Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik mijn studio op de foto moet zetten, zie je alleen een laptop en een koptelefoon :P midden in de keuken overigens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
als ik mijn studio op de foto moet zetten, zie je alleen een laptop en een koptelefoon :P midden in de keuken overigens :lol:

Doet er niet toe, check de studio van alvaro.. http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216365_1631806565548_1548172787_31222498_392998_n.jpg

Edit:
Hier dan de mijne, met wat wazige Popstep, en natuurlijk een spongebob tosti-ijzer :D


Wat je ziet: Logic pro, 2x krk 6 monitor, Xboard 49.
Wat je niet ziet omdat het verstopt zit: M-audio fasttrack pro, en een hele hoop lelijke kabels achter die twee vinyls. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat zwarte ding links.
Vet btw:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Wat is dat zwarte ding links.
Vet btw:)

Die met die flikkerende lampjes? Virus TI! :D Of bedoel je dat zwarte vierkante vlak? Dat is gewoon om de lelijke bedrading te verbergen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:00 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn studio op mn slaapkamer...
Afbeelding

Afbeelding

Mijn studio :)

U ziet:

-2x Genelec 8040's
-Virus TI
-Imac
-M-audio fasttrackpro
-Samson USB Mic
-Powercore Firewire met Virus Powercore
-M-audio Axiom 25
-2x monitorstand

Kheb ook nog een Dj-set staan met 2 x Denon dns 1000 en nog een Pioneer DJM-800

Inside:
-Cubase studio 4
-Div. Plugins
-Waves Diamond Bundle
-Hydra
-Microtonic
-etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er netjes uit allemaal :thumbup:
Wat dacht je, laat ik hem gewoon 2x posten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:21 
 
Donateur

Fixed :P

Is het trouwens handig met die ronde tafels zo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

O, had ik niet gezien dat-ie er 2 x stond...

Het is gewoon 1 tafel, lijkt idd 2 ronde tafels ja...
Maar gaat prima hoor. Heb er inmiddels ook al een 2e beeldschermpje bij staan, is wel handig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hele vette dingen worden hier gepost zeg:D ga zo door!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:15 
 
Hardtraxxer

Inderdaad, vooral die Virus.

Wat een heerlijke synth (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja de Virus TI bedoelde ik ja, vet! :)
hem hem ff opgezocht, ziet er ingewikkeld uit:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

NDAWN schreef:
[img/img]
:drool: The Lions Den :evil:

Welke monitor is dat? (beeldscherm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:49 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
ja de Virus TI bedoelde ik ja, vet! :)
hem hem ff opgezocht, ziet er ingewikkeld uit:P


Volgens mij gebruikt Brennan Heart en iig Wildstylez 'm ook. Hoogst waarschijnlijk nog een stuk meer DJ's...

De synths die je daarin kan maken klinken zo vol en warm :) Erg mooi apparaatje, jammer dat 'tie 1900 euro is. En met MIDI keyboard 2200 -_-v

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:53 
 
Hardtraxx Newbie

Hmm, probeerde net fotos te maken maar veel te slecht belicht :). nu ik toch bezig ben gelijk ff sterkere lamp pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Draidy schreef:
ja de Virus TI bedoelde ik ja, vet! :)
hem hem ff opgezocht, ziet er ingewikkeld uit:P


Volgens mij gebruikt Brennan Heart en iig Wildstylez 'm ook. Hoogst waarschijnlijk nog een stuk meer DJ's...

De synths die je daarin kan maken klinken zo vol en warm :) Erg mooi apparaatje, jammer dat 'tie 1900 euro is. En met MIDI keyboard 2200 -_-v

:thumbdown:

Voor volheid en warmte kan je beter de Virus B pakken, klinkt lekkerder qua leadsounds. En overschat hem niet hoor, veel mensen die denken, als ik de TI heb, ben ik een masterlijke producer.. Maak die fout maar niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

baronpilsener schreef:
Nebuto schreef:
Draidy schreef:
ja de Virus TI bedoelde ik ja, vet! :)
hem hem ff opgezocht, ziet er ingewikkeld uit:P


Volgens mij gebruikt Brennan Heart en iig Wildstylez 'm ook. Hoogst waarschijnlijk nog een stuk meer DJ's...

De synths die je daarin kan maken klinken zo vol en warm :) Erg mooi apparaatje, jammer dat 'tie 1900 euro is. En met MIDI keyboard 2200 -_-v

:thumbdown:

Voor volheid en warmte kan je beter de Virus B pakken, klinkt lekkerder qua leadsounds. En overschat hem niet hoor, veel mensen die denken, als ik de TI heb, ben ik een masterlijke producer.. Maak die fout maar niet :)


das logisch, maar als je een goeie producer bent, kan dat ding goed van dienst zijn. denk dat je het beter zo kan bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Newbie

baronpilsener schreef:
Nebuto schreef:
Draidy schreef:
ja de Virus TI bedoelde ik ja, vet! :)
hem hem ff opgezocht, ziet er ingewikkeld uit:P


Volgens mij gebruikt Brennan Heart en iig Wildstylez 'm ook. Hoogst waarschijnlijk nog een stuk meer DJ's...

De synths die je daarin kan maken klinken zo vol en warm :) Erg mooi apparaatje, jammer dat 'tie 1900 euro is. En met MIDI keyboard 2200 -_-v

:thumbdown:

Voor volheid en warmte kan je beter de Virus B pakken, klinkt lekkerder qua leadsounds. En overschat hem niet hoor, veel mensen die denken, als ik de TI heb, ben ik een masterlijke producer.. Maak die fout maar niet :)


Maar als je ermee om kan gaan, is het grandioos. En over de virus b is gedeeltelijk waar. Als je goed met een TI om kan gaan, kun je zelf je sounds dikker maken zodat ze net zo klinken. Maar dat echte analoge word lastig ja...

Leads als die van wildstylez/brennan heart/zany/Noisecontrollers zijn niet moeilijk meer hoor als je goed met een TI om kan gaan. Het zit m toch echt in de creativiteit van de tracks en de catchy parts...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

baronpilsener schreef:
Voor volheid en warmte kan je beter de Virus B pakken, klinkt lekkerder qua leadsounds. En overschat hem niet hoor, veel mensen die denken, als ik de TI heb, ben ik een masterlijke producer.. Maak die fout maar niet :)

He's sooooo right :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben nog niet echt goed in sounddesign, maar wil wel een keer gaan kijken voor een Virus, aangezien ik zelf toch het idee heb dat ik meer ga proberen etc. wanneer ik echt aan knopjes enzo kan draaien, in plaats van digitaal, waardoor ik het sneller leer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat lijk me wel, met je handen kan je lekker alle knopjes draaien, is niet zo handig met de muis. maar mischien kan je ook een MIDI controller ergens vinden, dat je wel alle knopjes hebt maar toch je comp bestuurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jongens, serieus. waar blijven die vette foto's nou joh, alleen maar lullen hier XD daar is het topic niet voor bedoeld. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, maar waar staan de boxen voor het draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een gare twitter foto heb ik nog wel (zal nog wel een keer een fatsoenlijke maken als ik heb opgeruimd :P);

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier dan ook maar een foto van mijn 'studio' gedeelte. Ben er nog niet heel intensief mee bezig, maar af en toe leuk om wat te pielen.
Had eerst monitoren staan, maar die verkocht, omdat ik in de toekomst toch betere wilde hebben. Dit 5.1 setje voldoet nu uitstekend, in de toekomst komen er natuurlijk wel goede te staan.

Afbeelding

Wat je ziet:
Apple iMac 27" i7
Logitech 5.1 Soundsystem
Apple iPod Touch 4G 32GB + Docking Station
Packard Bell 1TB HDD
M-Audio Oxygen 49
Behringer UCA202 geluidskaart (had ik toevallig nog liggen, had m'n oude geluidskaart verkocht, omdat ik voor een MOTU wil gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Een gare twitter foto heb ik nog wel (zal nog wel een keer een fatsoenlijke maken als ik heb opgeruimd :P);

hier stond een foto


Virus B :thumbsup: Nice man! Alleen 1 vraag.. Waarom, als je een iMac hebt, gebruik je FL Studio..? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner