? Dan ligt het aan die Logitech dat het scheef klinkt. Die dingen kunnen nooit echt eerlijk geluid geven...
Vergelijk het zo, jij maakt een productie op je KRK maar wie zegt dat het perfect klinkt bij de thuis gebruikers die een logitech setje hebben? Ik probeer nu zelf me tracks te masteren en dat doe ik op KRK's, logitech, autoboxen en club boxen ;)
M
Hardtraxxer
137 posts member since 2011
last seen Jul 2015
ReverioMusic wrote:
Cruelty wrote:Troll of zo? Dan ligt het aan die Logitech dat het scheef klinkt. Die dingen kunnen nooit echt eerlijk geluid geven...
Vergelijk het zo, jij maakt een productie op je KRK maar wie zegt dat het perfect klinkt bij de thuis gebruikers die een logitech setje hebben? Ik probeer nu zelf me tracks te masteren en dat doe ik op KRK's, logitech, autoboxen en club boxen ;)
Ergens snap ik je punt hoor, maar bij een goede setup klinkt iets wat goed afgemixt is op studiomonitors op elke setup goed (club, auto, logitech,...). Misschien heb je een probleem met de ruimte qua setup & isolatie, waardoor je krk's geen getrouwe weergave meer geven? dan kan het inderdaad dat 'amateur speakers' een betere sound geven dan vervormde sounds & staande golven etc.
Dat is dan wel het gevolg van de uimte waarin je zit, en niet van de kwaliteit van de speakers.
Als dit het geval is zou ik wat gaan isoleren en monitor pad's kopen. Daarna zal je het verschil zeker horen tussen krks en de logitechs :)
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Ik heb ook een logitech setje, maar die gebruik ik om te draaien.
Die klinken zooooo dof, daarom gebruik ik mijn KRK's zodat je het hoge allemaal kunt masteren.
Daarom snap ik het punt nog steeds niet...
R
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Hardphonic wrote:Ik heb ook een logitech setje, maar die gebruik ik om te draaien.
Die klinken zooooo dof, daarom gebruik ik mijn KRK's zodat je het hoge allemaal kunt masteren.
Daarom snap ik het punt nog steeds niet...
Ja maar dan heb je een boxen-set van 95 euro of niet? ik snap al jullie reacties, maar zoals het nu gaat, gaat het perfect heb namelijk ook KRK RP5 g2 in me kamer staan. :p
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ik heb zelf een Logitech set staan, en met produceren klinkt t alsof t allemaal goed is op die Logitech speakers.. Ga ik t vervolgens beluisteren op goede monitoren dan merk ik echt een groot verschil, en dat er veel aan gedaan moet worden... Snap dan ook echt niet waarom je ervoor kiest om op een simpel geluidssetje te gaan produceren ipv je KRK's.. De KRK's zijn dan wellicht niet de beste monitoren om op af te mixen, maar alles is beter dan een normaal geluidsetje..
R
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Image
R
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
ik zit laag ;)
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
ReverioMusic wrote:ik zit laag ;)
Kijk je dan maar net boven je bureau uit? xd
R
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Image

Final :)
D
Artiest
131 posts member since 2011
last seen Feb 2021
Foto van mijn Studio!
Plus me vriendin haha!

Image
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
:thumbsup: en alweer geen kleuren camera xd
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Case Dj wrote::thumbsup: en alweer geen kleuren camera xd
Een vriendin is al duur genoeg hoor :D
Hardtraxx Beheerder
last seen 6 days ago
Joeyvg wrote:
:$
D
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Leuk plekje zo Denza_Official, alleen met al die spullen had ik misschien eerder voor andere monitoren gekozen. Maar ziet er netjes uit verder!! :thumbup: :thumbup:
D
Artiest
131 posts member since 2011
last seen Feb 2021
Joeyvg wrote:
haha! ^^
Jaa zal zometeen wel even een kleuren foto erop zetten!
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Mijn zoldertje ^^

Image
Hardtraxx Beheerder
last seen 6 days ago
dat grote zwart/grijze ding waar fl studio inzit wat is dat? :lol: :lol:

verder wel leuk :) ruimte zat iig.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Case Dj wrote:dat grote zwart/grijze ding waar fl studio inzit wat is dat? :lol: :lol:

verder wel leuk :) ruimte zat iig.
Hahaha :P

Daarnaast zie ik iig een plat scherm staan ^^
P
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Dat is inderdaad echt een knoest, volgens mij wel anderhalve meter diep :lol: Ik heb een probleem met dat andere scherm, hij doet het niet. En dat ligt aan de pc, want als ik de aansluitingen omwissel doet die knoest het niet en dat platte scherm juist wel :(
P
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Cruelty wrote:Allemaal moderne studio apparatuur, kom je aanzetten met zo'n oude stoel :D . Lekker veel ruimte wel daar.
Ik had eerst een degelijke bureaustoel, toen ik nog op mijn slaapkamer zat, die was echt fijn. Hij was alleen gesneuveld toen ik er een keer op ging zitten, pijnlijke ervaring xd
En inderdaad, ruimte kom ik niet tekort!
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Mooie setup voor een goeie knutselaar Pim :)

Ik zou die omgevallen WC pot toch maar eens vervangen voor een breedbeeld exemplaar, werkt een stuk prettiger kan ik je vertellen ;)
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Hier is mijn Studio/kamer :P
Weet iemand of ik zo m'n sub ook goed heb staan? :)
Image
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Cruelty wrote:Logitech he? Dan klinkt het beter als je hem op het dak gooit, en wat studio monitoren koopt :P.
Ja, zit erover na te denken om van die KRK's te kopen, maar geld zit niet mee :/
Socializerz wrote:leuk plekje, niet een beetje klein?
Valt wel mee, bureau kan wel groter kamer is groot genoeg :P