En een geluidskaart van Steinberg, toch?
behringer.Josh-T wrote:En een geluidskaart van Steinberg, toch?
behringer.Josh-T wrote:En een geluidskaart van Steinberg, toch?
het is toch deze:Distattack wrote:behringer.Josh-T wrote:En een geluidskaart van Steinberg, toch?

Wel grappig om te zien... Beetje dezelfde opstelling als ik.San Miquel wrote:Een gare twitter foto heb ik nog wel (zal nog wel een keer een fatsoenlijke maken als ik heb opgeruimd);
Thnx man!Delcone wrote:Ziet er erg goed uit Kickass !en
San Miquel
ja sorry dacht dat je het over Sunrise8 hadJosh-T wrote:het is toch deze:Distattack wrote:behringer.Josh-T wrote:En een geluidskaart van Steinberg, toch?
Of zie ik het nou verkeerd?

Nee zo'n Virus TI heeft ook iedereen staaneXitium wrote:
Stel niet zo heel veel voor
Even google'en en je hebt er een.marsiascout wrote:Ik wil n Virussssssss
hahahaFrazyr wrote:Even google'en en je hebt er een.marsiascout wrote:Ik wil n Virussssssss
Haha, waar is Buzz dan?!eXitium wrote:
Stel niet zo heel veel voor

Buzz is onze mattie! Hij gaat overal mee naar toe xDCase Dj wrote:BUZZ LIGHTYEAR

Ligt een beetje aan je speakers maar volgens mij kan het over het algemeen geen kwaad. Ik heb ze nu ook sinds een tijdje horizontaal liggen, bevalt me toch wel beter omdat ik zo meer in de sweetspot zit (heb maar een kleine ruimte dus kan er helaas niet al te ver vanaf gaan zitten).bass fucker wrote:Mensen
misschien domme vraag maar is het niet op een of andere manier slecht om je active speaker op hun
zij te leggen ? ze zijn ook nog vloeistof gekoeld?
Maakt idd niet zoveel uit, tis net wat je fijner vind.The Z. wrote:Ligt een beetje aan je speakers maar volgens mij kan het over het algemeen geen kwaad. Ik heb ze nu ook sinds een tijdje horizontaal liggen, bevalt me toch wel beter omdat ik zo meer in de sweetspot zit (heb maar een kleine ruimte dus kan er helaas niet al te ver vanaf gaan zitten).
Ah nice dat je erbij bent!Sunrise8 wrote:Ziet er netjes uit hoor Miquel, zie je 13 Januari @ Club Broadway, pakken we ff een biertje :-D